Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Xiaomi Redmi Note 2 забива.
#1

Здравейте! Ползвам горепосочения телефон от три години. Като цяло съм много доволен, но от две седмици почнаха проблемите. Телефонът почна да се самоизключва по няколко пъти на ден и взе доста да грее, съответно и батерията заминава бързо. При последващо включване телефонът зарежда ОС за цели 8мин. Забелязах и, че Гугъл плей сторът доста често не е активен - изписва ми , че не е инсталиран на телефона. Знам, че телефонът е доста стар и не е актуален, но ако някой може да ми помогне и да се разнищи проблема ще съм благодарен. През целият си живот телефонът е ъпдейтван само веднъж, не съм маниак на тези неща и не пипам нищо, докато работи. Все още е с Андроид 5.0.2 , версия на MIUI 7.1.1.0. В паметта на телефона гледам винаги да има около 2Гб свободно място, за да знам, че всичко ще се зареди правилно.
Ако някой може да помогне със съвет какво да направя за да се оправи положението ще съм много благодарен. Само да предупредя, че изобщо не съм вещ с ОС и софтуери.
Разбира се остава вариантът да възстановя заводските настройки, но за сега искам да избягам от него, че съм забравил паролата за Mi-профила ми, а там имам записани голямо количество телефонни номера.
Благодаря предварително!
Цитирай
Аксесоари
#2

Ами без ресет са малко нещата, които могат да се направят. Все пак можеш да отидеш на I.mi.com и да дадеш забравена парола, за да видиш дали няма начин да си възстановиш твоята. Контактите могат да се експортнат в офлайн файл и без да се знае паролата.
А по повод настройките на телефона опитваш да си спомниш дали е имало инсталация на ново приложение или ъпдейт на определено приложение малко преди да почнат проблемите
Съответно деинсталиране или изтриване настройките на това приложение.
Също проверка на приложенията с разрешение за автостартиране, както и да се видят статистиките за ползването на батерията. там си има списък с приложения и по колко % са използвали
Цитирай
#3

Благодаря за отговора! Основните ми опасения са свързани с това, че от поне година всички записани нови телефони отиват в облака на Mi-профила ми, а не на СИМ картите или в паметта на телефона. Експортирането на всичките ми контакти в офлайн файл как става? Извинявам се, ако въпросът е лаишки, но наистина съм далеч от тази материя!
Цитирай
#4

Въпросът е съвсем нормален.
През приложението Контакти има опция import/export и от там се избира да отидат във .vcf файл в паметта на телефона.
При мен се появява още при натискане на трите точки горе в дясно и на Export Опциите са:
export to storage
export to sim 1
export to sim 2
share contacts
Цитирай
#5

Когато едно приложение е в процес на актуализация , при опит за стартиране ти излиза надписа който си видял ,....че не е инсталирано.
Цитирай
#6

При използване на опцията share contacts къде се изпращат контактите? Могат ли да се прехвърлят на друг телефон?
Ако взема нов телефон и той е пак Ксаоми и си сложа СИМ-картата, която е регистрирана в Mi-акаута ми дали ще успея да ползвам данните от облака без вкарване на парола?
Цитирай
#7

Без парола няма да стане.

 
Цитирай
#8

След поредица от неуспешни опити, а и четейки, че и други потребители са имали проблем с възстановяването на паролата си, успях и вече имам нова парола и мога да влизам в Mi-акаунта си.

Заради проблемите с Гугъл Плей Стор върнах стара версия без последните ъпдейти. Няма да го актуализирам временно да видя дали всичките ми проблеми с телефона не идват от него.

[-] 1 потребител изказва благодарност на Tre Fill за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#9

След връщане на стара версия на Гугъл Плей от вчера до сега телефонът нито веднъж не ми е създал проблем и престана на грее. Не знам какъв точно е проблемът на последната версия на Гугъл Плей, но явно старият ми телефон нещо не я понася. Ще продължа с наблюдението и пак ще пиша.
Знам, че темите на за Редми нотут 2 не са актуални, но има още доста негови ползватели и пиша всичко това , с цел показване и разнищване на съответния проблем.
Поздрави!
[-] 2 потребители изказват благодарност на Tre Fill за това мнение:
  • suffer, Suxess
Цитирай
#10

Вече три дни старият ми телефон работи безпроблемно. Не знам какво точно не е наред с последната актуализация на Гугъл Плей, но с връщането на стара версия телефонът ми "лети". Бях го отписал и вече си избрах нов телефон. Все пак има още живот в него и явно ще го подаря на дъщеря ми, пък, така и така съм се навил, ще си купя нов телефон.
Цитирай
#11

(2018-12-11, 14:41:37)Tre Fill написа:  Вече три дни старият ми телефон работи безпроблемно. Не знам какво точно не е наред с последната актуализация на Гугъл Плей, но с връщането на стара версия телефонът ми "лети". Бях го отписал и вече си избрах нов телефон. Все пак има още живот в него и явно ще го подаря на дъщеря ми, пък, така и така съм се навил, ще си купя нов телефон.

Здравейте, от известно време аз също имам проблеми с този модел телефон. Отначало проблемите са свързани с бавене на самия телефон, губене на интернет, бавене на вайбър. Като му пусна да си прави ъпдейтите на инсталираните програми, си ги ъпдейтва без тези гугълските. Теглят се, последователно, започва инсталацията и до там. После изписва, че не могат да бъдат ъпдейтвани. Забелязах, че и батерията бързо пада, както и едно неприятно грее на телефона, малко под задната камера. 
Направих връщане на по-стара версия на ОС (или там както се казва), но беше добре за няколко дни, после отново почна да се габарка. Днес на 2 пъти се рестартира и стоеше с екран на стартиране доста дълго време.

Бихте ли споделили коя версия използвате на Гугъл Плей? Според мен проблемът е само софтуерен, а не хардуерен. 
Не ми се иска да го възстановявам до заводски настройки, защото ще загубя доста ценни програми, които на магия инсталирах. Не се притеснявам за телефонните номера, защото тях си ги държа на сим картата.
Поздрави

Smsung Galaxy S Plus GT-I9001; Xiaomi RedMi Note 2 Prime
Цитирай
#12

A как е върната стара версия без фабрични настройки? Той се е доомазал още при тази процедура
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)