Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

плащания посредством NFC
#26

Моят случай е много сходен също. Имам дебитна и кредитна. Ползвам ги по същия начин. Когато не мога да се справя преди заплата ползвам кредитната (която е без такса за обслужване). После от ePAY си внасям чрез банков превод от дебитната към кредитната. Много ми е удобно. В този ред на мисли, ето за какво бих ползвал аз приложение като iCard. Просто е: картите (било дебитни или кредитни, или др.) обикновено ни стоя в портфейла. И ще ми бъде много по-удобно вместо да ровя измежду 5-6 карти (измежду които и карти за лоялност) просто да извадя телефона и да платя. Няма го физическия контакт с картите. Доста често ми се е случвало в бързината при ваденето от портфейла да си изпусна картата. Въпрос на късмет е някой ден да я изгубя и то не поради немарливост, а заради забързаното ежедневие.
Цитирай
Аксесоари
#27

От днес Curve поддържа Samsung Pay UK и Google Pay.
И часовниците ползващи тези.

Curve Blue няма такси и можв да представлява директно всакакви карти (вкл. БГ). Плащането преминало през Curve за банката е плащане на POS в UK в BGN (или каквато валута си изберете в Curve за всяка конкретна добавена карта).

П.П.
£5 бонус при регистрация (и за мен толкова)
https://curve.page.link/aN5Yw
code D6X498WN

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#28

Вече в употреба и RaiPay.Работи също много добре.
Цитирай
#29

Да споделя мисли относно Phyre.Повода е,че вече 3-ти ден не мога да направя плащане с Phyre а връзката с екипа които го обслужват е приключение.Използвах го дълго време,дори в темата го препоръчвах и хвалех,защото наистина беше добро и заслужаваше доби дурми.Вероятно в началото,целият екип обслужващ платформата беше ентусиазиран и надъхан и работеше за клиента на макс.Като всяко начало имах проблеми с приложението,но докато им се обадих или писах за проблема,на мига ми отговаряха,дори ме търсиха с обратна връзка докато не се решеше проблема.Затова и заслужаваха възхвала.Сега обаче,нещата са съвсем други.Както споменах,трети ден не мога да направя плащане и по-конкректно към Grabo.bg.Връзката с тях стана много,много бавно а самия чат премина в дълго чакане към всеки мой пост.Трябваше да ми обновят 3D sekure на картата със съмнение от тяхна страна за некоректна работа на същата,но....нищо не се получи и проблема си остана.В крайна сметка въпроса се прехвърли до финансовия отдел за справка и решение на проблема.Да,обаче аз изтървах срока за плащане.Та исках да кажа-РАЗОЧАРОВАН СЪМ ОТ PHYRE.

Samsung Galaxy S III Mini >>>> Huawei P8 Lite >>>>Honor 8 x
Huawei Watch GT 2
------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
Цитирай
#30

Здравейте, днес излезе някакъв проблем.
В два магазина не можах да платя с телефона , имам две карти на различни банки и двете отказаха.
Значи проблема не е в терминала на магазина.
При сканирането на телефона ми отчита "1 възможен риск при плащане".
Има ли вероятност да ми блокира телефона,че не е ъпдейтнат до последна версия Poco X3pro ?

Актуализирах , и всичко се оправи.

Samsung Galaxy S II
Huawei Mate 9
Poco X3 Pro 256Gb
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)