Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

жълти петна по екрана
#1

Здравейте, днес забелязах две неприятни жълти петна на екрана- вертикално, горе в дясно. На какво се дължи, оправя ли се и дали ремонта се поема гаранционно? Телефона е закупен от Виваком и е още в гаранция.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравей,
Този проблем е хардуерен, в дисплея, а не в софтуера, поради което на твоя скрийншот няма как да го видими (т.е. снимаш "преди" дисплея). Това е често срещан проблем при Xiaomi телефони, особено за този модел. Дефектът се покрива изцяло гаранционно, тъй като е заводски, макар и да не е проявен в началото. Ако не ти се чака сервизното обслужване (30 дни), можете да си поръчаш дисплей за своя сметка от Aliexpress и да го подмениш сам.
Цитирай
#3

Благодаря за отговора. Наистина на скрийшота няма кск да се видят петната. Щом повредата се поема гаранционно, ще им го занеса да си го оправят. Просто е жалко на 1г телефон да му дефектира екрана. Иначе съм чувал, че на Леново е доста срещан този проблем.
[-] 1 потребител изказва благодарност на patronaroker за това мнение:
  • Гeoрги
Цитирай
#4

Има много причини за дефекта.
Некачествен екран, неправилно поставяне, притискане на дисплея, прегряване и т.н
Ако го оправят гаранционно няма какво да го мислиш. Случва се и на по-скъпи телефони
Цитирай
#5

Аз също имам този проблем, от ляво е по-силно изразено имам го и от дясно, но не е особено забележимо, прояви се преди около два месеца, телефона още няма година. Замислил съм, ако устиска почти две години преди да му изтече гаранцията, да го представя за рекламация.
Цитирай
#6

(2018-09-13, 20:44:27)valentyno написа:  Аз също имам този проблем, от ляво е по-силно изразено имам го и от дясно, но не е особено забележимо, прояви се преди около два месеца, телефона още няма година. Замислил съм, ако устиска почти две години преди да му изтече гаранцията, да го представя за рекламация.

Защо ще го чакаш до края на гаранцията? Аз мисля още следващата свдмица да го оставям за ремонт. Интересното е дали Xiaomi имат вече официален сервиз в Б-я или от оператора (при положенив, че е гаранционен) го изпращат където им е по- удобно?!
Цитирай
#7

Както няма официален вносител, така няма и официален сервиз също.

 
Цитирай
#8

Гаранцията поема търговеца от който си закупил устройството. Сервизите са тези с които той работи .
Цитирай
#9

Ще го чакам, защото съм привикнал с него до такава степен, че ще ми е особено трудно за поне месец да съм без него. Или пък ще привикна на друг и този ще ми стане излишен, а и петното не всеки го забелязва, в смисъл, не е силно изразено и не ми пречи. А и след около година със сигурност ще искам да го сменям, да се подновя, а този на децата за игра. И всичко това, ако изкара до тогава... ?
Цитирай
#10

Имах същият проблем.След малко повече от два месеца ми върнаха парите.Оператор А1 .
Цитирай
#11

На мен пък ми смениха целия дисплей. Нямаше проблеми с гаранционното обслужване.
Цитирай
#12

Аз мисля да заложа на mi a2 lite?, а тоз ще го дам за ремонт.
Цитирай
#13

От дясната ми страна, жълтите петна по екрана се изостриха. Преди ми беше трудно забележимо, а сега точно срещу бутона за намаляне на звука е направо много жълто. При вас как е, има ли разлика от преди?
Цитирай
#14

След гаранционната подмяна на дисплея всичко е ОК.
Цитирай
#15

Аз ще им го пращам, просто си мислих, че веднъж появил се проблема, няма да се задълбочи.
Цитирай
#16

(2018-09-14, 07:26:01)NoMaD написа:  Както няма официален вносител, така няма и официален сервиз също.

Bulgram https://www.bulgram.com/news/94/xiaomi са оторизиран сервиз за България, а Солитрон е официален представител на Xiaomi за нашата страна.
[-] 1 потребител изказва благодарност на anotherboy за това мнение:
  • onyx_82
Цитирай
#17

Занеси си телефона, закупен от Китай, в Булграм да видиш колко са оторизирани
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • onyx_82
Цитирай
#18

(2019-04-05, 07:15:18)anotherboy написа:  Bulgram https://www.bulgram.com/news/94/xiaomi са оторизиран сервиз за България, а Солитрон е официален представител на Xiaomi за нашата страна.
Не, Солитрон имат договор с Булграм за гаранционен ремонт на апарати и други изделия на Xiaomi закупени от тях, това не ги прави официален сервиз за страната, та даже и неофициален...

Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#19

(2019-04-05, 09:11:46)suffer написа:  Занеси си телефона, закупен от Китай, в Булграм да видиш колко са оторизирани

Гаранцията на телефоните закупени от Китай си важи за Китай, това е логично и няма как да се очаква тук да ти го сервизират. Същото важи и за Samsung, Huawei, Lenovo и т.н. Всеки който си е купил телефон от Китай трябва да е наясно с едно: гаранция-Франция! Като иска някой с гаранция да си го купи от България, само че тук цената е по-солена...
Относно Булграм - те са сервиз чрез Солитрон или не, но е факт че не трябва да ти откажат сервиз ако апарата е купен от България (валидна касова бележка и е в гаранционен срок)
Цитирай
#20

Oсвен , ако няма официален сервиз на марката, а то си няма.
Цитирай
#21

Последното не е точно така. При Хуавей няма значение откъде в границите на ЕС е закупен апарата. Гаранцията важи в целия Съюз.

Иначе за Китай е точно така - гаранцията си важи само в Китай.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#22

Трябва съответната фирма да присъства в България със собствено представителство и едва тогава. Всички известни марки който са внос в България работят с местни фирми които ги обслужват, така им е по-лесно. Ние сме малък пазар за Xiaomi и за други марки и едва ли скоро ще има местно подразделение.

(2019-04-05, 15:47:25)gurcayy написа:  Последното не е точно така. При Хуавей няма значение откъде в границите на ЕС е закупен апарата. Гаранцията важи в целия Съюз.

Иначе за Китай е точно така - гаранцията си важи само в Китай.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

Говоря, че продукт купен от Китай не се ползва с гаранция тук (или в ЕС). Но продукт купен в ЕС гаранцията му важи и за европейския съюз.
Цитирай
#23

Не съм те разбрал правилно. Сега става по-ясно и е точно така, че каквото купиш извън ЕС, гаранцията си важи за съответната страна.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)