Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Galaxy Note 9 Проблем със стъклото на дисплея
#1

Здравейте, 

За съжаление създавам тази тема поради не много приятна причина.
На 24.08.2019 закупих устройство Galaxy Note 9 от онлайн магазина на A1. Устройството пристигна на посочената дата и всичко мина много добре.
Явно съм предизвикал съдбата, защото скоро след това открих, че на стъклото на дисплея се появява една хоризонтална черта.
Отначало си помислих, че е просто изцапано и го изтрих, но след известно време отново се получи на същото място. 
Първите няколко дни си мислех, че е някаква случайност, защото след като се изтрие тази черта изчезваше. След това прокарах пръст през дисплея и забелязах, че чертата се поява.
Установих, че се задържат отпечатъците точно на това място и така се появява тази черта. Все едно покритието там на стъклото е нарушено и заради това се получава този проблем.
Прикачвам снимка за да придобиете представа.

Веднага щом го забелязах минах през офис на A1, където ме взеха с пренебрежение все едно нищо му няма на телефона. След кратък разговор, жената се съгласи, че наистина има проблем но думите и бяха "Отидете в сервиз на Самснунг ние не можем да ви помогнем. Ако те кажат, че има проблем ще ви го заменим или отремонтираме".
Утре ще направя точно това, но имам чувството, че тук ще е голяма борба, защото никой не желае да поеме отговорност. Какво ще ме посъветвате, има ли надежда да се реши този проблем?


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
Аксесоари
#2

На място в сервиза със съответната документация ще е най-добре.

 
Цитирай
#3

(2018-09-03, 18:57:38)Aeolus написа:  Здравейте, 

За съжаление създавам тази тема поради не много приятна причина.
На 24.08.2019 закупих устройство Galaxy Note 9 от онлайн магазина на A1. Устройството пристигна на посочената дата и всичко мина много добре.
Явно съм предизвикал съдбата, защото скоро след това открих, че на стъклото на дисплея се появява една хоризонтална черта.
Отначало си помислих, че е просто изцапано и го изтрих, но след известно време отново се получи на същото място. 
Първите няколко дни си мислех, че е някаква случайност, защото след като се изтрие тази черта изчезваше. След това прокарах пръст през дисплея и забелязах, че чертата се поява.
Установих, че се задържат отпечатъците точно на това място и така се появява тази черта. Все едно покритието там на стъклото е нарушено и заради това се получава този проблем.
Прикачвам снимка за да придобиете представа.

Веднага щом го забелязах минах през офис на A1, където ме взеха със пренебрежение все едно нищо му няма на телефона. След кратък разговор, жената се съгласи, че наистина има проблем но думите и бяха "Отидете в сервиз на Самснунг ние не можем да ви помогнем. Ако те кажат, че има проблем ще ви го заменим или отремонтираме".
Утре ще направя точно това, но имам чувството, че тук ще е голяма борба, защото никой не желае да поеме отговорност. Какво ще ме посъветвате, има ли надежда да се реши този проблем?

Тези от А1 са едни....още една година и се разделяме,2номера и тв и интернет от Близо.Просто мизерна компания и съответно и повечето от служителите.....Именно за това не взех нота от тях,много им здраве..

Samsung Nот 3 64gb --> Samsung Nот 9 128gb
[-] 1 потребител изказва благодарност на enigma79 за това мнение:
  • MMJ
Цитирай
#4

Добавих още една снимка на посочения проблем. Надявам се темата да приключи с положителен край.
Благодаря за съветите!
Цитирай
#5

Като купувач, нямате никаква работа с официалния сервиз. Отговорността за устройството е на ПРОДАВАЧА. Демек А1. Те са длъжни, при неспазване на законовите срокове, да Ви осигурят ново устройство. Ако го заобиколите, губите всички условия за ваша защита от закона за защита на потребителите. Понеже самсунг са сериозна фирма, МОЖЕ и да оправят нещата на време, но никой не ги задължава да направят ремонта както е указано по закон. Тези смешници от А1 много добре го знаят...
Цитирай
#6

