с Mi акаунта ми е свързан часовникът и ап-ът. И двете устройства не са рутвани, флашвани, глобална версия са и т.н.
Нека спрем дискусията до тук. Благодаря ти че отделяш време, за да се опиташ да помогнеш. Аз помощ не търся, имах да кажа нещо на аудиторията на този форум и го направих. Надявам се в бъдеще Шаоми да се коригират в правилната посока, ако не, пазарът ще го направи.
Поздрави и следващия път ще се обърна направо към теб след поредният ъпдейт / ъпгрейд / провал на Шаоми.
(Последна редакция: 2019-09-04, 17:16:50 от natchobg.)
1 потребител изказва благодарност на natchobg за това мнение:1 потребител изказва благодарност на natchobg за това мнение • suffer
Аз съм вече месец и половина с часовника версия 2 със сапфирено стъкло и съм много разочарован. Една фитнес гривна върши същата работа. Ще го пускам да се продава. От това което видях на живо на други хора, просто Apple watch 4 ги слага в малкия джоб всички ,що се отнася до приложения и тракери. Особено за хора които тренират във фитнес зала, няма равен.
Тук искам да си наглася на 30 сек таймер не става ,най малко минута и още куп други неща които искам да ползвам ама не става.
с Mi акаунта ми е свързан часовникът и ап-ът. И двете устройства не са рутвани, флашвани, глобална версия са и т.н.
Нека спрем дискусията до тук. Благодаря ти че отделяш време, за да се опиташ да помогнеш. Аз помощ не търся, имах да кажа нещо на аудиторията на този форум и го направих. Надявам се в бъдеще Шаоми да се коригират в правилната посока, ако не, пазарът ще го направи.
Поздрави и следващия път ще се обърна направо към теб след поредният ъпдейт / ъпгрейд / провал на Шаоми.
Вчера си флашнах телефона, без да разкачам часовника от Amazfit App.
След като зареди напълно започнах да инсталирам едно по едно приложенията и стигнах до Amazfit приложението.
Направих това:
(само трябваше да потвърдя и на часовника връзката)
Тия нещастници пак са осрали приложението. Някакво задължително условие е, нещо да не им работи, при всяко обновяване.
Това важи и за ми хоум и за ромовете на телефоните, предполагам и за всеки друг софтуер написан от тях.
Нема такава фирма.
Всичко си работи перфектно в момента....друг е въпроса, че ти явно не умееш да работиш както трябва явно...сменяй с някой Епъл...като гледам си за ябълката там всичко е просто и ясно!
(2019-10-02, 09:01:14)suffer написа: Е как за 5 години един проблем нямам с ми фит и amazfit watch...???
Абе не съм с такива впечатления. Освен, ако да чистиш кеш и да спираш и пускаш разрешения не ти е проблем, а просто хоби. И търсенето на тези решения из интернет.
Ако проблема беше само в мен, нямаше половината от темите в ми форума да са за безумни проблеми.
И да, ще сменя марката със сигурност. В никакъв случай с епъл.
(2019-10-14, 22:09:18)fotograd написа: Някой да има проблеми с влизането в Amazfit. Половин ден не мога да вляза в приложението с профила си. Сървърите им изглежда имат проблем
Имат тези с обновеното приложение и часовник. Може и само с приложението.
Отново потвърдиха колко са добри.
1 потребител изказва благодарност на marincho за това мнение:1 потребител изказва благодарност на marincho за това мнение • fotograd
Колеги, имам малко проблемче с часовника ми - Amazfit Pace и връзката му със телефона. Престана да качва в програмата изминатите за деня крачки, а и самата програма определя местоположението ми за виджета за климатичното време нейде в Китай мисля. За локацията ми дава някакви йероглифи дето нищо не ми говорят. Местоположението на телефона ми е пуснато, програмата е ресетната, рестартирал съм и часовника и телефона и съм и дал всички разрешения които поиска.
След ресет на часовника и инсталиране наново на APP-а без възстановяване на данните вече качва крачките но продължава да е с йероглифи като локация. Пловдив не съществува за комуникационната програма и при ръчно търсене...Не е болка за умиране де, но дразни...
(Последна редакция: 2019-12-11, 15:23:50 от veskovalkov.)
Да. И преди е ставало за по 1-2 дни. От днес не ми е отчело нито една крачка и сън...
За локацията пловдив си е. Снимай йероглифите да видим в кой град те води
(Последна редакция: 2019-12-12, 15:49:19 от suffer.)
Отворете приложението. Отидете на Profile ( долу в дясно ).
Третия ред отдолу нагоре е Feedback. Влизате там. Описвате проблема. Прикачате и снимки (ако може) и изпращате бъг репорт.
Ако не им кажем може и да не разберат, че има проблем
Приложението е от гугъл магазина ( Play store)
Търсенето за Пловдив и на кирилица и на латиница връща страница с йероглифи единият ред от която е същия като на екранната снимка
(Последна редакция: 2019-12-13, 11:48:11 от veskovalkov.)