Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Неработещ сензор за пръстови отпечатъци
#1

Здравейте! 

От няколко дни сензора за пръстови отпечатъци спря да работи изцяло. Както телефона си стоеше на масата пред мен, щом го хванах в ръка и отворих калъфчето, отдолу на заключения екран ми изписа "Fingerprint sensor is not responding". Опитах да го ползвам, той дори не засича, че има поставен пръст. 

Рестартирах, влизах във Safe mode, пробвах тестовете с код *#0*#, където пишеше "Fingerprint initializing Fail", чистих кеша на системното приложение, чистих кеша на телефона, накрая върнах към заводски - нищо не помогна. 


Купуван е от Теленор, от предварителните поръчки. 
100% е за сервиз. 
Но освен да попитам може ли да се направи нещо друго, ако съм пропуснал, по-скоро ми се иска да разбера дали мога да поискам замяна? 
Първо, защото в сервиз на Теленор няма да могат да го залепят обратно така, че водоустойчивостта му да бъде същата (не позлвам тази екстра, но пък нали влиза в цената и няма как да не ми пука съвсем). Второ, не са минали 6 месеца и по силата на закона дефекта се приема за наличен още при доставката на устройството. И трето, от лошия опит, който имам от сервиза на Теленор - други пъти са връщали телефони с някой бонус проблем дори, вместо да са ги оправяли.

Благодаря! 
 
       
Цитирай
Аксесоари
#2

Не можеш да претендираш за нов в този случай.
Теленор препращат телефона към официалния сервиз, така че се очаква да си го запечатат нормално и да си е водоустойчив.

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
#3

Преди когато бях пращал стария ми Note 4 ги бях питал дали пращат телефона в оторизирания сервиз на Самсунг за България те ми отговориха, че не го пращат в оторизирания, а в техния Теленор сервиз. И да ти кажа не останах много доволен тъй като се наложи да им го пращам отново.

Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#4

Оссвен да се свърже със Самсунг България и директно на тяхен оторизиран сервиз да го праща. Мисля, че има такава опция.

Pixel 7 Pro Hazel 
[-] 1 потребител изказва благодарност на nanobanano за това мнение:
  • Mazdrashki
Цитирай
#5

(2019-01-01, 16:46:02)GT написа:  Преди когато бях пращал стария ми Note 4 ги бях питал дали пращат телефона в оторизирания сервиз на Самсунг за България те ми отговориха, че не го пращат в оторизирания, а в техния Теленор сервиз. И да ти кажа не останах много доволен тъй като се наложи да им го пращам отново.

И аз точно заради това се чудя какво да правя, защото впечатленията ми от сервиза на Теленор изобщо не са добри. Даже миналото лято ми забавиха един Huawei със сериозен проблем повече от месец, а когато поисках да ми го сменят за нов с това основание се направиха на интересни...
Намесих КЗП, вярно - трябваше да чакам още 30 дни да ми разгледат жалбата, но пък се получи.
Цитирай
#6

На времето може да са ги ремонтирали в техни сервизи, сега всеки телефон се праща в оторизиран сервиз на марката. И със документите за телефона може да се отиде директно в такъв сервиз, нещата се случват много по-бързо, от колкото да минава през оператора.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • Mazdrashki
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)