Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Смяна дисплей на Note 8, къде?
#1
Question 

Здравейте,

След 13 години ползване на смартфони, най-накрая явно дойде и моя момент да си прецакам дисплея след изпускане. 
Та, въпроса ми е, дали някой е сменял и срещу каква сума?Препоръка за сервиз. Ако го поръчам от китайците в алито, дали е опция?
 
Стъклото ми е здраво, няма пукантини... в единия край, където се е ударил в ръба има лека грапавинка, но нищо друго. За съжаление на дисплея има черна, по-тънка от косъм линия... над нея дисплея е един два нюанса по-светъл, а на моменти и се появява леко трептене. 

Благодаря ви!
И.
Цитирай
#2

Follow
(2019-04-15, 19:05:18)uglyipl написа:  Здравейте,

След 13 години ползване на смартфони, най-накрая явно дойде и моя момент да си прецакам дисплея след изпускане. 
Та, въпроса ми е, дали някой е сменял и срещу каква сума?Препоръка за сервиз. Ако го поръчам от китайците в алито, дали е опция?
 
Стъклото ми е здраво, няма пукантини... в единия край, където се е ударил в ръба има лека грапавинка, но нищо друго. За съжаление на дисплея има черна, по-тънка от косъм линия... над нея дисплея е един два нюанса по-светъл, а на моменти и се появява леко трептене. 

Благодаря ви!
И.

Sent from my SM-N950U using Tapatalk

Galaxy Note 8>Galaxy Note 5>Galaxy S4>...
Цитирай
#3

Най-добре оригинален. Скъп е, около 500 лв. може би с включена работа в оторизиран сервиз. Не ти препоръчвам китайска алтернатива, качеството няма да е същото, а няма да е и много по-евтин. И не се знае как ще го сложат в някой гаражен сервиз, телефона не е никак лесен за ремонтиране.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#4

Добре е да мине през официален сервиз тъй като могат да ти гарантират че след ремонта телефона ще бъде тестван и няма да си изгубиш водоустойчевостта. Ако някой пишман майстор св захване със смяната на дали ще успее да залепи всичко както трябва.

Samsung Galaxy Z Fold 3 5G Snapdragon 
Galaxy Watch 4 44mm Silver 
Цитирай
#5

Моя е купен от Виваком декември 2017,счупих го юни 2018. Смениха го в Сръчко-официалния сервиз за да важи още гаранцията.Излезе ми точно 580 лева всичко, но сменяха и задния панел.

Добре тренираните рефлекси са по бързи от късмета.
Цитирай
#6

При смяна на дисплея, задължително ли се сменя стъклото или може да се смени само дисплея с тъч панела... или те всички са в един сандвич?
Цитирай
#7

Всичко си е комплект. И задното стъкло ако е напукано най вероятно ще трябва и то да се смени. Но най добре в сервиза ще ти кажат.

SGS2->SGS4->SGS6->SGS8
Цитирай
#8

Най-добре го занеси в Сръчко сервиз да ти го сменят.

Samsung Galaxy Note 9 Ocean Blue & Samsung Galaxy Note 8 Midnight Black
Цитирай
#9

(2019-04-15, 19:05:18)uglyipl написа:  ...След 13 години ползване на смартфони, най-накрая явно дойде и моя момент да си прецакам дисплея след изпускане. 
Та, въпроса ми е, дали някой е сменял и срещу каква сума? Препоръка за сервиз. Ако го поръчам от китайците в алито, дали е опция?
Може и оттук със смяна - тап

 
Цитирай
#10

Много ми е интересно това в описанието на продукта от Citytel:
Цитат:За да дадем гаранция на дисплея, смяната трябва да стане само в наш доверен сервиз, тоест сервиза на Самсунг, там телефона и смяната на дисплея се вписват в техните регистри и по този начин телефона Ви остава гаранционен
Много ми е чудно като отидеш в сервиза на Самсунг и им занесеш част, която е купена от друго място и им кажеш "абе пичове тука ви нося едно дисплейче само да ми го монтирате" какво ще ти отговорят. Най-вероятно нещо от типа "от където си го взел, там си го носи да го монтират"  Rolleyes
Пълна простотия, 415 лв. и после се чудиш какво да го правиш (дори наистина да е оригинален, защото малко се съмнявам) или около 500 направо в сервиз на Самсунг с включена смяна. Кое е по-добре?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#11

..представи си:
- отиваш с подобен случай в автомобилен сервиз(официален за марката) и им занесеш част("куче марка") и с любезна усмивка ги помолиш, да ти я монтират...   Big Grin

                                                                          За "Благодаря" ->  Бутона
                                         
                                                                                     V
Цитирай
#12

(2019-04-15, 19:05:18)uglyipl написа:  Здравейте,

След 13 години ползване на смартфони, най-накрая явно дойде и моя момент да си прецакам дисплея след изпускане. 
Та, въпроса ми е, дали някой е сменял и срещу каква сума?Препоръка за сервиз. Ако го поръчам от китайците в алито, дали е опция?
 
