Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Самсунг акаунт
#1

След закупуването на S10 не мога да си вляза в самсунг акаунта .Не ми праща код за потвърждение защото съм активирал 2 кратна защита .С гугъл акаунта нямам проблем там си получавам код. Пратих им имейл никакъв отговор. Ако някой има решение моля да сподели.
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробва ли да изискаш повторно да ти изпратят код? При мен така беше станало.
Цитирай
#3

Да 5 дена пробвам сменям пароли и не пращат код
Цитирай
#4

Можеш да поискаш от support-а да премахне двуфакторното удостоверяване, за да се логнеш. После можеш да го активираш пак. За целта трябва да влезеш тук. Избираш първата икона "Samsung account" - и после третия таб - "Лично запитване". Посочваш имена, мейл адрес и т.н и описваш какво желаеш (да премахнат двуфакторното, защото ...) Те ще ти отговорят на мейла, който си посочил.

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#5

да точно това направих но не ми отговарят
Цитирай
#6

И мен много ме измъчи Samsung акаунта, когато си смених телефона, не пращаше код много време. Понеже регистрацията ми е с Google имейла, влезнах чрез "вход с Gmail" и махнах двойната верификация след това. Но на теб ако ти е с друг имейл, не знам...

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#7

А когато се активира двойната защита, мисля, че предоставяха ръчни кодове, които да си запишеш някъде на тайно място и да ползваш в ей такива случаи.. Дали не си ги запазил някъде и да си забравил, или си ги подминал?
Цитирай
#8

След хард ресет и аз немога да вляза в Самсунг акаута си. Не праща код и това е. Пробвах да го пратя и на други утройство,но не става нищо. Има ли някой, който се е справил с този проблем. Регистрацията ми и с Gmail.

Samsung Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#9

Трябва да се пише вкл. и "0-та" на телефонния номер, поне при мен заради това не ми пращаше кода.
[-] 1 потребител изказва благодарност на rikob за това мнение:
  • plamenmr
Цитирай
#10

И с "0" и без "0" не става. Опитах на 5 различни номера и нищо не получавам.

Samsung Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#11

Опитай различни начини, защото решението не е еднакво за всички.
https://eu.community.samsung.com/t5/Othe...d-p/603036
[-] 1 потребител изказва благодарност на rikob за това мнение:
  • plamenmr
Цитирай
#12

Въвеждаш номера по следния начин: 00359878123456. При мен така работи.
[-] 1 потребител изказва благодарност на radotr за това мнение:
  • plamenmr
Цитирай
#13

Благодаря Ви! Опитах всевъзможни комбинации. Получи се с тази: 00898123456

Samsung Galaxy S23 Ultra
[-] 1 потребител изказва благодарност на plamenmr за това мнение:
  • rikob
Цитирай
#14

Здравейте,и аз имам същия проблем със Samsung account. Мъча се от няколко дни и не мога да вляза,имам двукратна защита. Дайте идея как да премахна тази двукратна защита
Цитирай
#15

Преди известно време имах много стабилен проблем с това потвърждване в две стъпки, тогава още беше в бета версия. Взех нов телефон (след инцидент със стария), имах спешна нужда от достъп до информацията ми в облака, но не получих прословутия код за достъп и на практика ми беше заключена цялата информация. След пет дни разправии с различни нива в европейския съпорт, ми деактивираха двукратната верификация и успях да се логна. Оттогава ме е страх да я пробвам отново, но наскоро видях, че нямам достъп до някакви функции (май на Samsung Pass) без нея.

Та да, съпортът е надеждата.
Цитирай
#16

Последните ми премеждия с това и няколко дни мъка се решиха, след обаждане от страна на Самсунг бот-а, който диктува кода. Когато изискаш няколко пъти едно след друго СМС, не помня колко точно пъти ти звъни бот и ти диктува кода (като Viber). Но имай на предвид, че ако не вдигнеш има мисля 24 часа таймер за да може пак да ти се обадят.

Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy Watch 4 44mm/BT
Samsung Galaxy Buds Pro
Huawei P40 Lite

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)