Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

На тъмен фон поява на бледи петна
#26

Принципно ще се запази, но имай едно на ум,че може да не са възстановили уплътненията, както си му е реда.

Pixel 7 Pro Hazel 
Цитирай
Аксесоари
#27

(2019-03-23, 06:56:17)toem84 написа:  Изпратих телефона до Сръчко,до три дни ми написаха,че ще е готов.След смяна на дисплея ще се запази ли защитата от влага и вода?
Според сервиза със сигурност ще се запази. Работят с оригинална вакумна камера при затварянето, а и частите са им абсолютно оригинални. Те, предния панел с дисплея и задния панел се лепят с много проклето лепило, което представлява качествена двойно-залепваща лента. Тя си стои слепена на новите части. Слепва много здраво и няма отлепяне. В последствие, ако се наложи отваряне направо го режат с макетно ножче.
Така, че за водата не бери грижа, ще е водоустойчив. Много хора са пробвали това и наистина държи вакуум.
Проблем с водоустойчивост става, ако се ремонтира с неоригинални части или в евтини сервизи. Там в много от случаите нямат оригинални части, а китайски имитации, а и нямат необходимите техника и умения.
В Сръчко това няма как да стане. Ако си намокриш отвътре телефона го връщаш обратно в гаранционния сервиз и го оправят безплатно без да се обясняват, защото явно не са си свършили качествено работата с вакуумирането.
Цитирай
#28

Някаква простотия се заформя.Изпратих телефона с Събота в 10ч. и в сайта се е бъгнало проследяването на пратката а тя "уж" е на път...от еконт незнаят нищо,правят проучване на случая нз си какво камери...Дайте акъл какво да правя в случая.
Цитирай
#29

Пратил си го в събота .... означава, че най рано днес ще пристигне в Сръчко по някое време. Ако обаче куриера се е изложил ....за съжаление няма как да помогнем много. Ако си застраховал или имаш обявена стойност при проблем ще ти възстановят някаква сума. Дано да го намерят.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#30

няма обявена стойност понеже е за сервиз,тая пача там не направи застраховка,дори не отвири кутията да види кво има,нито имей номер записа!!! Нямам думи.
Цитирай
#31

(2019-03-25, 13:52:43)toem84 написа:  няма обявена стойност понеже е за сервиз,тая пача там не направи застраховка,дори не отвири кутията да види кво има,нито имей номер записа!!! Нямам думи.

Привет, дано успеят да намерят пратката и тя да не е за скпар. За съжаление няма да е единствения подобен случай на куриерите.. Съветвам те друг път да си малко по- взискателен когато изпращаш пратки, особенно техника или чупливо.
За в бъдеще бих ти препоръчал сервизен център Service4you в София. Супер доволен съм от тях. Мисля, че поемат и транспорта на гаранционните уреди от провинцията.
Цитирай
#32

никога не съм патил така,но нещата няма да останат така със сигурност ще платят....след това ще имам едно наум.
Цитирай
#33

Когато няма обявена стойност, по ЗПУ плащат до 10-кратният размер на пощенската услуга. Т.е. ако ти си платил 5 лв за услугата - ще ти платят до 50 лв. обезщетение за това, че услугата не е била изпълнена. Но е много вероятно да се намери, някой вероятно не я е чекирал по веригата. Случвало ми се е и пратка да изчезне безследно - голямо разследване беше наистина - гледат на камерите, и да се загуби и намери ...

Къде я виждаш на път - от офиса който я е приел към централния, или от централния към местоназначението?

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • pockobg
Цитирай
#34

Берковица - Монтана - Враца тук е зациклила пратката.Приета е от мен в Монтана,от там до друг в Индурстриален офис-Монтана и тръгва по посочния маршрут и до тук.Така казаха,че вероятно са я забутали някъде и гледат камери.Той не е пуснат за продажба и няма цена,до сервиз е пуснат гаранционно

Divna,до колко време излизат с резултат,все пак неможе безкрайно-имат някакви срокове.В моя случай като не е с цел продажба какво следва?
Цитирай
#35

На мен ми загубиха пратка за 260 лв. - нов продукт, който бях купила по молба на приятелка, и трябваше да й го изпртя до Варна. Тя ми беше пуснала парите по банка, не бях обявила стойност - за първи път ми се случваше такъв инцидент. В моя случай беше загубена в офиса, който приема пратката от мен - уж натоварена в буса, а явно някак е изпаднала. В момента, в който стана ясно, че пратката липсва и вината е тяхна - веднага ми предложиха да ми изплатят 33,60 лв - и да не ескалирам проблема. Стана ми много чудно - в ред ли са - какви 30 лв, при условие, че пратката струва в пъти повече, но те са знаели, че и да ескалирам  нагоре - пак толкова ще получа. И са имали за цел - да не бъдат санкционирани. Аз обаче се надявах, че ако пусна сигнал - ще се потърси по-сериозно, и пратката ще се намери. Мотаха се 2 седмици, в които щателно ме разпитваха какво има в пратката, колко струва. Ден през ден ми звъняха ...Казаха, че ще преценят дали да ме обезщетят до реалната стойност, или ще ме минат по закона. Е, ....минаха ме, на всичкото отгоре, когато получавах парите - ми връчиха един документ, с който да декларирам, че съм удовлетворена от предложеното ми решение. Наглост. Разсъждават ли изобщо и що за безочие. Унизително е да очакват да си доволен. 

