Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Софтуерни проблеми
#1

Здравейте,вече два или три пъти ми се случва като актуализирам някое приложение.Изтегля го между 90% и 99% и после около една две минути нищо не прави така си стои все едно телефона е забил а не е,защото статус бара пада.И след около след една две минути  ми го дава актуализирано.При вас получавал ли се е подобен проблем?
Цитирай
Аксесоари
#2

(2018-11-25, 09:10:21)i770514 написа:  Здравейте,вече два или три пъти ми се случва като актуализирам някое приложение.Изтегля го между 90% и 99% и после около една две минути нищо не прави така си стои все едно телефона е забил а не е,защото статус бара пада.И след около след една две минути  ми го дава актуализирано.При вас получавал ли се е подобен проблем?

Аз не съм имал такива проблеми, след като ъпдейтна направи ли си фабрични настройки?
Цитирай
#3

Още не съм го ъбдейтнал.Тези дни не остана време.
Цитирай
#4

Таратайката ми се отключва с пръстов отпечатък и след рестарт нали иска да се вкара първият път пин код. Няколко пъти ми се случва след като го оставя вечерта и на сутринта, като го отключвам да ми иска пин код. Това ме навежда на мисълта че се е рестартира сам. Обаче до сега близо 2 месеца през деня не ми се е рестартира... Е няколко пъти много гадно за биваше и ми се искаше да му разпиля бол четата по земята, но...

Siemens A50 --> Sony Ericsson T610i --> Sony Ericsson K700i
Nokia N95 --> Nokia 5800 Xpress Music --> LGKU990 Viewty
HTC Sensation --> Samsung Galaxy S4 --> Samsung Galaxy S6 Edge --> HUAWEI Mate 20 Lite --> SAMSUNG Galaxy S10+
Цитирай
#5

По принцип иска парола след рестарт или на всеки 3 дни. По-скоро не се рестартира сам ами са минали три дни.
Цитирай
#6

Имайте предвид, че има опция за задаване на автоматично рестартиране на зададен от потребителя интервал. Той може да е ежедневен и да се зададе определен час за извършване на процедурата. Опцията се намира Smart assistance-Sheduled power on/off, или на български Интелигентна помощ - Насрочено включване и изключване. Да не би тази опция да е активирана при вас?

Xiaomi Mi 10T Pro Black, iPad Air 16GB Space Grey
Цитирай
#7

Не е включена тази функция, но това за 3-те дена ще е, защото прочетох и на друго място че на 3 дена иска парола, за по-голяма сигурност.

Siemens A50 --> Sony Ericsson T610i --> Sony Ericsson K700i
Nokia N95 --> Nokia 5800 Xpress Music --> LGKU990 Viewty
HTC Sensation --> Samsung Galaxy S4 --> Samsung Galaxy S6 Edge --> HUAWEI Mate 20 Lite --> SAMSUNG Galaxy S10+
Цитирай
#8

(2018-12-12, 21:23:09)plamen_jelezniq написа:  Не е включена тази функция, но това за 3-те дена ще е, защото прочетох и на друго място че на 3 дена иска парола, за по-голяма сигурност.
Това трябва да си го задал като настройка ли? Защото на мен до сега не ми е искало пин на 3 дни.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Samsung Galaxy S21FE
Samsung Galaxy Note 8
Huawei Mate 20 Lite
Цитирай
#9

Аз съм на с Honor 8x но те са напълно еднакви. И при мен на 3 дни ми иска парола.

Samsung Galaxy S III Mini >>>> Huawei P8 Lite >>>>Honor 8 x
Huawei Watch GT 2
------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
Цитирай
#10

Здравейте, от 2 седмици имам Huawei mate 20 lite и съм много доволна от телефонче то. От няколко дни забелязвам че ми иска пин код въпреки че съм с лицево и пръстови разпознаване, прочетох всичко относно допълнителната сигурност че на 3 дни изисква пин кода, но при мен се случва буквално всеки ден, отделно днес докато говорех телефона се рестартира от нищото. Нямам включен рестарт по график, откъде може да е проблема според вас?
Цитирай
#11

(2018-12-12, 22:51:25)forbidden8 написа:  Това трябва да си го задал като настройка ли? Защото на мен до сега не ми е искало пин на 3 дни.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Мисля че иска пин код само когато ти е активирано отключването с пръстов отпечатък, а и може би и лицевото разпознаване, но за него само предполагам, че е така

Siemens A50 --> Sony Ericsson T610i --> Sony Ericsson K700i
Nokia N95 --> Nokia 5800 Xpress Music --> LGKU990 Viewty
HTC Sensation --> Samsung Galaxy S4 --> Samsung Galaxy S6 Edge --> HUAWEI Mate 20 Lite --> SAMSUNG Galaxy S10+
Цитирай
#12

(2018-12-28, 21:49:24)plamen_jelezniq написа:  Мисля че иска пин код само когато ти е активирано отключването с пръстов отпечатък, а и може би и лицевото разпознаване, но за него само предполагам, че е така
Е той пръстовия си ми е активен но никога не ми е искал пин.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Samsung Galaxy S21FE
Samsung Galaxy Note 8
Huawei Mate 20 Lite
Цитирай
#13
Big Grin 

