Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с получаването на SMS-си
#1

Здравейте, колеги,

От няколко години имам следния проблем и по принцип аз съм си виновен, че не съм взел мерки, но все пак да попитам..

Предисторията:
Бях абонат на Мтел, после си прехвърлих номера на Боб с нова сим карта (тяхна), после пак на Мтел/А1 - пак с нова сим карта. И може би проблемът дойде с последната (ако е от нея).

Проблемът:
Не получавам СМС-си. Не получавам редовните спам съобщения от никой (по принцип е окей), не получавам смс-си от банката, от зелена зона, от синя зона, битови сметки, сметка за А1, рекламни съобщения от А1, смс-си за пропуснати повиквания, "добре дошли в Гърция", потвърдителни кодове за вайбър и хуавей ID (след 10 опита вкарах друг номер и се получи в рамките на 2 секунди смс-а), и каквото друго се сетите, че може да се получава - аз не го получавам.

Изключения правят контактите ми в указателя, от тях получавам всичко (уж).

Ходих в магазин на оператора (даже няколко), но им увисват ченетата след като ми чуят изповедта. Никога не са чували за такъв проблем и всичко било окей с картата ми след проверка. 

Настройките на телефона са окей, всъщност с последните ми 3 апарата не съм получавал смс-си...

Някой с подобен проблем? Така и така мисля да си сменя сим картата, но все пак търся мнения по въпроса.

Успешен ден и благодаря за вниманието!  Visslar

Samsung Galaxy S2+ < пенсиониран
Samsung Galaxy S4 Value Edition Silver < пенсиониран
Samsung Galaxy A5-2016 GOLD < пенсиониран
Huawei P20 Blue
Цитирай
Аксесоари
#2

А този проблем с последната сим карта така ли?С другите две предишни имаше ли го проблема?

Изпратено от моят Pixel XL с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

Звучи ми така че нямаш вкаран номер на SMS center,но не вярвам да е от това,щом проблема е от години , преди с един телефон с китайски ром ми се случи подобно нещо,нито пращах и нито получавах смс-и , след като вкарах номера на СМС центъра нещата се оправиха , виж в настройките за СМС да вкараш този номер +35988000301 , другото което е да видиш в пак в настройките за набиране и смс-и нещо спам или някакъв забранителен списък

Xiaomi Mi9T  6/64
Цитирай
#4

(2018-10-31, 11:57:57)tiesto_pld написа:  А този проблем с последната сим карта така ли?С другите две предишни имаше ли го проблема?

Изпратено от моят Pixel XL с помощта на Tapatalk

Ами честно казано не си спомням да не съм получавал смс-си преди 5 години. Поне тези от еконт, спийди 100% съм ги получавал.  Rolleyes

Samsung Galaxy S2+ < пенсиониран
Samsung Galaxy S4 Value Edition Silver < пенсиониран
Samsung Galaxy A5-2016 GOLD < пенсиониран
Huawei P20 Blue
Цитирай
#5

(2018-11-01, 09:02:57)tonit0 написа:  Звучи ми така че нямаш вкаран номер на SMS center,но не вярвам да е от това,щом проблема е от години , преди с един телефон с китайски ром ми се случи подобно нещо,нито пращах и нито получавах смс-и , след като вкарах номера на СМС центъра нещата се оправиха , виж в настройките за СМС да вкараш този номер  +35988000301 , другото което е да видиш в пак в настройките за набиране и смс-и  нещо спам или някакъв забранителен списък

Благодаря, колега!

Веднага проверих и се оказа, че е вкаран моят личният номер... Big Grin  След като го смених на този, който ти написа веднага се започна със спама. То не бяха А1, А2, А3, банки, сметки, разни игри и други тъпотии.. Общо взето май скоро пак ще си сложа друг номер там! 

Благодаря много!

Samsung Galaxy S2+ < пенсиониран
Samsung Galaxy S4 Value Edition Silver < пенсиониран
Samsung Galaxy A5-2016 GOLD < пенсиониран
Huawei P20 Blue
Цитирай
#6

Не е необходимо.
Просто блокирай тези, които спамят
Цитирай
#7

Ами и аз да се оплача. Бях абонат на М-тел дълги години но нямал съм проблеми със SMS-сите. После си прехвърлих номера към VIVACOM също съм нямал проблеми със SMS-сите. Сега отново си прехвърлих номера към М-тел т.е. А1 по принцип не съм забелязал да имам проблеми със SMS на ЕКОНТ, СПИДИ и др. Също съм нямал и нямам проблеми със SMS-сите на Банка ЦКБ. Но в PayPal не получавам оторизация не получавам 6 цифрен код на телефона ми - не получавам SMS-си! Имам и проблеми с получаване на SMS статичен пин за получаване на 3D парола в БАНКА  ДСК!!!  Смених телефона и сложих СИМ картата на друг телефон - същия проблем - не получавам SMS нито от PayPal нито от ДСК - кода, иначе получавам SMS - от ДСК какво е било обслужването в офиса им. Правих два пъти запитване в А1 защо е така - всичко е наред според тях грешка няма при тях, проблемът е в ДСК и PayPal !!!!
Цитирай
#8

Проблема е в натовареноста на оператора или системата която им генерира съобщенията. И аз съм имал проблем с получаването на такива смс-и. Като казвам проблем имам предвид,  че такива смс-и с 3д код или друг код за потвърждение за плащане трябва да се получат за 3-5 секунди, но понякога идват за повече от час. Обисновено на страниците има опция прати код отново/в случаи като твоя-не е получен/. Препоръчвам ти за банка дск да инсталираш мтокен. То комуникира идеално с приложението дск смарт. Случвало ми се при онлайн банкиране да не получа код, а след 2-3 часа идват 5-6 които на съм дал рисенд.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#9

Аз когато влизам през лаптопа в Булбанк онлайн ми праща код SMS но ми излиза че ще спрат този начин а ще става потвърждаването с Премини към активация на М-токен като средство за вход и подписване в Булбанк Онлайн.Как става,на телефона ли се инсталира,че не намирам подобно приложение?

Huawei P30
Цитирай
#10

Предполагам, че ще се инсталва допълнително на телефона. Поне на ДСК е така. Когато имаш плащане/независимо какво, превод, данъци, онлайн пазаруване/ винаги ми излиза потвърди с м токен/, там ти си избиращ начина на оторизация с него като код, ид, пръстов отпечатък/ в зависимост от опциите на приложението/. Хубавото на този метод е сигурността. Ако например купя нещо онлайн и видя кода на изпратения смс до теб/при условие че имам достъп до телефона ти, обикновено децата правят това на родителите си/ При м токена, трябва да разрешиш плащането  допълнително. Дали плащам през компютър/мой или чужд/ или през телефона, винаги трябва да потвърдиш с м токена. Преди години трябваше да инсталирам сертификат на банката на определен браузер/по мой избор/ и само през него ставаше плащането. Но технологиите се развиват

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#11

Активирах го,аз се утрепах да го търся,а то било още в началото при ПИН Smile

Huawei P30
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 3 гост(и)