Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Неработещи сензори
#1

Здравейте,

Преди 3-4 дена закупих чисто нов телефон Samsung Galaxy S7 Duos от голям магазин в София. Без да слагам сим карти в апарата, пуснах WiFi и апарата се ъпдейтна с последните пакети на ОС-а. На следващия ден, вече с поставени сим карти, започнах да разцъквам андроида и да го настройвам спрямо  моите нужди. Забелязах, че не мога да накарам екрана да се завърти автоматично и автоматичната осветеност на екрана не работи както трябва. След много ровене в нета, разбрах че не съм единствения с такъв проблем. Пробвах рестартиране, формат на cache partition-a, старт в safe mode, factory reset... Нищо не помага. Разбрах за системните кодове и с *#0*# успях да стигна до системната самодиагностика. Много голяма част от сензорите на телефона са зависнали и не минават тестовете.
Оказва се, че S7 не е единствения модел на Samsung, който страда от описания проблем (справка). За съжаление не мога да кажа дали преди ъпдейта всичко е работило както трябва. Свързах се със сервиза към магазина и оттам казаха, че не съм единствения с подобни оплаквания. Щели да се опитат да върнат стар ром... От xda-dev става ясно, че при доста телефони и флашване с друг ром не сработва. Май единственото решение е смяна на дънната платка...
Моля, ако някой знае за проблема или се е сблъсквал с такъв, да сподели опита си.

Поздрави!
Цитирай
Аксесоари
#2

Привет,

Да споделя какво е развитието към момента. В сервиз сръчко категорично отказаха да приемат телефона и да го сервизират, тъй като не е европейска версия. За момента оставих телефона в сервиза към магазина, откъдето е закупен. Очаквам скорошно включване от тяхна страна за да кажат какво е развитието...
Междувременно ще съм много благодарен на всякакви съвети и насоки...

Поздрави!
Цитирай
#3

Кой е големият магазин, откъдето си купил не-европейска версия на телефона?

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#4

Brosbg
Цитирай
#5

Имах такъв проблем на друга марка и там помогна преинсталация , дано помогне, ако не рекламация или замяна поискай. Задължително ги накарай да ти впишат в гаранционната карта, че е бил в сервиз.
Цитирай
#6

Доколкото се ориентирам, модела няма европейска версия с две СИМ карти. Може и да греша...
Цитирай
#7

Ако е онлайн закупен, имаш още възможност да им го върнеш. Опаковаш и връщаш. Толкова!
Всичко останало е мъки и гадаене, кога някой ъпдейт ще го прецака отново.
Защо се занимаваш със Сръчко? Имаш си 7 или 14 дни за връщане. Без обяснение при това.
Дори да загубиш малко пари от пращането обратно или нещо си...

А защо "голям магазин в София", от офис ли е купен? Тогава по-трудно, но пак може да настояваш.
Цитирай
#8

Благодаря за включването!

Телефонът е закупен от офис на фирмата. Отделно от това е закупен с фактура на фирма. Това прави нещата доста тегави за връщане.
Трябва ми телефон с две СИМ карти. От краткия рисърч, който направих преди да закупя 7-цата, останах с впечатлението, че дори и 2-годишен модел, е много добър телефон. Друг е въпроса, че в последно време Самсунг май не е това което беше преди години, но това е друга тема.
За момента, в сервиза се опитват да върнат фабричния РОМ и да успеят да подкарат правилните ъпдейти. Успели са да подкарат някои от сензорите, с другите все още се борят. Това е информацията, която имам от тях от снощи. Казаха, че нямат право в техния сервиз да сменят хардуеър и ако не се справят софтуеърно, ще подменят телефона. Лошото е, че всичко е за моя (клиентска) сметка като време без телефон и разправии...
Имам информация, че има и други подобни случаи в България, та още веднъж моля, ако някой подобно препатил чете, да сподели информация. Ще е полезно предполагам не само за мен!

Поздрави!
Цитирай
#9

Модела иначе си е супер, и гледам още си се продава в Амазон от самия Амазон (Германия). Повечето хора във форума сме доволни, независимо от леките проблеми с дрейна в изчакване с някои от последните версии на софтуера.