Надявам се при теб да има по-добро решение и дано пратката излезе до скоро. Другият случай - бях поръчала една елха от Баухаус. Днес елха, утре елха, няма елха ... Не знаели къде е. Писах един гневен мейл до Баухаус, че елхата не ми е нужна за Великден, и веднага ми се обадиха малко да успокоя топката. На другия ден я получих - може и друга да са ми изпратили. В случая няма на кого да вдигнеш врява, но пусни един сигнал в Еконт, не разчитай на служителите в офиса.

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#36

Аз цял ден звънх по телефони на националния 070017300,жалба дадох,рекламация! Ако не бъде намерен или изплатен до реалната цена коята аз изплащам 1200 лв ще ги съсипя от съдилища.В офиса не съм и ходил.Казаха до 2 дена специалисти щяли да се свържат с мен.Крайно отвратителна ситуация... Няма да оставя нещата.
Цитирай
#37

Ако пратката не се намери накрая ще платиш и разноските за адвокати. Не знам къде е описано, но предполагам в общите им условия как се процедира при загубена пратка. След като не е застрахована, а и ако в товарителницата не е описан точния модел на телефона, не знам как точно очакваш да ги осъдиш...

Samsung S21 Android 12 | Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE Wear OS 3.5

Цитирай
#38

разминах се,намерен е телефона и е към Сръчко сега.
[-] 1 потребител изказва благодарност на toem84 за това мнение:
  • alexander_sirakov
Цитирай
#39

Ей, искрено се зарадвах. Честито.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Deranox за това мнение:
  • toem84
Цитирай
#40

@toem84, много се радвам Smile

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • toem84
Цитирай
#41

Супер! Но за това имай едно на ум и си пускай застраховка, за да няма после такива случаи. Особено ако го обявиш на 1200лв. ще го гледат като писано яйце. Аз лично винаги слагам, може да е малко, но като има внимават повече. 2-3лв. надявам се няма да ни съборят.

А като няма обявена стойност ме съмнява и след съдилища да се вземе някакво обезщетение.... Най много 5кратното за което спомена @divna.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
[-] 1 потребител изказва благодарност на pockobg за това мнение:
  • toem84
Цитирай
#42

(2019-03-26, 13:30:42)toem84 написа:  разминах се,намерен е телефона и е към Сръчко сега.
Точно това щях да ти напиша. Да не бързаш да се притесняваш преди да е минала седмицата.
Много са случаите, в които насочват грешно пратката и чак, като се вдигне пушилка се намира в някой грешен офис или разпределителен склад.
Кражби рядко стават, защото навсякъде в междинните точки имат камери и отделно се следи пратката от човек на човека с приемно-предавателни протоколи. Като се загуби пратка веднага разследващите знаят кой е виновника. Кой я е приел, а не я е предал.
Човек да си изгърми патроните и да си загуби работата само заради някакъв телефон, при това повреден... Пък и да го уволнят дисциплинарно по точка за кражба си е неприятно петно в трудовата книжка. После зор ще види да си намери нова работа.

Но, както и да е. Винаги за по-скъпи и ценни предмети, особено телефони, лаптопи, апарати, камери, електроника от всякакъв тип си правете застраховка, че всичко се случва. Заради някое и друго левче отгоре няма да обеднеем, а ще имаме сигурност.
Цитирай
#43

Благодаря ви колеги за съветите,вече наистина ще правя застраховки.Не е за парите,не знаех или по точно не съм брал ядове.
Цитирай
#44

Днес си взех телефона,сменени дисплей,батерия и рамка.Много съм доволен и е направено професионално без забележки
Цитирай
#45

Ейййй, happyend! Честито Smile

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • toem84
Цитирай
#46

Мерси мерси Smile за 2 дена с отремонтиран телефон съм повече от доволен.Благодаря за съветите да потърся Сръчко,А1 да съм ги чакал месец
Цитирай
#47

Е, затова са форумите, да си помагаме кой с каквото може.
Честито ново телефонче! В момента с нова батерия е дисплей наистина си е ново.  Wink
[-] 1 потребител изказва благодарност на hollyshit за това мнение:
  • toem84
Цитирай
#48

От днес и аз съм със сменен дисплей,рамка и батерия(поне така пише) от СРЪЧКО.Добре ,че получихме ПАЯ.,та тези които са с нагорял дисплей да могат да забележат. Big Grin
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)