Мнения: 7
Теми: 1
Член от: 2018-10
Репутация:
0
Устройства: Samsung S7 Duos
Привет,
Да споделя какво е развитието към момента. В сервиз сръчко категорично отказаха да приемат телефона и да го сервизират, тъй като не е европейска версия. За момента оставих телефона в сервиза към магазина, откъдето е закупен. Очаквам скорошно включване от тяхна страна за да кажат какво е развитието...
Междувременно ще съм много благодарен на всякакви съвети и насоки...
Поздрави!
(Последна редакция: 2018-10-15, 13:46:48 от
pegasoto.
Причина за редакция: редакция шрифт
)
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Кой е големият магазин, откъдето си купил не-европейска версия на телефона?
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 110
Теми: 1
Член от: 2016-04
Репутация:
6
Устройства: Huawei p8, IPhone 8
Имах такъв проблем на друга марка и там помогна преинсталация , дано помогне, ако не рекламация или замяна поискай. Задължително ги накарай да ти впишат в гаранционната карта, че е бил в сервиз.
Мнения: 7
Теми: 1
Член от: 2018-10
Репутация:
0
Устройства: Samsung S7 Duos
Доколкото се ориентирам, модела няма европейска версия с две СИМ карти. Може и да греша...
(Последна редакция: 2018-10-15, 11:21:59 от
pegasoto.)
Мнения: 291
Теми: 0
Член от: 2018-01
Репутация:
68
Устройства: Samsung Galaxy: G990BZ (EUX). N960F (BGL), R890N (BGL)
Ако е онлайн закупен, имаш още възможност да им го върнеш. Опаковаш и връщаш. Толкова!
Всичко останало е мъки и гадаене, кога някой ъпдейт ще го прецака отново.
Защо се занимаваш със Сръчко? Имаш си 7 или 14 дни за връщане. Без обяснение при това.
Дори да загубиш малко пари от пращането обратно или нещо си...
А защо "голям магазин в София", от офис ли е купен? Тогава по-трудно, но пак може да настояваш.
Мнения: 7
Теми: 1
Член от: 2018-10
Репутация:
0
Устройства: Samsung S7 Duos
Благодаря за включването!
Телефонът е закупен от офис на фирмата. Отделно от това е закупен с фактура на фирма. Това прави нещата доста тегави за връщане.
Трябва ми телефон с две СИМ карти. От краткия рисърч, който направих преди да закупя 7-цата, останах с впечатлението, че дори и 2-годишен модел, е много добър телефон. Друг е въпроса, че в последно време Самсунг май не е това което беше преди години, но това е друга тема.
За момента, в сервиза се опитват да върнат фабричния РОМ и да успеят да подкарат правилните ъпдейти. Успели са да подкарат някои от сензорите, с другите все още се борят. Това е информацията, която имам от тях от снощи. Казаха, че нямат право в техния сервиз да сменят хардуеър и ако не се справят софтуеърно, ще подменят телефона. Лошото е, че всичко е за моя (клиентска) сметка като време без телефон и разправии...
Имам информация, че има и други подобни случаи в България, та още веднъж моля, ако някой подобно препатил чете, да сподели информация. Ще е полезно предполагам не само за мен!
Поздрави!
(Последна редакция: 2018-10-16, 11:23:56 от
pegasoto.)
Мнения: 291
Теми: 0
Член от: 2018-01
Репутация:
68
Устройства: Samsung Galaxy: G990BZ (EUX). N960F (BGL), R890N (BGL)
Модела иначе си е супер, и гледам още си се продава в Амазон от самия Амазон (Германия). Повечето хора във форума сме доволни, независимо от леките проблеми с дрейна в изчакване с някои от последните версии на софтуера.
Ще чакаме да споделиш крайния резултат. Интересно е. Няма логика, защото телефона трябва да си е с работещи сензори, ако е нов, дори да е произведен за Луната или за Марс. За да не са работещи, е слаган 'не-роден' софтуер, за да се побългари, за да има европейски честоти или квото там. В руския форум на 4PDA за S7/S7Edge имат много такива теми, цели раздели, те купуват много телефони от САЩ, Арабските емирства и др. и се опитват да правят точно тези хватки. Но всеки случай е специфичен, трябваше да видим оригиналния софтуер какъв е бил (в буут екраните и т.н.) и тогава да гадаем. Така сме на тъмно.
