телефона е xiaomi mix3, езика региона - сто петдесети два пъти съм ги сменял. часовниците са три+гривна - verge, stratos, гривната 4, и на bip. Нищо не отчита, от три дни е така. Китайските идиоти - пак пияни, както стана с обновлението на verge през пролетта - два месеца нямаше звук - заради един пиян китаец дето направи грешка в алгоритъма на програмата, пропускайки един интервал. Но поне друг по малко пиян китаец я оправи
Ще го оправят, проблема е в сървъра на китаеца, и в Русия има същия проблем и в Италия. Не сме само ние.
(Последна редакция: 2019-12-13, 12:20:49 от fotograd.)
Huawei p10 plus от подписа ми. Български език, регион България. Останалата част от APP-а е преведена на български донякъде, другото е на английски. Единственото място където срещам йероглифи е локацията. Часовника ми е на английски. И телефона и часовника са закупени от редовни български магазини.
(Последна редакция: 2019-12-13, 13:11:36 от veskovalkov.)
С английски език на телефона и България за регион изписва Пловдив на латиница. Като превключа телефона на български език изписването на местоположението минава на китайски
Опитах с английски език, все така не може да се синхронизира. Предполагам, че в най скоро време това ще бъде поправено. Проблема се е случвал и преди и в рамките на 24-48 часа се оправят нещата. Предполагам, че и сега нещата ще се оправят. Може би е проблем в сървърите на фирмата или бъг в приложението, което се е появило при предишно синхронизиране. Да се радваме, че часовниците работят - това е най важно.
Специални поздрави за seffer, който няма да крия - ми е помагал изключително много.
Весели празници на всички малки и големи притежатели на марката huami.
(2019-12-13, 16:18:36)veskovalkov написа: С английски език на телефона и България за регион изписва Пловдив на латиница. Като превключа телефона на български език изписването на местоположението минава на китайски
Ами според мен това трябва да репортнеш:
Че като е на език различен от английски не изписва коректно местоположението
1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение • fotograd
(2019-12-13, 16:49:53)fotograd написа: Опитах с английски език, все така не може да се синхронизира. Предполагам, че в най скоро време това ще бъде поправено. Проблема се е случвал и преди и в рамките на 24-48 часа се оправят нещата. Предполагам, че и сега нещата ще се оправят. Може би е проблем в сървърите на фирмата или бъг в приложението, което се е появило при предишно синхронизиране. Да се радваме, че часовниците работят - това е най важно.
Специални поздрави за seffer, който няма да крия - ми е помагал изключително много.
Весели празници на всички малки и големи притежатели на марката huami.
Това се оправи след ресет на часовника. Само, че при мен не искаше да направи бакъп на подледните дни и информацията се загуби. Първия сън не се синхронизира нормално, но следващият се синхронизира нормално. Останалите неща се синхронизират нормално след ресета. Това са 2 дни след ресета и смених марката. Просто не е нормално през няколко месеца да има проблем с приложението.
Изпратено от моят RNE-L01 с помощта на Tapatalk
(Последна редакция: 2019-12-14, 08:11:01 от shrike_avatar.)
1 потребител изказва благодарност на shrike_avatar за това мнение:1 потребител изказва благодарност на shrike_avatar за това мнение • suffer
Сега за пети път ще направя същите стъпки. Може да захапи най на после. После пак ще пиша жалба до huami може някои китаец да се стресне. При вас явно има успех.
(Последна редакция: 2019-12-16, 22:01:49 от fotograd.)
След десет рестарта на часовник и приложение се синхронизира до 100 крачки и до тук и пак старата песен на нов глас. Опитал съм всичко възможно по десет пъти, полза няма. Ще пиша пак на huami. А кои знае може да оправят проблема с ново обновление на приложението. Ядосвам се единствено, че изтрих приложения и циферблати от часовника и пак на ново трябва да ги инсталирам, а това отнема поне три часа.
(Последна редакция: 2019-12-16, 23:08:49 от fotograd.)
Аз се разминах само с един ресет на часовника - PACE и презареждане на програмата в смартфона с последващо сдвояване без възстановяване на събраното инфо. По въпроса с йероглифите за локация обаче практически няма движение освен един обратен e-mail на китайски в отговор на известието ми за проблема...
2 потребители изказват благодарност на veskovalkov за това мнение:2 потребители изказват благодарност на veskovalkov за това мнение • fotograd, suffer
Вече и показването на локцията за времето е пооправено - вече пише "Plovdiv" макар че ми се иска да е "Пловдив" но пълно щастие няма. Това е без ъпдейт на програмчето което значи че обърката е била в сървърите на шаоми.
1 потребител изказва благодарност на veskovalkov за това мнение:1 потребител изказва благодарност на veskovalkov за това мнение • fotograd
Китайските тарикати на всяко второ обновление все се освинват подобаващо. Къде приложението за телефона, къде обновленията за часовника. Не ги виждам с часовника xiaomi mi какво ще правят.
(Последна редакция: 2019-12-22, 23:44:08 от fotograd.)