Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос за таблет Samsung SM-Т585 GALAXY Tab А (2016), 10.1", 16GB, LTE
#1

Здравейте!
  Преди няколко дена си закупих Таблет Samsung SM-Т585 GALAXY Tab А (2016), 10.1", 16GB, LTE. При слагяне на СИМ карта ми изписва, че няма поставена такава. В менюто Настройки липсва подменю Мобилни мрежи. Таблета при закупуване беше с Android 6 marshmallow. Сега се актуализира до Android 8. Но проблема остава същия. От мобилният оператор ми отговориха че проблема е софтуерен. Въпроса ми е струва ли си да занеса таблета на сервиз или направо да го връщам на продавача?
Цитирай
Аксесоари
#2

Ако сте сигурна, че поставяте картата правилно, според мен е по-добре да го върнете.
Цитирай
#3

Виж на самото устройство на гърба да не би да е T580, той е само WIFI.
T585 трябва да е LTE и WIFI. 
Друг вариант е картата която слагаш да не е LTE. Ако е доста стара е възможно да не е  LTE съвместима.

Moже да пробваш този код:
*#273283*255*3282*# (Data Create Menu)

Повече кодове можеш да видиш в тази тема

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)