Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

проблем
#1

Здравейте на някого да му се е случвало проблем да има с буксата за зареждане вече не се чува да щтраква и зарядното излиза прекалено лесно дали е възможно да се е насъбрало боклук в буксата или е за смяна гаранцията покрива ли я имам още 3 4 месеца пробвах на друг телефон с моя кабел чува се как щтраква и няма да се вади няма нищо?
Цитирай
Аксесоари
#2

А да пробваш с друг кабел на твоя телефон и да кажеш как е?

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#3

(2019-06-24, 21:20:53)vesoisthebest написа:  А да пробваш с друг кабел на твоя телефон и да кажеш как е?
поръчал съм от алито чакам тези дни да дойде но странното е че с моя кабел на друг телвфон се чува как си щтрака и със сила се вади а моя дори кабела леко да пипна и се е извадил това е от 3 4 месеца този проблем случвало ми се е вечвр да го оставя да се зарежда и сутринта да се е подвадил явно от бутнато леко или има прах или буксата е заминала или зарядно ще видя утре ако намеря от някой да пробвам !
Цитирай
#4

Между другото оригинален кабел се продава за 10-15 лв. по техноверигите. Да чакаш кабел от Китай един месец и да се окаже боклук за мен не си заслужава. А според мен проблема е, че има боклуци в порта на телефона. Не вярвам UCB-C порт да замине толкова лесно.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#5

Гаранцията покрива. И на мен ми се случи като го имах. При поредната смяна на дисплей ги накарах да сменят и порта или там да го стегнат.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#6

(2019-06-24, 21:38:27)ivan_vylka написа:  Между другото оригинален кабел се продава за 10-15 лв. по техноверигите. Да чакаш кабел от Китай един месец и да се окаже боклук за мен не си заслужава. А според мен проблема е, че има боклуци в порта на телефона. Не вярвам UCB-C порт да замине толкова лесно.
с какво да пробвам да го почистя,че наистина е много гадно поне да видя дали е от боклуци или да го пращам да го сменят докато е в гаранция ?

(2019-06-24, 21:44:15)vladi1 написа:  Гаранцията покрива. И на мен ми се случи като го имах. При поредната смяна на дисплей ги накарах да сменят и порта или там да го стегнат.
колко време горе долу го мотаят ?
Цитирай
#7

Опитай със стара мека четка за зъби например.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • adrian94
Цитирай
#8

пробвах с четка за зъби дори и с клечка за зъби продухах хубаво и пак не щтраква и не влиза цялото зарядно пробвах сега и с друг кабел и си излиза не прекалвно лесно а с моя пробвах на а7 мисля че беше трябвя с 2 ръце да се хване за да излезне явно е за нова букса
Цитирай
#9

Около 5 работни дни с трнспорта.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#10

(2019-06-25, 13:39:21)vladi1 написа:  Около 5 работни дни с трнспорта.
мерси а за данните нещо трият ли да си ги качвам или?
Цитирай
#11

Направи бекъп за всеки случай. И си махни пароли или пръстови.

Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Цитирай
#12

(2019-06-26, 08:59:09)vladi1 написа:  Направи бекъп за всеки случай. И си махни пароли или пръстови.
мерси !!!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)