Стъклото ми е здраво, няма пукантини... в единия край, където се е ударил в ръба има лека грапавинка, но нищо друго. За съжаление на дисплея има черна, по-тънка от косъм линия... над нея дисплея е един два нюанса по-светъл, а на моменти и се появява леко трептене. 

Благодаря ви!
И.

Здравейте, доколкото знам при този модел, както и при повечето на Самсунг дисплея е комплект заедно с рамката, тоест, ако си подмените дисплея и следите от удар ще изчезнат и телефона ще изглежда както преди счупването, стига да бъде направен добре. Аз бих препоръчал да го занесете в оторизиран сервиз, тъй като се работи с оригинални части и се запазват производствените характеристики заложени от производителя, както и гаранцията, което не е никак малко имайки се предвид качестовото на техниката в днешно време. Цената не е кой знае колко по- висока от тази в кварталния сервиз, но качеството на ремонт е на съвсем друго ниво. Използвал съм услугите на Сервиз за теб в София, които са оторизиран сервиз и останах доволен. Ако се колебаете кой сервиз да изберете препоръчвам тях. Аз ги избрах спрямо положителните коментари и рейтинга им гоогле и не съжалявам за това си решение. Изключително любезни, бързи и на най- добра цена спрямо останалите към които бях отправил запитвания. Надявам се да съм ви бил полезен.
[-] 1 потребител изказва благодарност на BuRzIq за това мнение:
  • uglyipl
Цитирай
#13

В крайна сметка го оставих в "Сервиз за теб", сега чакам да ми го върнат. Надявам се да е добре направен, че вече ми липсва Smile
Цената в действиетелност в квартален или официален сервиз е относителн подобна, затова предпочетох официален сервиз. По евтино излиза само ако си купя дисплей през Алито (неясно дали ще уцеля читав доставчик) и да си го сменя сам...

Благодаря на всички за мненията!
[-] 1 потребител изказва благодарност на uglyipl за това мнение:
  • BuRzIq
Цитирай
#14

Да питам незнам дали тук е мястото но забелязах че на дисплея ми са се появили леки оттенъци най много си личат долу до лентата с бутоните и си личат само на бял фон.  Та мисълта ми е ако телефона е в гаранция този проблем ремонтира ли се гаранционно


Samsung Galaxy Note 20 Ultra & Samsung Note  8 & Samsung Galaxy S9
Цитирай
#15

Поема се от гаранцията. Това е burn in или така нареченото прегаряне на AMOLED дисплеите.

1916 
Цитирай
#16

Здравейте! Вчера снимах в басейн под вода с ноут 8, всичко беше окей, но вечерта изведнъж изгасна само лампичката му свети в червено и звукът се чува, дисплея е черен. Какво да правя?
Цитирай
#17

Сега пиеш една студена вода, защото за попаднала течност в телефона гаранцията ти отпада  Undecided