Според мен най–добре връщай телефона щом е поръчан онлайн имаш малко време срока е 14 дни.Моят тел. дойде в 18.55 на 24.0.8(петък).На 27 отивам в офис на А1 да направя застраховка но се оказа,че не правят щом тел. е поръчан онлайн.Званя на тел. 0882208512 който е даден за връзка, но никой не отговаря.Започвам със СМС,всеки ден нося телфона да го гледат,в четвъртък последва обаждане от +З5988123 да занеса пак тел.в офис на А1,пак го гледат.Казаха да чакам потвъждение.Днес е 0.4 0.9 все още чакам.Това е А1(МТЕЛ)

Samsung Galaxy Note,Note 2,Note 3,Note 4,Note 8,Note 9
Цитирай
#7

Кратък ъпдейт.
Днес минах през сервизен център на Самсунг с идеята да видя дали наистина му има нещо или аз вече прекалявам с моите претенции.
Обясних на служителя какъв ми е проблема, като имах чувството, че знае за какво говоря, защото дори не ме остави да довърша.
Взе телефона и прокара пръст през дисплея, като след това потвърди, че наистина има проблем със стъклото.
Предложи ми да вземат телефона за да се погрижат за проблема.

Попитах ги това не е ли работа на A1, но ми отговориха, че сервизния център се грижи за всички устройства закупени на територията на европейския съюз.
Също така ми потвърдиха за репутацията на A1, понеже са идвали хора с устройства на 2 дни, които са били отказвани за замяна от A1.
Потребител съм на A1 (Mtel) повече от 10 години, но ако успея да приключа тази сага веднага ще прекратя всякакви отношения с този оператор.
Съгласих се да оставя телефона на тях, защото и без другото закъснявах достатъчно за работа. Така, че ще чакам развитие по темата.
Цитирай
#8

Предполагам и се надявам, че няма да имаш проблем, но с такава постъпка по принцип губиш защитата си от закона за защита на потребителите. Не че е голяма работа де...
Цитирай
#9

А1 колкото са бързи, телефона ще стои 2 дни в сервиз, а още 20 дни ще го транспортират от тях до сервиза и обратно  Big Grin Така че това директно в сервиза е по-добрия вариант.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#10

Само че, сервиза може да ти бави телефона 4 месеца, и ти да си с пръст в... уста, защото няма никаква законова сила, която да накара магазина да предостави нов или да върне парите, защото устройството не е отишло при тях. Та всеки си преценява кое му е по важно...
Цитирай
#11

Сервиза също ти дава протокол, с който се задължава да отремонтира телефона до 30 дни. В случая оператора е посредник, който ти дава субсидия, понеже си му абонат и е просто транспорт между магазина и сервиза. Още повече, че са му отказали на човека да му приемат телефона. С адвокат и полиция ли да ходи да си търси правата по магазините?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#12

По закон, магазина отговаря за замяната или връщането на парите. Ако пак не ти е ясно какво точно пиша, явно няма смисъл...
Цитирай
#13

До сега колкото пъти съм стигал до официален сервиз ремонта винаги е бил в рамките до 4 дни. Сервиза на Самсунг няма да бавят телефона повече от един ден, гарантирам Ви. Забава може да има само ако нямат наличен дисплей, което ме съмнява.
Цитирай
#14

Предупредиха ме, че може да има леко забавяне, защото модела е нов и е възможно да се наложи да се поръча дисплей ако няма в наличност.
Не го бързам важното е крайния резултат. Имам Galaxy S8 plus на малко повече от година, който върнах миналата седмица на A1 (без борба) поради доста сериозен burn-in. Него го гледам, че още пътува към сервиза, така че ми е интересно, кой телефон ще се върне първи при мен.
Цитирай
#15

@ivanov_km, да, така е. До сега не съм чул някой да си е изпатил от официален сервиз. За това и писах на колегата @Aeolus че предполагам няма да има проблем. За другата страна на монетата споменах, за да може всеки който чете да си направи сметка за себе си.
Цитирай
#16

