Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми и въпроси свързани с Huawei Mate 20 Pro
#76

И моя се смени на -51.... В това вече не знам каква е логиката , да го променят.
Обаче проблема наистина ескалира доста стабилно и нещата силно се надявам да не останат така.

''A true master is an eternal student''

           
                
Цитирай
Аксесоари
#77

Момци чета, ровя... След месец трябва да преподписвам договор и ще се взема телефон. Бях метнал мерака на въпросния модел, но като ви прочетох темата... Май ще е най-разумно да не си го нашивам зарлен отзад? Ще ви помоля да обновявате темата с инфо при някакво развитие, имам още месец за размисъл.
Цитирай
#78

Днес бях във Виваком и служителя там ми каза,че дефектната партида уж била изтеглена.Колко е вярно,не знам.

Samsung Galaxy S----->Samsung Galaxy S II----->[h]HTC One M8[/h]
Цитирай
#79

(2018-11-06, 14:53:12)gamerz7 написа:  И моя се смени на  -51.... В това вече не знам каква е логиката , да го променят.
Обаче проблема наистина ескалира доста стабилно и нещата силно се надявам да не останат така.

Обновили са драйвера на панела.
Цитирай
#80

Аз след няколко изчетени ревюта и разговори с двама презентатори на Huawei установих, че този модел се произвежда с дисплей н двама производители LG и китайската BOE. Презентаторите бяха с апарати NOT FOR SALE, но познайте дисплеите им от кой бяха - BOE. Знаеха за дефекта и потвърдиха,.че е на единични партиди само с LG display

Samsung Galaxy S9 Plus 256
Цитирай
#81

Телефона е брутално як, но в тоя ценови ранг. .. Направо излагация. И моя дисплей жабурняса...  Пародия
Цитирай
#82

(2018-11-09, 18:35:16)cvetelin01 написа:  Телефона е брутално як, но в тоя ценови ранг. .. Направо излагация. И моя дисплей жабурняса...  Пародия

Колега снимай да видим как е жабурясал
Цитирай
#83

(2018-11-09, 21:29:40)ickata25 написа:  Колега снимай да видим как е жабурясал

Утре ще го снимам
Цитирай
#84

И да го снимате и да не го снимате......срали са на метеното......Аз май ще взимам Mate 20.....Щеше ми се Pro-то...ама

TheBigOne
Цитирай
#85

Дам ще е пак самсунярник.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#86

След цяла седмица разправия със сладурите от А1, и адските нерви, успях да сменя телефона с нов. За съжаление, новият е отново с LG фисплей

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#87

Единственото разумно решение е да се изчака да минат тея партиди с калпавите дисплеи с надеждата, че ще оправят проблема......

TheBigOne
Цитирай
#88

Аз говорих с Хуавей Българи и казаха, че ще ми го сменят. Ако не ме дразни след нова година ще имат партиди с хубавия дисплей. Въпреки, че дисплея създава ядове не бих го сменил. Всичко адски ми допада в тоя телефон. А камерата е .... Нещото заради което го търпя такяSmile )  
Като изключим блатото по диплея ... Машинката няма аналог!


Прикачени файлове Миниатюри
           
Цитирай
#89

Следващия им модел ще бъде топ, за да върнат реномето си.

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#90

(2018-11-10, 07:46:10)nanobanano написа:  Следващия им модел ще бъде топ, за да върнат реномето си.

Абе като изключим това с дисплея, телефона няма аналог. Той и така си е топ?
Цитирай
#91

(2018-11-10, 07:21:47)cvetelin01 написа:   Ако не ме дразни след нова година ще имат партиди с хубавия дисплей. 

Чак след нова година ли?? Undecided

TheBigOne
Цитирай
#92

(2018-11-09, 23:13:56)DimitarBT1 написа:  Единственото разумно решение е да се изчака да минат тея партиди с калпавите дисплеи с надеждата, че ще оправят проблема......

Колко време след като ползваш телефона се появи позеленяването?
Цитирай
#93

(2018-11-10, 08:15:51)cvetelin01 написа:  Абе като изключим това с дисплея, телефона няма аналог. Той и така си е топ?
Да, въпросителната накрая е много на място. За хората с хуавей е топ, ама други мислят доста по различно от тях.

За дефектните дисплеи - който го е взел и има проблема по добрия вариант е просто да изчака докато дойдат нови партиди. Няма смисъл да се сменя със същата партида и той да бъде по зле примерно. Може да ви е гадно да ползвате с тия зеленажи, ама ако пък ви писне го връщате 3 пъти ли беше и си искайте парите. Който е изръсил кешовица. С операторите не знам, сменяйте със S9+/Note 9.

Sent from my LM-G710
Цитирай
#94

Аз още не мога да разбера,как може да допуснеш флагмана ти да има такъв проблем.Айде ако е нещо по софтуера или други дребни неща добре,ама точно с дисплея.Тия от LG да се самозакриват.

Samsung Galaxy S----->Samsung Galaxy S II----->[h]HTC One M8[/h]
Цитирай
#95

Какво не можеш да разбереш като че ли за пръв път се случва такова нещо с флагман. Аз съм с екран LG и още нямам такива неща 11 ти ден е днес.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
[-] 1 потребител изказва благодарност на vladi1 за това мнение:
  • boris.stz
Цитирай
#96

Ако за теб е разбираемо да връщаш 2 пъти едно и също устройство и всеки път да е като при билетче от Националната лотария,то за мен не е.

Samsung Galaxy S----->Samsung Galaxy S II----->[h]HTC One M8[/h]
Цитирай
#97

Чесно казано няма да го сменя за сямсунг. Щото нищо ново не предлагат. Когато го купувах го сравняеах с с9 и ноте9. Абсолютно не разбрах кое е по топ на самсунгSmile  Хващайки хавая и всичко свърши. 
Телефона е ок. Ще изчакам, не бързам. 
Точно по празниците ще ме лишат от камератаSmile
Цитирай
#98

Не е разбираемо, но аз още не съм връщал няма още за какво. Ти връшал ли си? Като позеленее моя ще говоря. Не че оправдавам някой тъпо е да, но се случва. И при епъл и при самсунг и при всички има дефекти. Като се бърза се греши.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#99

Абе дразнещо е, но никой не е застрахован от такова нещо, едни гърмят, други розовеят нашите зеленеят, важното е да решат проблема а аз ще изчакам обещаха замяна дори и след 14 дневния срок за сега ме устройва....е винаги може и по добреSmile

Изпратено от моят LYA-L29 с помощта на Tapatalk

Galaxy S23 Ultra
Цитирай

Именно. Бързането прецаква нас, потребителите! Ако мине номерът. Никъв контрол на качеството!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)