Ще чакаме да споделиш крайния резултат. Интересно е. Няма логика, защото телефона трябва да си е с работещи сензори, ако е нов, дори да е произведен за Луната или за Марс. За да не са работещи, е слаган 'не-роден' софтуер, за да се побългари, за да има европейски честоти или квото там. В руския форум на 4PDA за S7/S7Edge имат много такива теми, цели раздели, те купуват много телефони от САЩ, Арабските емирства и др. и се опитват да правят точно тези хватки. Но всеки случай е специфичен, трябваше да видим оригиналния софтуер какъв е бил (в буут екраните и т.н.) и тогава да гадаем. Така сме на тъмно.
[-] 1 потребител изказва благодарност на enkov за това мнение:
  • ivkos
Цитирай
#10

Въпросната фирма определено не е "голям магазин", щом правят такива тарикатлъци като внасяне на модели от други региони, за да държат цените ниски.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#11

При мен след OTA update към орео fingerprint-а спря да работи. Всичко възможно пробвах(руут,къстъм ромове, андроид 8.1), но нищо. Единствено downgrade не съм пробвал към нугъта, но с новия буутлоудър май е невъзможно вече а и на 99% съм сигурен, че пак няма да работи. Така че най-вероятно е нещо хардуерно според мен Smile
Цитирай
#12

Не мога да се закълна, че тешефона е бил побългаряван или не откъм софт във фирмата. Фактите са, че когато го включих за сефте, батерията бешв на 65%. Когато падна до около 15%, го заредих до към 80-90 %. На следващия ден, когато започнах да го човъркам и инсталирах samsung phone info, видях 1 цикъл на батерията. Knox индекса беше 0х0. Кънтри кода или както се казва беше (по спомен) XXU или UUX, ако това ще оомогне на някого с нещо...

Когато избирах фирма, от която да го закупя, имаше оферти вариращи в диапазон +300лв на цената, на която аз го взех. От единия доставчик ми казаха, че ги внасят от Австрия. А телефона не е за Европа. Т.е. определено има някакви схеми... И не ги прави само фирмата, от която аз пазарувах. Ако знаех всичко това предварително, определено нямаше да се спра на модела. Исках нещо читаво и безпроблемно, тъй като нямам време да чета форуми и да набавям информация (което в момента пак ми се налага). Мецду другото, преди да избера модела, четох ревюта в бяколко UK сайта и абсолютно никъде не се споменаваше, че това не е продукт за Европа...

Както и да е, последната информация от сервиза днес е че ще заменят телефона (софтуеърно не могат да го преборят), но не е ясно кога. Аз държа на силвър версията, а те са редки вече...

Поздрави!
Цитирай
#13

Телефона е заменен и засега всичко работи както трябва...
Цитирай
#14

Браво, значи или е бил дефектен хардуерно (случва се) или некадърно разкодиран/отключен/побългарен (и това се случва).

Да си го ползваш със здраве!
Цитирай
#15

Здравейте, пиша в тази тема, тъй като намирам проблема си за сходен.
Имам телефон на 1 година - Samsung Galaxy S7. От няколко дни не ми се активира автоматичната ротация на дисплея. Днес забелязах, че и когато снимам после в Галерията всички нови снимки ми ги дава само вертикално, без значение, че съм снимала хоризонтална снимка. Старите хоризонтални снимки ги дава в хоризонтален изглед в галерията.
Прави ми и някакъв проблем и с яркостта на дисплея. Потъмнява без причина ... като го активирам 2-3 пъти и светва, както трябва... много е странно затова и не мога да го опиша много добре.

Пробвах:
1. Wipe Cache Partition.
2. Прочетох да пусна камерата в Save Mode да рестартирам и готово. Пробвах и това.
3. Върнах телефона до фабричните настройки.
4. Направих тест на сензора и не дава никакви цифри на параметрите като пусна Sensor, а снимката на кучето не я обръща хоризонтално при обръщане на телефона. Това означава ли, че проблема е хардуерен? Някакви други насоки бихте ли могли ми дадете?
Цитирай
#16

Вероятно повредени сензори,телефона има ли гаранция?

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#17

(2019-01-23, 16:22:50)vesoisthebest написа:  Вероятно повредени сензори,телефона има ли гаранция?
Има, но ако е 1 година е изтекла. (В момента не е при мен да погледна срока)
Цитирай
#18

Ако е купуван от тук,би следвало да е с 2 години гаранция(ЕС стандарт).Ако е така в твоя случай,не се колебай да го изпратиш в сервиз по гаранция.

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#19

Проверих, в гаранция. Дано успея да опиша оплакванията кадърно и да имам късмет.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)