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#18

Да, няма спасение, щом видят, че стикера от бял е станал червен.
Ето и един пример от телефон, който не е топен нарочно, и там са отказали от оператор, а какво остава, когато е топен, за да снимаш.
"Във връзка с изложеното в писмото Ви за телефон SAMSUNG NOTE 9 бихме искали да отбележим, че сервизът, в който е прегледано устройството, е оторизиран от производител и като такъв спазва всички технически стандарти и изисквания на SAMSUNG. Обръщаме Ви внимание, че единствено техническо лице, притежаващо необходимите познания и нужната квалификация, може да даде становище касаещо състоянието на апарата и естеството на проблема и то след извършването на цялостна диагностика (визуална и техническа). Становище, че телефонът е механично повреден може да бъде дадено единствено от оторизирано лице от производителя, тъй като това представлява състояние на устройството. Не е за пренебрегване и обстоятелството, че в приемната на сервиза, където се описва по-детайлно външното състояние на приеманите устройства, като външни белези за телефона са описали „отворен заден капак“.
След извършен преглед при предявяване на рекламацията на 02.08.2019 г., с оглед състоянието на Вашето устройство и съобразявайки се изцяло с процедурите на производител, е отказано гаранционното обслужване, поради наличие на размит стикер за влага, в следствие неспазване на условията по сертификат IP68, а не проявил се фабричен дефект. Описаното от Вас е в противоречие с изискванията на производителя. Механичните повреди не са фабрични дефекти. С оглед на констатираното от оторизираните сервизни специалисти, е отказано гаранционно обслужване на апарата, като Ви е предложено решение срещу заплащане.
Важно е да отбележим, че за осигуряване водоустойчивостта на вашето устройство, всички капаци, в това число капаците на микро USB порта и на слотовете за SIM картата и картата с памет, трябва да са плътно затворени. Вашето интелигентно устройство е водо- и прахоустойчиво в съответствие със степените на защита от проникване IP68. Устойчивостта на намокряне, вода и прах не е постоянна характеристика и може да се понижи в резултат на обичайно износване. Бихме искали да обърнем внимание, че в Ръководството на потребителя има раздел за поддържане на водо- и прахоустойчивостта. Там е отбелязано какво е необходимо да се направи, за да се запази водоустойчивостта на уреда. Също така е обърнато внимание, че неспазването на дадените инструкции може да доведе до експлоатационни и козметични проблеми с устройството. На гърба на гаранционната карта на телефона са посочени всички условия, при които тя важи, в това число и в случаите на повреди от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение и други външни въздействия."
Надявам се @achodemo да няма против.

Samsung Galaxy A5 2016 GOLD ---> Apple iPhone 8 Space Grey ---> Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black ---> Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey
Цитирай
#19

(2019-08-17, 08:57:40)ivan_vylka написа:  Сега пиеш една студена вода, защото за попаднала течност в телефона гаранцията ти отпада  Undecided

Е защо да отпада като телелефона е водоустойчив и го дават за басейн във вода до няколко метра ?
Цитирай
#20

Пробвай в понеделник, може да имаш късмет.

                                                                          За "Благодаря" ->  Бутона
                                         
                                                                                     V
Цитирай
#21

Защото никой не ти препоръчва да снимаш снимки под вода. Телефона е водоустойчив до толкова, че при случайно намокряне да не му стане нищо. Това за 1,5 метра до 30 минути е постигнато в лабораторни условия, които нямат нищо общо с реалните условия. Прочети си гаранционните условия, там ясно си пише, че вината е на потребителя ако телефона е наводнен.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • danity1998
Цитирай
#22

За жалост IP68 означава water-resistant (водустойчив), а не както смят хората water-proof (водонепрницаем).

Издържа до определени условия под вода.
И обикновенно може да издържи и много повече от половин час под вода, като причината да пропусне от някъде вода обикновенно е в разяждането на уплатнеията или залепващия слой, приерно най-вече покрай 3.5 аудио жака, usb порта, говорителите, микрофините.
Най-вече от химикалите в басейните или солта в морската вода, ако се го ползвали силно препоръчително е добре да се измие добре със сладка (чешмяна) вода и да се подсуши с кърпа.

Когато влезе вода в телефона има маркери, които променят цвета са и по тях официалния севиз отказва изобщо да отвори телефона.
Принциопно може да се поиска тест дали не се разхерметизирал телефона, но рядко уважават подобен вид повреда.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510

Цитирай
#23

Аз пък с моя снимам всяко лято в басейни, до сега не ми е правил номера.Имам доста клипове и снимки направени под вода, явно е до бройката.

Samsung Galaxy Note - Note 3 - Note 4 - Note 8 - Note 9 - Note 10+
Цитирай
#24

Ти си снимай, никой не те спира, но стане ли му нещо забравяш за гаранция.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#25

Според мен е до Сервиз и в сервиза майстора, ето и случай за какво става на въпрос .
Имах Ноте 4 потопих го във ваната, без да преувеличавам направо го гмурнах с един калъф който бе уж за подвода но както и да е като го извадих течеше вода от него като от лейка .Суших го с ориз и уж се оправи но микрофона започна да пращи и го носех телефона около 6 пъти на сервиз докато го оправят ,оказа се че проблема с пращенето е бил от оператора ми ,лоша връзка .Та мисълта ми е както написах по горе си е точно до майстора и сервиза ,действието се развива в Австрия .

Samsung Galaxy Note 10+

Samsung Galaxy Note 9

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)