Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гаранционно обслужване от Теленор.
#1

Здравейте! 
Телефона е закупен август месец на лизинг от Теленор.
  Появи ми се жълто петно на екрана, в края на октомври месец. Занесох го в магазин на теленор за рекламация 04.12.2018. На 12.12.2018. получих смс, че телефона е оправен и е сменен дисплея. На 14.12.2018. отидох да го взема и при огледа видях, че задния капак е разлепен в ъгъла от страната на камерите. От магазина отново право към сервиза. На 22.12.2018. отидох да го взема, този път огледах всичко и не видях проблеми, беше сменен задния капак с нов. Вчера едва проведох един разговор от много прекъсване и тотално спиране на звука в слушалката и си помислих, че е от слаба връзка или нещо подобно, а и бях с колата и бързо сложих слушалките и не обърнах повече внимание. Днес отново като опитах да  проведа разговор, слушалката прекъсваше и спираше тотално да работи. Правих тест, чрез HI care и установих, че слушалката не работи, при лек натиск по задния капак или около решетката на слушалката започва да работи.  Утре ще ходя отново за рекламация, вече за трети път в рамките на един месец и всичко това само заради добрата работа на сервизните  "инженери" на теленор. Писах многократно жалби и оплаквания към теленор още след първото недоразумение и непрофесионално обслужване/отремонтиране на телефона, но освен шаблонни имейли, друго не получих, а ясно заявих, че искам да ми заменят телефона.
За първи път се сблъсквам с такива проблеми и искам да ви уверя, че Теленор Сервиз, не става за нищо!!! След един сменен дисплей, преди това работещ на 100% телефон, получих разлепен и дефектен телефон, след "професионалното обслужване"

Исках само да разкажа моята история с вас, колко е приятно по празниците да се занимаваш с непрофесионалисти и некадърници и на всичкото отгоре си заплащаш за това...

Sony xperia, Asus memo pad hd7, Motorola Moto G, LG K10 K420 
Цитирай
Dice.bg Аксесоари
#2

Грешката ти е, че изобщо си го носил в теленор. Трябваше директно в официалния сервиз. Телефона има международна гаранция и няма нужда да се занимаваш с ретардите от телемор.
Имате толкова предимства на марката и не се възползвате.
[-] 1 потребител изказва благодарност на skiman за това мнение:
  • mrysna_usta
Цитирай
#3

Теленор имат ли сервиз изобщо? Те не се ли явяват просто посредник в случая, повечето са така, въпроса е къде са пратили телефона за ремонт.

OnePlus 5T 8/128 > Huawei Mate 20 Pro 6/128 Twilight

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
[-] 1 потребител изказва благодарност на Legend за това мнение:
  • mrysna_usta
Цитирай
#4

Нямат сервиз, разбира се. Би трябвало да го препратят към официален сервиз, оторизиран от Хуавей.

Изпратено от моят PH-1 с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на whitehart за това мнение:
  • mrysna_usta
Цитирай
#5

Преди две седмици имах разговор в един от офисите на Теленор за сервизното им обслужване. Мълчаха като партизани, но накрая признаха, че ползват услугите на Булграм, а също така и Сръчко.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • mrysna_usta
Цитирай
#6

Не съм наясно, понеже за първи път ми се прецаква телефона, тоест за втори път, но първия път пак го носих в теленор, едно сони и тогава  в рамките на един месец не можаха да го оправят и ми го замениха с нов. До колкото знам Теленор имат собствен сервиз в София или поне така пише в сайта им. Говоря на изуст, но до колкото помня, не намерих официален сервиз на Хуавей във Варна и за това го закарах в магазин на Теленор. Между другото при повторното изпращане, Теленор ми изпратиха имейл, че телефона е в официален сервиз на Хуавей в София, тоест там са му сменили задния капак.     
Ако наистина е така, те не са ли направили цялостна проверка на телефона след ремонта или и те гледат да претупат нещата, и да го върнат... Не знам ние като потребители защо нямаме никакви права или имаме някакви, от които не можем да се възползваме... Реално телефона ми беше като нов, след тези некадърни ремонти по него, не очаквам вече да е като нов, а напротив със сигурност ще дава някакви дефекти, както и сега имам проблем. Писах отново до Теленор, че искам да ми го заменят с нов, защото реално телефона беше само с проблем на екрана, а после дойде и с разлепен капак, а сега и с неработеща слушалка за разговори. Даваме пари, а накрая стоим с развален телефон или без такъв и на тях въобще не им дреме за това. Съгласен съм, че нито аз имам вина за първия дефект нито те, но за останалите дефекти са си виновни от теленор сервиза. Ако си бяха свършили още при смяната на дисплея работата професионално, нямаше да се стигне до смяна на задния капак, нямаше да се стигне и до това да го водя отново за слушалката... Според мен, те трябва да носят някаква отговорност, да се засрамят и да направят така, че да удоволетворят клиентите си...

