2018-12-19, 11:33:07
Уважаеми/а г-н/г-жо X....... Y....... Z....... ,
Благодарим ви, че ни се доверявате и използвате услугите на VIVACOM.
VIVACOM винаги комуникира открито със своите клиенти, като им предоставя прозрачни условия, повече свобода и услуги, отговарящи на техните нужди.
Ето защо, бихме желали да Ви информираме, че след 30 дни каналите на Нова Броудкастинг Груп няма да са налични в тарифния ви план TV GO – Start. Каналите, за които ще е приложима промяната са следните:
NOVA, Kino NOVA, Diema, Diema Family и NOVA Sport.
Пълна информация за услугите и допълнителните пакети на VIVACOM можете да потърсите в търговската мрежа на VIVACOM или на vivacom.bg.
С уважение,
Силвия Георгиева
Директор
„Обслужване на клиенти”
Благодарим ви, че ни се доверявате и използвате услугите на VIVACOM.
VIVACOM винаги комуникира открито със своите клиенти, като им предоставя прозрачни условия, повече свобода и услуги, отговарящи на техните нужди.
Ето защо, бихме желали да Ви информираме, че след 30 дни каналите на Нова Броудкастинг Груп няма да са налични в тарифния ви план TV GO – Start. Каналите, за които ще е приложима промяната са следните:
NOVA, Kino NOVA, Diema, Diema Family и NOVA Sport.
Пълна информация за услугите и допълнителните пакети на VIVACOM можете да потърсите в търговската мрежа на VIVACOM или на vivacom.bg.
С уважение,
Силвия Георгиева
Директор
„Обслужване на клиенти”