Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Отлепен хоум бутон.
#1

Здравейте на всички,за първи път пиша в форума.Ползвам телефона P20pro от 8 месеца доста често и използвам хоум бутона за всичко (напред,назад, и т.н.) По едно време забелязах че протектора който не съм го махал е леко разлепен.Тръгнах да го разлепя и бутона изкочи крепейки се на една жица.Както и да е,занесох го в теленор за ремонт (телефона няма и драскотина в протокола за приемане пише "запазен"),днес ми писаха че гаранцията ми е анулирана защото имало удари по корпуса ремонта ще струва 480лв.Къде мога да го занеса за независима експертиза.Благодаря предварително.
Цитирай
Аксесоари
#2

Обърни се към Защита на потребителя. Теленор и мен се опитаха да ме пързалят преди години.

P 20 Pro  / OnePlus 8t 12/256
[-] 1 потребител изказва благодарност на viktor11 за това мнение:
  • nichan
Цитирай
#3

Ако наистина е приет като запазен и не е отразено, че има удари, незабавно се обърни към КЗП. Цигански работи, все едно от джоба ще си го извадят този ремонт, пък и това им е работата.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Гост за това мнение:
  • nichan
Цитирай
#4

Прати го директно на Huawei Bulgaria. Тъй като телефона гаранционен, не е задължително да минава през теленор.
Цитирай
#5

Спрете да си давате Hauwei-ите на операторите и ги пращайте директно на Huawei България. Телефони и адреси има в HiCare приложението им (вкл. гореща линия), сайта и facebook страницата им.
Супер отзивчиви са, ремонтират или дори заменят. Иска се единствено валидна гаранция, без значение към кого (някой от операторите или друго място, но валиден за нашия регион ЕМЕА /изкл. китайски/арабски версии , които се продават нереално евтини по някои сайтове и не са предназначени за нашия регион/).

Имам опит с Huawei сервиза, абсолютно адекватни, любезни и т.н. Конкретно случая ми беше... миналия октомври се ядосах и си разбих телефона (под въздействие на негативна емоция) в един стълб. Спря да прави контакт със SIM, разбити стъкла предни и задни, не работеше пръстовия и т.н. Пратих го за ремонт, който имах намерение да заплатя с ясната представа, че сам си виновен и ще ми струва някаква сума - исках да знам каква.
Получих уникална изненада - 78 лв. и това е абсолютно всичко - ново дъно/платка, нови предница/задница, пръстов и т.н., т.е. изцяло реновиран. Единствено батерията остана "стара" (на 4 месеца). До момента е като нов, батерията е перфектна... и гаранцията продължи и я имам все още. Е от това повече няма какво да поискам! При това става въпрос за lite модел.
Цитирай
#6

За съжаление и в Huawei България се получи същата ситуация.Отказаха ми гаранцията защото било механична повреда и искат 500лв. за ремонт.
Искам да споделя че от настройките за системна навигация го направих да навигирам само от хоум бутона и може да не е издържал.Както и да е,отидах в друг сервиз и ми го залепиха и сега си работи.Много ме кефеше телефона но аз приключих с Huawei.Благодаря на всички за отзивите.
Цитирай
#7

Това ми се струва пълна глупост. Телефона е капсолован и е абсурдно да ти откажат гаранцията. Защо просто не се обърна, към КЗП и да ти оправят проблема, защото сега телефона реално не е капсолован и ако го намокриш ще замине.

LG G2 & LG Leon ---> HUAWEI P20 Pro
Цитирай
#8

На мен ми е по интересно да видим снимки на телефона, ако няма никакви следи от инзнасилване и изтърване и прочие няма как да ми откажат гаранция ако ще и небето да падне... Още по-малко пък от сервиза на хуауей... Според мен колегата ни спяестява част от истината...
Цитирай
#9

Аз по-горе какво споделих точно за техния сервиз, пък това сега ме изненадва...или има нещо спестено, или...
Както и да е, вече не е капсулован и забрави за IP сертификатите за вода. И 500 лв. за един бутон, при все, че на мен на практика ми реновираха изцяло телефона и само батерията ми остана от предишния (тя пък на 4 месеца беше) и това за 78 лв. при това по моя вина, а при теб не по твоя 500 лв. за един бутон?

Представи си, аз получих ново "дъно/платка/все тая", екран, FP, цялостен панел /предно задно/, т.е. изцяло нов телефон с моята батерията само. За 78 лв. Представи си колко трябваше да платя за това, ако на теб за бутон ти искат 500...

Аз пък обратно - на момента като излезе грабвам един P30 lite - не само съм доволен, а съм повече от доволен от телефона и батерията ми, която юли ще направи 2 години - страхотна ми е, затова и няма да го продам и ще го оставя за резервен, доволен съм и от сервиза и едва ли не VIP обслужването, че дори и от селфи стика/трипод в едно, който дойде подарък. Да не им ставам рекламен агент, ама аз такава свястна цена за приличен хардуер, наистина добър екран , прекрасна батерия, никакви забивания и проблеми до момента с каквото и да е, вкл. и сервизното обслужване и отношение (вдигат дори в неделя)... как да не остана точно с тази марка?

Поне това моите лични впечатления.
[-] 1 потребител изказва благодарност на alisali1234 за това мнение:
  • lost in
Цитирай
#10

Нямам навика да спестявам истината.В протокола за приемане в теленор пише запазен.Ето и протокола от huawei.За мен въпросът е приключен.


Прикачени файлове
.pdf Протокол huawei.pdf Размер: 121.19 KB  Сваляния: 57
Цитирай
#11

Аз доколкото виждам ремонта по гаранция е отказан от сервиз Сръчко с който явно оператори работи. Интересно е какво казват от фирмения сервиз на Huawei.

Хмм интересно,че и Сервиз Сръчко разбирай (КК сервиз) и Huawei център са на един и същи адрес. Да не се окаже,че реално Huawei нямат точно собствен сервиз.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung Galaxy S10 Plus
Цитирай
#12

(2019-03-09, 20:21:18)Johnnie написа:  Аз доколкото виждам ремонта по гаранция е отказан от сервиз Сръчко с който явно оператори работи. Интересно е какво казват от фирмения сервиз на Huawei.

Хмм интересно,че и Сервиз Сръчко разбирай (КК сервиз) и Huawei център са на един и същи адрес. Да не се окаже,че реално Huawei нямат точно собствен сервиз.

Сръчко е оторизирания (фирмен) сервиз на Huawei, т.е. изпълняват и функцията на Huawei център. А относно становището на сервиза меко казано са си измили ръцете с общи условия не конкретизиращи точната причина за проблема. Май китайците вече и те започнаха да се циганят напоследък защото иначе се славеха с много либерална и щедра политика относно гаранционната подръжка. Имаха и ВИП тригодишна пълна гаранция на предишните си флагмани. Абе явно им дойде в повече с гаранционните замени на Mate 20 pro Smile
Цитирай
#13

Колега, как протектора покрива хоум бутона? Аз съм с p20 и моя птотектор не го покриваше кв момента е със стъклен) но този от комплелта беше в абсолютно същата форма    
Цитирай
#14

Е тоя протокол е повече от измислен, аз бих сезирал КЗП и ще ги гоня до дупка!

Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green
HUAWEI P20 Midnight Blue 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)