Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Странен проблем с Huawei p20 pro
#1

Здравейте, от известно време ме тормози един много странен проблем с телефончето  Bu     . Когато някой ми звънне ,натискам зелената слушалка за да вдигам и няма и секунда след това затваря автоматично(има на 2-3 тел. Абонати на които ме го прави) . 
Другия проблем е  , че докато разговарям с някой, телефона автоматично затваря  набира  Пак и на отсрещния му показва, че говори с мен и едновременно му звъня на втора линия  Bu   . 


Моля бихте ли ми дали някакви идей какво може да е.   

Телефона е с 2сим. Но ползвам само една
Цитирай
Аксесоари
#2

(2018-10-30, 09:03:49)Dodidk написа:  Здравейте, от известно време ме тормози един много странен проблем с телефончето  Bu     . Когато някой ми звънне ,натискам зелената слушалка за да вдигам и няма и секунда след това затваря автоматично(има на 2-3 тел. Абонати на които ме го прави) . 
Другия проблем е  , че докато разговарям с някой, телефона автоматично затваря  набира  Пак и на отсрещния му показва, че говори с мен и едновременно му звъня на втора линия  Bu   . 


Моля бихте ли ми дали някакви идей какво може да е.   

Телефона е с 2сим. Но ползвам само една

Първия проблем го има и при мен изключи волте и пак пробвай да видим дали ще има разлика ? после сподели
Цитирай
#3

Струва ми се че проблемите е на софтуерна база. Опитай да възстановиш заводските настройки.

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#4

Демек да му върна всичко все едно сега съм го взел ли?
Цитирай
#5

Да, в Настройки - Система - Нулиране - Възстановяване към фабрични данни.
Имай предвид че всичко от паметта на телефона ще се изтрие.

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#6

При мен тези проблеми се случваха когато бях активирал VoLTE... Щом го спрях всичко се оправи.
Цитирай
#7

VoLTE ми правеше проблем и на мен, на Виваком съм.

P20 Pro Twilight
Цитирай
#8

При мен пък VoLTE никога не ми е правил проблем. На Теленор съм...

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#9

И аз съм на Теленор и нямам никакъв проблем с VoLTE. И мисля че ако се появил такъв, причината е по - скоро от оператора. От както го включиха, качеството на разговора, с друг телефон с функцията, са перфектни. А когато разговарям с хора които я нямат, са както преди.

SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4 BEIGE
Цитирай
#10

аз също съм на теленор и е активирано, макър да не ми показва никъде, а и честно казано незнам кога го ползва и кога не, но нямам проблеми, а странното е че пише можело и на wifi да се активира, но нямам такава отметка, това по подразбиране ли се случва?

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#11

Проблемите с VoLTE основно са при vivacom
Цитирай
#12

(2018-11-01, 08:56:39)Sokolchev написа:  аз също съм на теленор и е активирано, макър да не ми показва никъде, а и честно казано незнам кога го ползва и кога не, но нямам проблеми, а странното е че пише можело и на wifi да се активира, но нямам такава отметка, това по подразбиране ли се случва?

Много ми е интересно как ще стане през WI-FI?!? Visslar
VoLTE-е пренос на глас през 4G мрежата на оператора.Как ще те идентифицира като си през WI-FI?!?

Между другото съм на Виваком и нямам проблеми.
Цитирай
#13

Има технология VoWiFi, но трябва оператора да я поддържа...

Sony Xperia 1 II, black
Цитирай
#14

(2018-11-01, 09:08:12)g1kata написа:  Проблемите с VoLTE основно са при vivacom

Аз съм на Viva и всички вкъщи, никой няма проблем с различни телефони.

Samsung Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#15

(2018-11-01, 12:08:10)шерлок холмс написа:  Много ми е интересно как ще стане през WI-FI?!? Visslar
VoLTE-е пренос на глас през 4G мрежата на оператора.Как ще те идентифицира като си през WI-FI?!?

Между другото съм на Виваком и нямам проблеми.
виж снимката

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#16

Sokolchev исках да кажа,че няма как да стане това не защото не може а защото при нашите оператори не се поддържа!Респективно и няма как да се идентифицираш със собственият си номер.
[-] 1 потребител изказва благодарност на шерлок холмс за това мнение:
  • Sokolchev
Цитирай
#17

(2018-11-01, 12:27:08)Бижу написа:  Аз съм на Viva и всички вкъщи, никой няма проблем с различни телефони.
Не казвам, че всички обезателно трябва да имат проблем, реално и при мен не се получаваше всеки ден и постоянно, но проблем имаше. Регионалния на VIVACOM ми е личен приятел и също е с P20Pro и също ми се оплака от същите симптоми при пуснато VoLTE... Каза че когато е деактивирал проблемите са спрели, както се случи и при мен. Автора на темата се оплаква от идентични проблеми което ме навежда на мисълта че и при него става въпрос за същото... Между другото VIVACOM предлагат услугата VoLTE само за P20, P20Pro и S8, S8+ като скоро се очаква да вкарат и S9, S9+ та въпроса е дали всички във вас са с такива телефони и сигурно ли е че VoLTE e активирано.
Цитирай
#18

Моето е активирано, другите не са с нито един от изброените телефони.
А аз не казвам, че всички с Viva нямат, а че аз нямам проблем с VoLTE на Viva.

Samsung Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#19

Проблема се реши веднага след спирането на VoLTE.
Благодаря ви много.


Пс. И аз съм на виваком
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)