На мен ми иска през 3 дена. Незнам защо на теб не ти иска, но така е по-добре за къв чеп през 3 дена да му вкарваш пин Big Grin

Siemens A50 --> Sony Ericsson T610i --> Sony Ericsson K700i
Nokia N95 --> Nokia 5800 Xpress Music --> LGKU990 Viewty
HTC Sensation --> Samsung Galaxy S4 --> Samsung Galaxy S6 Edge --> HUAWEI Mate 20 Lite --> SAMSUNG Galaxy S10+
Цитирай
#14

Здравейте ! Появява ми се известие че Месинджър се изобразява върху приложения..и ако не искам, да деактивирам тази функция ..обаче това тъпо известие си седи постоянно ..не се маха, докато не деактивирам дропзона..а аз не искам ..имали ли сте подобен проблем и как сте се справили евентуално ..или е само при мен ?
Цитирай
#15

Здравейте,моят телефон започна да се рестартира заради грешка в сд картата,почти всеки ден независимо от модела карта.Дали да го карам за ремонт? При вас има ли такъв проблем?
Цитирай
#16

(2019-04-03, 18:37:22)plamen_gr написа:  Здравейте,моят телефон започна да се рестартира заради грешка в сд картата,почти всеки ден независимо от модела карта.Дали да го карам за ремонт? При вас има ли такъв проблем?
Понякога ми дава такава грешка, но никога не ми се е рестартирал.Карай го.

Sent by me using Tapatalk

Samsung Galaxy S21FE
Samsung Galaxy Note 8
Huawei Mate 20 Lite
Цитирай
#17

Аз никога не съм имал проблеми със сд картата, нито е рестартирал телефончето. Явно има проблем в телефона....
Цитирай
#18

При поставяне на карта памет хубаво е веднага да се форматира от телефона. Картата трябва да е бърза, клас 10. Проблеми създават някой карти от евтини марки или ментета от известни. Ментета карти има доста на нашия пазар. Аз купувам моите SanDisk от Технополис и Техномаркет и съм доволен.

Android
Huawei Mate 20 LiteVIVACOMА1 BG + Huawei Watch GT  Huawei MediaPad T5 LTE: VIVACOM 
Цитирай
#19

(2019-04-05, 07:26:51)ubp написа:  При поставяне на карта памет хубаво е веднага да се форматира от телефона. Картата трябва да е бърза, клас 10. Проблеми създават някой карти от евтини марки или ментета от известни. Ментета карти има доста на нашия пазар. Аз купувам моите SanDisk от Технополис и Техномаркет и съм доволен.
И формат и карта от Технополис, SanDisk Extreme 32gb и пак понякога дава грешка. Дефект на телефона е това.

Sent by me using Tapatalk

Samsung Galaxy S21FE
Samsung Galaxy Note 8
Huawei Mate 20 Lite
Цитирай
#20

Здравейте, забелязвам че когато ми е слаб сигнала на мрежата телефона блокира,невъзможно е да се използва дори камерата стои само черен екран.Проверено е многократно,доиде ли по-силен сигнал все едно не е било налице проблем.Може ли да споделите при вас как е.
Цитирай
#21

(2019-05-04, 18:32:45)plamen_gr написа:  Здравейте, забелязвам че когато ми е слаб сигнала на мрежата телефона блокира,невъзможно е да се използва дори камерата стои само черен екран.Проверено е многократно,доиде ли по-силен сигнал все едно не е било налице проблем.Може ли да споделите при вас как е.
При мен няма такова нещо. Често ходим на места където няма перфектен сигнал, но никога не ми е правил подобни проблеми.

Sent by me using Tapatalk

Samsung Galaxy S21FE
Samsung Galaxy Note 8
Huawei Mate 20 Lite
Цитирай
#22

Здравейте! Напоследък имам следния проблем: през 2-3 дена контактите, които са в графа "често" под любими, изчезват сами. До преди около 2 седмици не се бе случвало да изчезват, а сега се повтаря през няколко дена. Някой да е имал същия проблем и да е успял да го разреши?

HTC DESIRE 500-------Huawei p8 lite---------Huawei mate 20lite
Цитирай
#23

(2019-05-09, 09:56:13)nyordanow написа:  Здравейте! Напоследък имам следния проблем: през 2-3 дена контактите, които са в графа "често" под любими, изчезват сами. До преди около 2 седмици не се бе случвало да изчезват, а сега се повтаря през няколко дена. Някой да е имал същия проблем и да е успял да го разреши?
 и при мен се случва и аз си мислех ,че се дължи на рестарт на телефона но преди това не съм имал такива ситуации.
Цитирай
#24

Тотален блокаж на телефона,заби на черен екран,батерията показва 0 а е пълна,звъни и приема обаждане само с сензора за доближаване друго не мога да направя.Така беше час два и с зор го ресетнах.Дадох го на сервиз давидим какво ще кажат.
Цитирай
#25

Здравейте от месец съм с Mate 20 lite незнам аз ли си въобразявам или след ъпдейт на андройд от 8 към 9 и телефона стана малко по бавен и нещо друго забелязах не съм мн сигурен защото все още опознавм телефона след ъпдейта вече нямам сила на звука на известия само сега е общ известия и званене на телефона при вас как е
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)