Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с VoLTE
#1

Сшучва ли ви се да прекратява разговора когато ползвате VoLTE?

(2019-01-22, 08:03:50)techo_87 написа:  Сшучва ли ви се да прекратява разговора когато ползвате VoLTE?

За абонати на VIVACOM
Цитирай
Аксесоари
#2

(2019-01-22, 08:03:50)techo_87 написа:  Сшучва ли ви се да прекратява разговора когато ползвате VoLTE?


За абонати на VIVACOM
Случва ми се, но само с определени хора и само понякога, не мога да хвана точна схема.

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Самурай без меч е като самурай с меч, само че без меч!
Цитирай
#3

Обхвата може да е лош и да прекъсва.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#4

Случва ми се постоянно когато съм в движение.

HTC Desire 600 DSFA / Huawei Honor 6 (H60-L02) / LG G4 H818N / OnePlus 3T / Huawei Mate10 Pro / Huawei P20 Pro / Huawei P30 Pro / Huawei P40 Pro
Цитирай
#5

Да, определено се случва с VoLTE на Виваком. В една друга тема за сравнение и обсъждане на планове, бях описал всички проблеми, които има с тях. Най-често при загуба или намаляване на обхвата, разговорът прекъсва. Друго често срещано е избирането да става невъзможно, да дава заето към когото и да било, другите да чуват заето, когато се опитват да наберат Вашия номер и куп други, също така има проблем и с пренасочването на повикванията към друг номер. Опитах да сезирам Виваком за проблема, но те машинално отказаха да разгледат случая, тъй като в системата им излизало, че не съм с апарат от списъка с поддържаните модели и въобще я нямам тази услуга и никога не съм я използвал, според оператора. Поне тези, които сте с такъв модел може да подадете сигнал, любопитно какво ли ще отговорят...
Цитирай
#6

Как да подам сигнал като нямам такъв проблем?! Може би е за отделни клетки или някакъв проблем в самия апарат, а не от мрежата на Виваком въобще. Никога не се е случвало.

Samsung Galaxy S24 Ultra
[-] 1 потребител изказва благодарност на Бижу за това мнение:
  • Chany
Цитирай
#7

На официалната си страница Виваком са посочили че Р20 поддържа volte а като се изпрати смс за активация изписва че софтуера бил несъвместим. А кажете ми как е несъвместим след като нито с андроид 8 нито пък сега с девятката се получава.
Цитирай
#8

За месец имам само един прекъснат разговор (vivacom), просто нещо падна мрежата, но чувам че доста хора се оплакват, проблема точно къде е май още никой не знае, но си е нова технология за България, та всичко е възможно. Ще го фикснат все някога, а и ако не сте доволни винаги може да го изключите, най безумното оплакване което съм чувал беше от абонат на telenor, каза, че това му било изхарчило целия включен интернет към плана и го бил спрял.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#9

(2019-01-25, 08:29:29)esil2 написа:  На официалната си страница Виваком са посочили че Р20 поддържа volte а като се изпрати смс за активация изписва че софтуера бил несъвместим. А кажете ми как е несъвместим след като нито с андроид 8 нито пък сега с девятката се получава.

Когато бях на 8-цата се наложи да инсталирам някакъв ъпдейт и ми се появи опцията да го включа.
Настройки - безжични и други мрежи - мобилна мрежа - повикв. VoLTE.Не ти ли излиза като опция?
Цитирай
#10

(2019-01-25, 08:29:29)esil2 написа:  На официалната си страница Виваком са посочили че Р20 поддържа volte а като се изпрати смс за активация изписва че софтуера бил несъвместим. А кажете ми как е несъвместим след като нито с андроид 8 нито пък сега с девятката се получава.
При мен беше същото, със смс не стана активацията на volte(няколко поредни дни пробвах) , въпреки че го имах активно в настройките. Звъннах на 123, консултанта с който говорих се свърза с техническия отдел, оттам провериха и казаха, че volte не било активно за моя модел, да не навлизам в подробности колко му обяснявах, че го имат на сайта, че моя модел се поддържа, че имам активно меню, смешна работа. Той упорито си настояваше, че софтуера на хуавей е отговорен да нямам volte. Както и да е, затворих му, нямах вече време за обяснения. След 30 минути volte си тръгна на телефона. Та моя съвет е да звъннеш на оператора и да проявиш търпение в случай, че попаднеш като мен на некомпетентен служител.
Успех!

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#11

Звънях на оператор казаха че щели да разгледат проблема и да се обадят. В общи линии смотана работа по добре да не го предлагат да дразнят хората.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)