Sony xperia, Asus memo pad hd7, Motorola Moto G, LG K10 K420 
Цитирай
#7

А ако се закупи телефона от алиекспрес ще има ли гаранция в този официален сервиз на хуавей в България?
Цитирай
#8

Разбира се че не. Нямаш касова бележка.

OnePlus 5T 8/128 > Huawei Mate 20 Pro 6/128 Twilight

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#9

Не можах да намеря тема за проблеми с Хонора, та за тва се намествам тук. И аз имам вече три жълти петна по дисплея, които с времето даже потъмняват. В офиса на Теленор ми казаха, че това е често срещан проблем и сега седя и се чудя.... За какво наринах толкова пари за тоя шибан китайски телефон, който дефектира на няма и половон година! Ще го нося на ремонт скоро, та се чудех дали ще ми дадат оборотен, който да ползвам?!
Цитирай
#10

Здравейте! Имах големи разправии с Телнор.
След първия ремонт както казах, получих телефона с отлепен заден капак. След втория ремонт, оказа се, че слушалката за разговори не работи, която подозирам е дефектирала след смяната на екрана... Така се стига до трета рекламация и не получих телефона в 30 дневен срок. Преди това многократно писах жалби към теленор и все ме уверяваха, че телефона ще бъде отремонтиран, а аз исках замяна с нов.
На точно 30-я ден, отидох в теленор да поискам замяна на телефона с нов, защото не е изпълнен договора. Направиха запитва до не знам къде и ми казаха, че до края на деня или на следващия ще се обадят да видим дали ще го заменят с нов или ще чакат моя да бъде върнат в магазина отремонтиран. Естествено нямаше обаждане, на следващия ден също чаках до 19:00 без да се обадят и отидох отново в магазина да питам аз какво още чакаме и защо те нямат право да го заменят след като ясно виждат, че по закон аз имам това право. Защо като се подписват договори имат право да ти набутат голяма сметка и телефон, а иначе нямат право. Задействаха нещата, явно защото вече им беше писнало да се разправят с мен и на следващия ден се обадиха да занеса всички неща от моя телефон като кутията, заряднот и т. Н.
Замениха го с нов и проблема приключи, но до тогава два месеца разходки, разправии, жалбии, пари, загуба на време, стрес...
А на трета рекламация поисках оборотен нарочно нищо, че имах какво дя ползвам. Дадоха ми самсунг J3 2016... Да се смея ли или да плача... Този боклук две секунди не го ползвах и това ли трябваше да получа като оборотен... Щот нямали в момента друг оборотен тел. Смешници.

