Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Смущения при разговори
#1

Не знам на какво се дължи, може би на пренасищане от мрежи/сигнали или изгубена връзка, но на 2 пъти през последните 2 седмици (единият от който днес) по време на разговор започва един шум, който звучи като че ли телефонът е потопен във вода. Едно бълбукане, пръщене ... Абсолютно нищо друго не чувам дори и отсрещният да говори. Те също чуват нещо подобно, но много по-леко.

Телефонът ли е дефектен или е заради сигнала, как мислите ?

На Орео съм, пач 1 януари.
Цитирай
Аксесоари
#2

Това ми се е случвало, ако човекът с когото говоря е навън на силен вятър, особено ако говори на speaker. Ако ти се случи пак, по-добре попитай този, с когото разговаряш при какви условия се намира.

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#3

В затворени пространства бяха и двамата. Единият път и аз не бях на открито, само вчера. Не бяхме на високоговорители и 2-та пъти. Много ще се разочаровам ако трябва да го давам на сервиз. Как може С5 да не ми прави проблеми 4 години, а това нещо месеци по-късно и да прави такива сериозни проблеми ? Самсунг съвсем са закъсали откъм качество, особено като видях С10 как работи.
Цитирай
#4

Такива звукови аномалии са типични за мрежата на оператора. Почти винаги нямат нищо общо с телефона.
Ако той беше повреден щеше да прави проблеми непрекъснато, а не веднъж на 10 дни.
[-] 2 потребители изказват благодарност на hollyshit за това мнение:
  • Deranox, divna
Цитирай
#5

(2019-03-19, 12:31:16)hollyshit написа:  Такива звукови аномалии са типични за мрежата на оператора. Почти винаги нямат нищо общо с телефона.
Ако той беше повреден щеше да прави проблеми непрекъснато, а не веднъж на 10 дни.

Дано да е така. Явно Теленор имат нужда от подобрение навсякъде Big Grin
Цитирай
#6

Пробвай с карта на друг оператор

<<<<< SAMSUNG GALAXY S10 Plus 128GB (G975F) Android 9 Pie PRISM BLUE >>>>> 

<<<<< Samsung Galaxy S8 Plus 64GB(G955F) Android 9 Pie (BGL) Coral Blue >>>>>

<<<<< Samsung Galaxy A3 (2016)Android 7.0 Nougat 16GB черен >>>>>


Цитирай
#7

(2019-03-19, 16:05:39)Deranox написа:  Дано да е така. Явно Теленор имат нужда от подобрение навсякъде Big Grin
Не е само при Теленор, повечето оплаквания от този ефект са главно при Виваком и особено при А1 и тези проблеми са от години.
Сравнително по-рядко се среща при Теленор, но и при тях го има.
Доколкото са се изпускали техниците на операторите, (защото според тях проблеми с мрежата никога няма Smile ) това се получавало от пренатоварени базови станции или от недобре настроени такива.

То си е цяла наука да се проектира и изгради една такава мрежа. Да се насочат в правилното направление антените и да се настрои мощността на станциите, така, че да не остават петна със слабо покритие, пък и да не се пресили сигнала, че и тогава възникват други дефекти.

Също така станциите трябва да са способни безпроблемно да поемат целия обем разговори и мрежови услуги, които предлага оператора.
А понякога се пестят брой клетки, даже се говореше преди години, че през лятото местили техника от големите градове към морето, за да поемат увеличения обем услуги по курортите. Ако това е истина, просто нямам коментар. Lol

Както и да е, да не обръщаме внимание на градските легенди.
Следващият път, когато ти се случи подобен проблем спри разговора, ако искаш направо рестартирай телефона и набери пак.
Гарантирам ти, че при повторното регистриране в мрежата проблема няма да го има.
Все си мислим, че проблема е в нашия телевизор, ама точно в този случай не е така.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)