Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[APP] Amazfit Watch 3.x.0
#1

Излезе ново обновление на приложението Amazfit.
Цитирай
Dice.bg Аксесоари
#2

Meрси. Версията е 3.0.0 и вече дублира функционалността на Mi Fit, Което е супер, понеже ги ползвах и двете, а сега си оставам само на Amazfit Watch
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#3

Напълно сте прав, и така е по добре.
Цитирай
#4

Проверете дали не са спрели да идват нотификациите.

Оправя се с clear data на приложението или през privacy - notification access се спира и пуска пак достъпа до amazfit watch
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • valdimi
Цитирай
#5

Всичко работи по регламент, менюто е перфектно на приложението.
Цитирай
#6

При мен не е така. Може би поко-то вече не разпознава приложението като "родно", и го третира като всичко друго. Старата версия беше неубиваема и работеше нон-стоп, с тази работи когато си иска. Ако не намеря решение, ще търся старата да си инсталирам. А и интерфейса за мен е по-зле.
Цитирай
#7

От време на време и при мен изчезват нотификациите
Цитирай
#8

Има ъпдейт от днес 3.1.0
[-] 2 потребители изказват благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd, idm
Цитирай
#9

Дано да са оправили нотификаците,че на 3.0.0 ми изчезнаха. Само като ми звънят имам! Ще ходя до 3.1.0 ..дано да са си там!
п.с. на 3.1.0 всичко при мен си работи както трябва! Току що актуализирах и в плей стора и в апп.ми.ком актуалната версия е 3.1.0!

+4 годишен Oneplus One 64 GB Sandstone Black  работещ безотказно! + mi mix 2 без "S" 
Цитирай
#10

Руснаците също се оплакват от приложението.
Цитирай
#11

Потвърждавам и при мен се появиха отново нотификациите след ъпдейта на приложението до 3.1.0
Цитирай
#12

(2019-07-16, 16:09:17)hitman написа:  Потвърждавам и при мен се появиха отново нотификациите след ъпдейта на приложението до 3.1.0

Пак ще изчезнат, и пак ще се появят, спокойно.
Цитирай
#13

Имате 2 варианта.
1. Триете данните от приложението и настройвате всичко наново.
2. Отивате в Privacy настройките на телефона и спирате и пускате наново достъпа до нотификациите на Amazfit watch
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#14

Някои с разлика в мерните единци при спорт режим в апликейшъна?
При мен в спортен режим показва нещата с imperial (mph, ft..) докато на часовника (pace) нещата са си в metric (kmh..). В imperial се вижда само когато вляза в детайли за самото активити, на овървю си показва metric.
Отделно държа да кажа, че графиките бяха по-добри преди ъпдейта, не като точност, а функцията да се отворят на цял екран и да се зумва по тях
[-] 1 потребител изказва благодарност на Shortyoko за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#15

В приложението се отива на Профил - settings - units


Прикачени файлове Миниатюри
   
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • Shortyoko
Цитирай
#16

@suffer  Да, това е направено. Може би трябваше да кача скриншотите от преди това:

това е изгледа в статус, както се вижда за дистанция в walking-a пише: 5.19 km, но когато цъкна върху него (2-рата снимка) излиза 3.22 mi както и на самата графика. 
И да погледнах настройките, така са нагласени. Ще пробвам с едно чистене на data-та какво ще се случи. 
долу са 2-те снимки
https://photos.google.com/share/AF1QipNz...9DX1BvNGJB

Edit: Да, едно чистане на данни оправи нещата, мерните единици вече са еднакви


Прикачени файлове
.jpg status.jpg Размер: 44.02 KB  Сваляния: 96
.jpg details.jpg Размер: 53.41 KB  Сваляния: 97
Цитирай
#17

Благодаря. Ето от мен


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#18

Защо менюто на приложението ви е на английски - при мен е на бг. и мерните единици са в килограми и метри?
Цитирай
#19

При мен е защото си ползвам телефона на английски и също така защото нямам региони
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#20

Ако сe ползват телефоните на български - този проблем няма да го има.
Цитирай
#21

Здравейте, 

имам Стратос около година и искам да се оплача от софтуерните простотии на Шаоми. 

Накратко, след като китайците направиха тотален редизайн на Амазфит ап-а (това, по мои спомени,преди месец, т.е. юли 2019), новият ап разбира се (по китайска логика) не разпознаваше часовника ми и търсеше автоматично някакъв QR код. Нула обяснения или хинтове откъде да го намеря този QR код. Като се поразрових се оказа, че трябва да нулирам часовника до заводските настройки. 
Нулирах го, рестартирах го, излезе кодът, свързах го с ап-а и разбира се, часоникът ми вече е "чисто" нов, с безвъзвратно загубена всичката досегашна информация. 

Не е болка за умиране, обаче шаоми са мега некадърници, продаващи читав хардуер на добри цени и нула, нула разбиране по отношение на софта или що е това юзър експириънс.
Цитирай
#22

То е ясно, че при ресет се губи всичко в ресетираното у-во. Не позволява ли архивиране на данни или синхронизация с облак преди това?
А относно софтуера, с всички марки е така, особено ако имаш под шапка толкова много подфирми .
Цитирай
#23

При закачане на телефона приложението предлага да върне данните, но не и настройките. Но е по-добре да не се прави. Статистиките за по-назад във времето винаги могат да се видят в приложението.
А QR кодът може да се викне през Adb - само трябва да пита човек - има лек за всичко
Цитирай
#24

redsys, 

не, няма запитване за бекъп на данните или каквото и да е. И не съм съгласен, че с всички марки е така, небрежно написан и калпав софтуер,  но не ми се навлиза в безсмислена полемика. 

suffer, 

ап-а може и да е предложил да върне данните, но не го е направил, също както и няма никакви статистики след ъпдейта. Също така, аз не искам да знам що е това Adb или да губя време в търсена на информация как да свържа две устройства, произведени от една компания. 

Не ме разбирайте погрешно, не съм хейтър, телефонът ми е Микс 2с, харесвам Шаоми като алтернатива на статуквото, но просто са мега, мега назад по отношение на най-елементарния юзър експириънс. 
Сигурен съм, че ако бях питал тук, щях да получа бърза и точна информация, но аз като обикновен потребител, закупил устройства на Шаоми, искам да ползвам устройствата без да питам, чета, търся и впоследствие да получавам лош и калпаво произведен софтуер.
Цитирай
#25

Все пак говорим за смарт часовник, а не за фитнес гривна. Вероятно и при другите марки има подобни проблеми. По принцип съм успявал да избегна ресет на часовника само чрез търсене през блутуут. Сега въпросът е с кой акаунт е бил свързан апликейшъна преди щом няма статистики
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)