1 потребител изказва благодарност на enkov за това мнение:1 потребител изказва благодарност на enkov за това мнение
• ivkos
Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Въпросната фирма определено не е "голям магазин", щом правят такива тарикатлъци като внасяне на модели от други региони, за да държат цените ниски.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
Мнения: 7
Теми: 1
Член от: 2018-10
Репутация:
0
Устройства: Samsung S7 Duos
Не мога да се закълна, че тешефона е бил побългаряван или не откъм софт във фирмата. Фактите са, че когато го включих за сефте, батерията бешв на 65%. Когато падна до около 15%, го заредих до към 80-90 %. На следващия ден, когато започнах да го човъркам и инсталирах samsung phone info, видях 1 цикъл на батерията. Knox индекса беше 0х0. Кънтри кода или както се казва беше (по спомен) XXU или UUX, ако това ще оомогне на някого с нещо...
Когато избирах фирма, от която да го закупя, имаше оферти вариращи в диапазон +300лв на цената, на която аз го взех. От единия доставчик ми казаха, че ги внасят от Австрия. А телефона не е за Европа. Т.е. определено има някакви схеми... И не ги прави само фирмата, от която аз пазарувах. Ако знаех всичко това предварително, определено нямаше да се спра на модела. Исках нещо читаво и безпроблемно, тъй като нямам време да чета форуми и да набавям информация (което в момента пак ми се налага). Мецду другото, преди да избера модела, четох ревюта в бяколко UK сайта и абсолютно никъде не се споменаваше, че това не е продукт за Европа...
Както и да е, последната информация от сервиза днес е че ще заменят телефона (софтуеърно не могат да го преборят), но не е ясно кога. Аз държа на силвър версията, а те са редки вече...
Поздрави!
Мнения: 7
Теми: 1
Член от: 2018-10
Репутация:
0
Устройства: Samsung S7 Duos
Телефона е заменен и засега всичко работи както трябва...
Мнения: 291
Теми: 0
Член от: 2018-01
Репутация:
68
Устройства: Samsung Galaxy: G990BZ (EUX). N960F (BGL), R890N (BGL)
Браво, значи или е бил дефектен хардуерно (случва се) или некадърно разкодиран/отключен/побългарен (и това се случва).
Да си го ползваш със здраве!
Мнения: 3
Теми: 0
Член от: 2019-01
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S7
Здравейте, пиша в тази тема, тъй като намирам проблема си за сходен.
Имам телефон на 1 година - Samsung Galaxy S7. От няколко дни не ми се активира автоматичната ротация на дисплея. Днес забелязах, че и когато снимам после в Галерията всички нови снимки ми ги дава само вертикално, без значение, че съм снимала хоризонтална снимка. Старите хоризонтални снимки ги дава в хоризонтален изглед в галерията.
Прави ми и някакъв проблем и с яркостта на дисплея. Потъмнява без причина ... като го активирам 2-3 пъти и светва, както трябва... много е странно затова и не мога да го опиша много добре.
Пробвах:
1. Wipe Cache Partition.
2. Прочетох да пусна камерата в Save Mode да рестартирам и готово. Пробвах и това.
3. Върнах телефона до фабричните настройки.
4. Направих тест на сензора и не дава никакви цифри на параметрите като пусна Sensor, а снимката на кучето не я обръща хоризонтално при обръщане на телефона. Това означава ли, че проблема е хардуерен? Някакви други насоки бихте ли могли ми дадете?
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
Вероятно повредени сензори,телефона има ли гаранция?
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
Ако е купуван от тук,би следвало да е с 2 години гаранция(ЕС стандарт).Ако е така в твоя случай,не се колебай да го изпратиш в сервиз по гаранция.
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 3
Теми: 0
Член от: 2019-01
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S7
Проверих, в гаранция. Дано успея да опиша оплакванията кадърно и да имам късмет.