Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Покупка на S9
#1

Здравейте и се извинявам предварително, ако вече има подобна тема. Обмислям да се присъединя към вас с покупка на S9, разликата обаче в цените онлайн и в Технополис, Техномаркет и другите, е доста голяма - около 300 лв., че и повече.
Уж всички са с гаранция 2 години. Къде е уловката? 

Благодаря предварително.

Желая лек и успешен уикенд на всички Smile.
Цитирай
Аксесоари
#2

При Технополис, Техномаркет цената почти никога не пада , препоръчвам да го вземете от някой голям онлайн магазин.Следете цената в Амазон до края на ноември ще има голями намаления.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#3

В Амазон как стоят нещата с гаранцията? Ако се прецака, какво правим? Международната гаранция не е ли само една година?
Цитирай
#4

Вземи го от Ситител. За S9 не знам, но, S9+ и в операторите и в техно веригите на свободна продажба е една и съща цената 1600

Samsung Galaxy 23+
/256GB PhantomBlack/

Samsung Galaxy S9+ 
/ 64GB+64GB SD Card / CoralBlue   

OnePlus 3 
/ 64GB /SoftGold 

Цитирай
#5

Съвета ми е да купуваш от магазин, който си сигурен, че ще имаш коректно гаранционно обслужване. Може да провериш също на каква цена ти го предлагат в твоя оператор. Ето например при Телен*р е 1040лв. с 27лв такса.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#6

(2018-11-09, 14:39:20)remixa92 написа:  Вземи го от Ситител. За S9 не знам, но, S9+ и в операторите и в техно веригите на свободна продажба е една и съща цената 1600

Тея от Ситител за мен са големи измамници и мошеници!
Имат доста неща, но отношението им е под всякаква критика.
от както имах проблеми с едно Сони и постъпиха много нагло си обещах да не си купувам нищо от там!
Всеки професионалист държащ на имиджа си и името ще преглътне когато се е ус*ал и ще бръкне в джобчето за някоя стотинка, но този там явно не е от тези хора.
Телефона отиде за ремонт и като го взех беше 2 пъти по зле! Явно някой се беше учил на него - че чак и пари искаше...

Не знам дали ако го купиш от там ще ти важи гаранцията в официалния сервиз, но ако не важи изобщо не се лъжи!
[-] 2 потребители изказват благодарност на ДПенчев за това мнение:
  • nanobanano, Victormihov
Цитирай
#7

(2018-11-09, 13:53:40)sawmv написа:  В Амазон как стоят нещата с гаранцията? Ако се прецака, какво правим? Международната гаранция не е ли само една година?

В Амазон.де ,ит,фр,ис гаранцията е 2 г , при проблем се свързваш с тях.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#8

Не би ли трябвало с фактурата да важи и в БГ.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro 
Samsung Galaxy S22 Ultra  Phantom White
Цитирай
#9

То навсякъде в България гаранцията е почти 0.
Разправии, мъки и хеле ти го оправят, 80% от времето ти го връщат по-зле от преди или, ако си късметлия ти го връщат със същият проблем.
Общо взето, купиш ли техника си е късмет да не се наложи да им ползваш "гаранцията" и това дали плащаш двойна или тройна цена от "оторизиран" магазин, въобще не е гаранция, че ще се отнесат професионално и честно към оплакването ти и дефектиралата стока.

Абе джунгла си е- парите се прибират веднага, после не те познават.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#10

(2018-11-10, 15:18:17)Lam3r4e написа:  Не би ли трябвало с фактурата да важи и в БГ.

На теория трябва да важи , на практика в фактурата няма IMEI номер и не виждам как ще се докаже че е същият телефон.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#11

Официалните сервизи на Самсунг искат гаранционна карта и фактура. Само с едното не става. Преди време носих s7 edge за смяна на екрана и бях взела само гаранционната карта, е накараха ме да се връщам за фактурата.
Може някои магазини да задържат гаранционните карти, за да е задължително сервизирането да мине през тях. Но дори и да е така, аз бих предпочела всичко да си е в мен и аз да си го занеса на сервиз.
А относно това, че сервизите съсипват телефоните, аз с моят нямах проблеми след ремонта. Даже ми смениха батерията, като ми обясниха, че било изискване на Самсунг. Лично аз съм доволна от сервизното обслужване, но опита ми се базира само върху един случай.
Цитирай
#12

Здравейте, купих го през Теленор. Мой приятел направи едни врътки, които само той си знае и ми го даде чисто нов за 980 лв., с две години гаранция (Midnight black 64 GB).
Доволен съм от покупката. За моята ръка, това е най-удобният телефон, който съм хващал Smile. Ненормална работа.
[-] 1 потребител изказва благодарност на sawmv за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#13

Какви врътки, като може да се купи без тях от продавалника.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)