Здравейте, днес забелязах две неприятни жълти петна на екрана- вертикално, горе в дясно. На какво се дължи, оправя ли се и дали ремонта се поема гаранционно? Телефона е закупен от Виваком и е още в гаранция.
(Последна редакция: 2018-09-13, 07:19:36 от patronaroker.)
Здравей,
Този проблем е хардуерен, в дисплея, а не в софтуера, поради което на твоя скрийншот няма как да го видими (т.е. снимаш "преди" дисплея). Това е често срещан проблем при Xiaomi телефони, особено за този модел. Дефектът се покрива изцяло гаранционно, тъй като е заводски, макар и да не е проявен в началото. Ако не ти се чака сервизното обслужване (30 дни), можете да си поръчаш дисплей за своя сметка от Aliexpress и да го подмениш сам.
(Последна редакция: 2018-09-13, 07:25:18 от Гeoрги.)
Благодаря за отговора. Наистина на скрийшота няма кск да се видят петната. Щом повредата се поема гаранционно, ще им го занеса да си го оправят. Просто е жалко на 1г телефон да му дефектира екрана. Иначе съм чувал, че на Леново е доста срещан този проблем.
1 потребител изказва благодарност на patronaroker за това мнение:1 потребител изказва благодарност на patronaroker за това мнение • Гeoрги
Има много причини за дефекта.
Некачествен екран, неправилно поставяне, притискане на дисплея, прегряване и т.н
Ако го оправят гаранционно няма какво да го мислиш. Случва се и на по-скъпи телефони
Аз също имам този проблем, от ляво е по-силно изразено имам го и от дясно, но не е особено забележимо, прояви се преди около два месеца, телефона още няма година. Замислил съм, ако устиска почти две години преди да му изтече гаранцията, да го представя за рекламация.
(2018-09-13, 20:44:27)valentyno написа: Аз също имам този проблем, от ляво е по-силно изразено имам го и от дясно, но не е особено забележимо, прояви се преди около два месеца, телефона още няма година. Замислил съм, ако устиска почти две години преди да му изтече гаранцията, да го представя за рекламация.
Защо ще го чакаш до края на гаранцията? Аз мисля още следващата свдмица да го оставям за ремонт. Интересното е дали Xiaomi имат вече официален сервиз в Б-я или от оператора (при положенив, че е гаранционен) го изпращат където им е по- удобно?!
Ще го чакам, защото съм привикнал с него до такава степен, че ще ми е особено трудно за поне месец да съм без него. Или пък ще привикна на друг и този ще ми стане излишен, а и петното не всеки го забелязва, в смисъл, не е силно изразено и не ми пречи. А и след около година със сигурност ще искам да го сменям, да се подновя, а този на децата за игра. И всичко това, ако изкара до тогава... ?
От дясната ми страна, жълтите петна по екрана се изостриха. Преди ми беше трудно забележимо, а сега точно срещу бутона за намаляне на звука е направо много жълто. При вас как е, има ли разлика от преди?
(2019-04-05, 07:15:18)anotherboy написа: Bulgram https://www.bulgram.com/news/94/xiaomi са оторизиран сервиз за България, а Солитрон е официален представител на Xiaomi за нашата страна.
Не, Солитрон имат договор с Булграм за гаранционен ремонт на апарати и други изделия на Xiaomi закупени от тях, това не ги прави официален сервиз за страната, та даже и неофициален...
Изпратено от моят POCOPHONE F1 с помощта на Tapatalk
(2019-04-05, 09:11:46)suffer написа: Занеси си телефона, закупен от Китай, в Булграм да видиш колко са оторизирани
Гаранцията на телефоните закупени от Китай си важи за Китай, това е логично и няма как да се очаква тук да ти го сервизират. Същото важи и за Samsung, Huawei, Lenovo и т.н. Всеки който си е купил телефон от Китай трябва да е наясно с едно: гаранция-Франция! Като иска някой с гаранция да си го купи от България, само че тук цената е по-солена...
Относно Булграм - те са сервиз чрез Солитрон или не, но е факт че не трябва да ти откажат сервиз ако апарата е купен от България (валидна касова бележка и е в гаранционен срок)
Трябва съответната фирма да присъства в България със собствено представителство и едва тогава. Всички известни марки който са внос в България работят с местни фирми които ги обслужват, така им е по-лесно. Ние сме малък пазар за Xiaomi и за други марки и едва ли скоро ще има местно подразделение.
(2019-04-05, 15:47:25)gurcayy написа: Последното не е точно така. При Хуавей няма значение откъде в границите на ЕС е закупен апарата. Гаранцията важи в целия Съюз.
Иначе за Китай е точно така - гаранцията си важи само в Китай.
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Говоря, че продукт купен от Китай не се ползва с гаранция тук (или в ЕС). Но продукт купен в ЕС гаранцията му важи и за европейския съюз.
(Последна редакция: 2019-04-05, 15:53:46 от anotherboy.)