Мнения: 19
Теми: 3
Член от: 2011-07
Репутация:
0
Здравейте! Преди малко установих, че имам съвсем малко останала памет на телефона, което ми се стори странно, при положение, че по-обемните игри, сред които NFS: No Limits, PUBG Mobile и Tekken, "уж" ги бях експортирал на външната карта памет. Проверих App Info > Storage на въпросните приложения и там пише, че се използва паметта на външната карта памет. Действително обаче на картата памет в папка Andorid\obb има само празни папки с имената на приложенията, а големите *.obb файлове си стоят на вътрешната памет на телефона. Някаква идея защо не работи на практика това "местене" на приложения, при положение, че го има като сток функция и можете ли да ми предложите някой работещ метод, с който да си преместя обемните игри на картата памет?
(Последна редакция: 2018-10-29, 00:29:19 от
vankook.)
Мнения: 1 038
Теми: 3
Член от: 2011-02
Репутация:
132
Устройства: Galaxy S8
От настройки-приложения и в съответното приложение/игра ако позволява местене .... Но не премества всичко.
SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Мнения: 1 038
Теми: 3
Член от: 2011-02
Репутация:
132
Устройства: Galaxy S8
Създава проблеми това разхвърляне на информация по паметите, до колкото съм чел, а и по каквото съм опитвал преди + скоростите на работа се променят(към по лошо). Може би за това производителите решават да не го използват активно. Помня че го вкараха като иновация в Андроид 4,4 (ако не ме лъже паметта) и с последващи версии го ограничиха и премахнаха.
U3 е бърза, но пак зависи при какви условия. Вътрешната памет е по бърза от коя да е карта памет.
Най добре е картата да се използва главно за сторидж - снимки, видео. Вече си е проблем ако се инсталират прекалено много игри. Вече има и доста бюджетни модели с 64гб вградени та трябва да се знае за какво ще се използва преди покупката.
SGS2->SGS4->SGS6->SGS8