Sony xperia, Asus memo pad hd7, Motorola Moto G, LG K10 K420 
Цитирай
#11

10 000 причини против Telenor !!!
Имах samsung s8 закупен от telenor и вече три месеца съм без телефон благодарение на тях, всичко започна края на декември когато телефона загасна и се наложи да влезе в техния сервиз, и така дадох го аз и след известно време ми ми дойде SMS, че мога да си го взема от офиса където съм го оставил, взех го аз работещ но след няколко дни видях, че се е появила черта посредата на дислея и айде пак в сервиз по същия път, взех си го със смен дисплей но хубавото беше до тук защото се появи някаква микрофония при разговор и хайде пак на сервиз. Взимам го и в протокола пише, че му е направен update след което тестван и всичко е наред. Да ама не още същия ден пак старата микрофония и отново в сервиз като този път написах жалба, че апарата влиза за четвърти път и по закон имам право да ми върнат парите или да ми заменят устройството, този път само за три ми върнаха телефона от сервиза със становище, че на телефона му няма нищо, дойде и отговор на жалбата в която също пишеше, че телефона е перфектен но микрофонията си стоеше и всеки ми казваше, че не може да контактува с мен. Отидох пак до офис на Telenor и пуснах нова жалба с старите искания и отделно разрешение да го дам в независим сервиз ако отново не ми удовлетворят жалбата. Отново получих отговор че на телефона му няма нищо но пишеше, че мога да го дам в лицензиран сервиз на Samsung по желание. През цялото време никой в  офиса не искаше да му покажа проблема а контакт до сервиза не съществува. Преди отговора на втората жалба тяхна служител ми каза, че ако го занеса в друг сервиз ще отпадне гаранцията, но вече с тяхно разрешение го занесох в сервиз "Булграм"  където още при предварителния разговор с тях чуха проблема и казаха да оставя телефона както и направих. Звъннаха ми след десетина дни и ми казаха, че телефона е дефектен и да донеса всички аксесоари и те ще върнат телефона на Samsung а на мен ще ми дадат протокол с който да отида до Telenor и да си търся правата. Взех протокола и отидох в telenor с молба да ми върнат заплатената сума по фактура, да но те отново не бяха на моето и при невъзможността да ми  кажат, че телефона е здрав   ми казаха, че ще ми дадат нов Samsung s8 на което аз категорично отказах. Тоест като обобщение мога да кажа, че когато има наличен телефон възможността за замяна с нов е нулева а вече при отсъвие на такъв и влизане пет пъти в сервиз, при три допустими по закон и при факта, че повече от месец не отстраниха проблема те ми предложиха само смяна на телефона с нов от същия модел, а закона ясно казва, че договора може да се развали и да се върне сумата ако е на лице само едно от тези неща.
ТОВА Е TELENOR!!!
Цитирай
#12

Здравейте,
Случайно попаднах на тази тема докато търсих друга информация и ми се струва, че някои от мненията по-горе са преувеличени и/или са писани от конкуренти. Имам познати в Теленор и със сигурност Теленор имат собствен сервиз при това са оторизирани не само за Хуавей и Самсунг.
Не знам откъде ги измисляте тези неща, но не е редно да се изкавате когато не сте наясно. Този форум се чете от голяма аудитория и по този начин подвеждате много потребители. Аз пък съм доволна от Теленор и тяхното обслужване.
Цитирай
#13

Аз предполагам и вие сте от техните служители, които им е наредено да не спазват закона и да размотават хората докато не им писни и не се откажат да се занимават. Иначе наистина имат сервиз до който нямаш достъп и контакт и в който определено претупват нещата, пускат някакъв тест на телефона и ти дават разпечатка, че всичко е наред а  просто могат да сложат sim карта и при първото обаждане да констатират проблема. Също така единственият контакт с Теленор е с жалба в техен офис или жалба online на която не отговарят по същество а те отрязват с шаблонно съобщение от две изречения.
Цитирай
#14

По принцип това което казваш, че са ти казали, че ако го занесеш в друг официален сервиз нямало да важи гаранцията след това, е пълна глупост. С гаранцията от тях може да занесеш телефона не само във всеки официален сервиз в България, но и в цяла Европа. Гаранцията е международна. Още първия път да си го занесъл, без изобщо да се занимаваш с тях, нямаше да минеш през всичко това.
И между другото, телефона трябва да е бил в сервиз 3 пъти за едно и също нещо, за да ти го заменят. Иначе може и 10 пъти да влиза за различни неща, но тогава няма основание за замяна.

iPhone 11
Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy Note 9
Samsung Galaxy S9 Plus
Samsung Galaxy Note 8
Цитирай
#15

Най-голямата грешка е да носите телефона в оператора. Винаги при проблем отивайте директно в оторизиран сервиз. Така първо спестявате време - телефонът ви ще е готов за 2-3 дни, второ - спестявате си тези досадни разговори с некадърни служителу, които по дефолт гледат да ви подведат, това им е фирмената политика.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на whitehart за това мнение:
  • Samsungs
Цитирай
#16

(2019-04-22, 17:03:44)whitehart написа:  Най-голямата грешка е да носите телефона в оператора. Винаги при проблем отивайте директно в оторизиран сервиз...
Въпросните оторизирани сервизи не са на път и над път, а само в по-голямите населени места и не всички имат тази възможност, така че грешка не виждам да има - всеки случай си е строго индивидуален.

 
Цитирай
#17

Не е вярно, че телефона трябва да е влизал в сервиз три пъти за едно и също нещо за да се замени с нов или да се върнат парите, има ЗЗП в който такова нещо не се споменава, това е номер на търговцитите но в КЗП и на дело не минава!!!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)