Мнения: 13 315
Теми: 417
Член от: 2010-10
Репутация:
4 342
Устройства: Poco F3
На мен ми изглежда все едно прескача въпроса за заключването(пин, фигура), избран е пин и е въведен веднъж
Мнения: 346
Теми: 6
Член от: 2009-08
Репутация:
101
Това ми изглежда точно на encrypted телефон!
HTC 10 / iphone 12
Мнения: 485
Теми: 11
Член от: 2016-03
Репутация:
74
Устройства: Xiaomi MiBox S
Extremee13: Нямам телефон в профила в МИ. Независимо, че при първия старт след ресета ми го поиска профила (за да отключи телефона) и аз го написах и продължих нататък. Но нямам телефон в профила към момента.
Мнения: 3 114
Теми: 214
Член от: 2010-03
Репутация:
936
Устройства: MI 11 Ultra & S10e
За мен най-безболезнено ще е да отворим телефона и да се преинсталира с test point на дъното му.
Иначе подобен бъг съм имал и аз, но не точно една определена версия на ROM. Веднага след това пуснаха ъпдейт и се оправи.
★
MI 11 ULTRA ★
При забелязано нарушение на
правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" !
____________________
Мнения: 485
Теми: 11
Член от: 2016-03
Репутация:
74
Устройства: Xiaomi MiBox S
Да. Към тест поинт отиват нещата. Въпроса е, че бут лоудера е заключен. Няма ли да стане мазало съвсем тогава?
Мнения: 13 315
Теми: 417
Член от: 2010-10
Репутация:
4 342
Устройства: Poco F3
Можеш да го закачиш на mi flash pro и да провериш за ъпдейт
1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение
• Be6i4
Мнения: 1 088
Теми: 5
Член от: 2009-08
Репутация:
210
Устройства:
Pixel7Pro
Аз не разбрах дали си пробвал да си копираш паролата в началото като въвеждаш Mi акаунта и после дали имаш възможност да я поставиш в полето, което е на снимката?
Мнения: 485
Теми: 11
Член от: 2016-03
Репутация:
74
Устройства: Xiaomi MiBox S
Оправих го. Не истина за каква гимнастика става въпрос. Ба си мамата.
Но точно това са стъпките.
Отговора от съпорта. Казано честно нищо не разбрах в началото.
Hi Hristo,
Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and sharing the snapshot with us. I am Abhishek and sorry to know that your device is locked.
I would request you to follow below mentioned steps:
1. On the screen of selecting WiFi network, select your network. Get connected.
2. Then hit "modify", and hit "change password" field.
3. Tap "show password" button, then type your phone number (or any other one).
4. Long tap and hit "call". A caller app is loaded.
5. Hit Save contact.
6. Tap the contact, then hit "share".
7. Choose Gmail app (note: adding Gmail account won't work from there, tried that).
8. Choose "Exchange". Type your email address (or any other one).
9. On the next screen (password selection), hit "select" to choose a certificate.
10. At this moment a device locking screen will be brought up. Change the lock to a PIN number.
!!!Voila!!!
11. Then go back to the beginning of the phone setup process and add Google account with no extra questions.
I hope this troubleshooting will be helpful for you and for any further assistance, feel free to contact us.
Regards,
Abhishek
Xiaomi Customer Support
(Последна редакция: 2019-02-05, 15:23:49 от
hgeorgiev.)
Мнения: 1 088
Теми: 5
Член от: 2009-08
Репутация:
210
Устройства:
Pixel7Pro
Честито радвам се, че си минал по лесния начин. И все пак казаха ли защо се е получило така?