Във сръчко последно пращах таблет Самсунг и ремонта беше извършен за 3 дни, като в тези дни влиза и 2 дни транспорт с куриери. След седмица получих обаждане от Самсунг България и ми зададоха редица въпроси. Искано ли са ми пари за ремонта, личи ли, че устройството е ремонтирано, какво е било отношението на дервиза в проведените разговори и т.н. Останах много приятно изненадат от факта, че Самсунг България се интересуват от това как сервиза работи и какво впечатление оставят тяхните клиенти. Сръчко са длъжни да отремонтират устройство на Самсунг в рамките на 4 часа ако е донесено да вратата на сервиза. Тези 4-ри часа разбира се спазват само ако имат дефектиралата част в наличност. Учудващо, е че поддържат големи наличности то за новоизлезлите модели. Сега с Нот9 може и малко да се забавят, все пак е на пазара от седмица.
Цитирай
#17

Кратък ъпдейт по темата.
Днес получих обаждане, че от Samsung ще ми предоставят нов Galaxy Note 9, като дори телефона вече ме чака в сервиза.
Единственото условие е да върна кутията и всички аксесоари, което е разбираемо, защото ще получа ново устройство.
Изключително съм доволен от обслужването, защото за по-малко от седмица намериха решение на проблема.

Утре ще пиша финално за да кажа как е минало.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Aeolus за това мнение:
  • AsenDimitrov
Цитирай
#18

Така трябва да бъде всеки премиум сървис.

Samsung Note20 Ultra 5G, Samsung Note9, Samsung S8, HTC 10, HTC One M9, HTC One, HTC Sensation, HTC HD2
Цитирай
#19

Оказа се, че сагата ще продължи.
Явно не съм разбрал правилно, защото след като занесох всичко в сервиза получих протокол за замяна на устройството.
Този протокол трябвало да го предам на A1 и те да ми предоставят ново устройство. Като чух A1 ми стана ясно, че няма да е лесно.
Веднага отидох в централен офис и показах всички документи. Никой не знаеше как да реагира и какво да прави.
С много мъки успях да говоря с управителя, като и той не знаеше какво се случва. Нямаше как да се обади и на управата, защото беше след 18:00.
Съгласих се да изчакам до утре, за да може да се консултират на по-горно ниво.

Ако утре никой от A1 не вземе отношение, ще упълномощя адвокат и завеждам дело.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Aeolus за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#20

Та така... Както казах, няколко пъти, магазина е отговорен за подмяната... При това, сега ще трябва да почакаш 30 дни, преди адвоката да се намеси...
Цитирай
#21

Пак съм аз.
Днес към 10:30 получих обаждане от A1, че документите ми са изрядни , и че са "задвижени".
До няколко дни ще получа обаждане за да си взема новия телефон, а при не наличност щели да ми върнат парите.
Второто не ме устройтва, защото подписах договор за 2 години и върнах стар телефон. Така, че ще настоявам да взема ново устройство. В протокола изрично пише замяна ,в гаранционната карта също пише "одобрен замяна". Давам им срок до края на другата седмица, а ако до тогава не се изпълни условието, пак ще досаждам.
Цитирай
#22

За притеснение в магазина ок, че даже е и желателно иначе се успиват.
Но чак за адвокат, както те посъветвал колегата не се блъскай. Със сигурност ще стане по-бавно, а и може и да не си много прав, щото си има законови срокове, с които да не си запознат и така дълга и широка
Цитирай
#23

Мисля, че производителя им изпраща отделна бройка която е за замяна.

Samsung Note20 Ultra 5G, Samsung Note9, Samsung S8, HTC 10, HTC One M9, HTC One, HTC Sensation, HTC HD2
Цитирай
#24

Днес получих обаждане от управителя на магазина ,че до ден-два ще мога да получа новия си телефон.
Има само един проблем. Нямат сини бройки и могат да ми предложат само черна. Наистина в online магазина пише ,че синият модел не е наличен.Мога да се заям за цвета, но да ви кажа честно за мен няма голямо значение дали е син или черен.
Цитирай
#25

Мен лично черния ме кефи най-много. Още повече, че в Америка не го продават а само в Европа.
Попринцип си прав, че можеш да се заядеш за цвета, ама тогава телефона ще има да го чакаш пълните 30 дена, най-вероятно след това вече на пук ще ти върнат само парите и става супер много време без телефон...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)