Мнения: 551
Теми: 0
Член от: 2011-06
Репутация:
160
При Технополис, Техномаркет цената почти никога не пада , препоръчвам да го вземете от някой голям онлайн магазин.Следете цената в Амазон до края на ноември ще има голями намаления.
Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Мнения: 250
Теми: 18
Член от: 2015-08
Репутация:
17
Устройства: Samsung Galaxy S9
В Амазон как стоят нещата с гаранцията? Ако се прецака, какво правим? Международната гаранция не е ли само една година?
Мнения: 1 540
Теми: 27
Член от: 2011-08
Репутация:
123
Вземи го от Ситител. За S9 не знам, но, S9+ и в операторите и в техно веригите на свободна продажба е една и съща цената 1600
Samsung Galaxy 23+
/256GB PhantomBlack/
Samsung Galaxy S9+
/ 64GB+64GB SD Card / CoralBlue
OnePlus 3
/ 64GB /SoftGold
Мнения: 1 038
Теми: 3
Член от: 2011-02
Репутация:
132
Устройства: Galaxy S8
Съвета ми е да купуваш от магазин, който си сигурен, че ще имаш коректно гаранционно обслужване. Може да провериш също на каква цена ти го предлагат в твоя оператор. Ето например при Телен*р е 1040лв. с 27лв такса.
SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Мнения: 551
Теми: 0
Член от: 2011-06
Репутация:
160
(2018-11-09, 13:53:40)sawmv написа: В Амазон как стоят нещата с гаранцията? Ако се прецака, какво правим? Международната гаранция не е ли само една година?
В Амазон.де ,ит,фр,ис гаранцията е 2 г , при проблем се свързваш с тях.
Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Мнения: 696
Теми: 9
Член от: 2013-04
Репутация:
117
Устройства: Samsung Galaxy S22 Ultra Phantom|Samsung Galaxy Watch 5 Prо
Не би ли трябвало с фактурата да важи и в БГ.
Samsung Galaxy Watch 5 Pro
Samsung Galaxy S22 Ultra Phantom White
Мнения: 3 509
Теми: 60
Член от: 2013-08
Репутация:
1 381
Устройства: Galaxy S24 Ultra
То навсякъде в България гаранцията е почти 0.
Разправии, мъки и хеле ти го оправят, 80% от времето ти го връщат по-зле от преди или, ако си късметлия ти го връщат със същият проблем.
Общо взето, купиш ли техника си е късмет да не се наложи да им ползваш "гаранцията" и това дали плащаш двойна или тройна цена от "оторизиран" магазин, въобще не е гаранция, че ще се отнесат професионално и честно към оплакването ти и дефектиралата стока.
Абе джунгла си е- парите се прибират веднага, после не те познават.
Galaxy Note 10 plus
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
(Последна редакция: 2018-11-10, 17:26:00 от
Victormihov.)
Мнения: 551
Теми: 0
Член от: 2011-06
Репутация:
160
(2018-11-10, 15:18:17)Lam3r4e написа: Не би ли трябвало с фактурата да важи и в БГ.
На теория трябва да важи , на практика в фактурата няма IMEI номер и не виждам как ще се докаже че е същият телефон.
Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Мнения: 43
Теми: 0
Член от: 2018-11
Репутация:
20
Устройства: Samsung Galaxy s7 edge
Официалните сервизи на Самсунг искат гаранционна карта и фактура. Само с едното не става. Преди време носих s7 edge за смяна на екрана и бях взела само гаранционната карта, е накараха ме да се връщам за фактурата.
Може някои магазини да задържат гаранционните карти, за да е задължително сервизирането да мине през тях. Но дори и да е така, аз бих предпочела всичко да си е в мен и аз да си го занеса на сервиз.
А относно това, че сервизите съсипват телефоните, аз с моят нямах проблеми след ремонта. Даже ми смениха батерията, като ми обясниха, че било изискване на Самсунг. Лично аз съм доволна от сервизното обслужване, но опита ми се базира само върху един случай.
Мнения: 6 076
Теми: 520
Член от: 2016-08
Репутация:
1 959
Устройства: SONY Xperia M4 Aqua, Samsung Galaxy A5 2016, Apple iPhone 8
Какви врътки, като може да се купи без тях от продавалника.
Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black → Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey → Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue → Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
(Последна редакция: 2018-11-16, 20:04:31 от
hazART.)