2018-12-01, 23:46:22
Здравейте!
Преди няколко дена си закупих Таблет Samsung SM-Т585 GALAXY Tab А (2016), 10.1", 16GB, LTE. При слагяне на СИМ карта ми изписва, че няма поставена такава. В менюто Настройки липсва подменю Мобилни мрежи. Таблета при закупуване беше с Android 6 marshmallow. Сега се актуализира до Android 8. Но проблема остава същия. От мобилният оператор ми отговориха че проблема е софтуерен. Въпроса ми е струва ли си да занеса таблета на сервиз или направо да го връщам на продавача?
Преди няколко дена си закупих Таблет Samsung SM-Т585 GALAXY Tab А (2016), 10.1", 16GB, LTE. При слагяне на СИМ карта ми изписва, че няма поставена такава. В менюто Настройки липсва подменю Мобилни мрежи. Таблета при закупуване беше с Android 6 marshmallow. Сега се актуализира до Android 8. Но проблема остава същия. От мобилният оператор ми отговориха че проблема е софтуерен. Въпроса ми е струва ли си да занеса таблета на сервиз или направо да го връщам на продавача?