Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с нотификациите през мобилни данни LG G4--> LG V30
#1

Здравейте,

от близо месец започнах да имам проблем с забавяне на нотификациите единствено и само, когато ползвам мобилни данни. Когато телефона не се ползва и е в standby, получавам нотификациите със закъснение, понякога дори с половин - 1 час. Свържа ли се към wi-fi, на секундата получавам всички пропуснати нотификации. При използването на wi-fi в standby режим нямам проблем, всичко си идва навреме. Проблемът ми се появи, докато ползвах LG G4, от миналата седмица съм с V30, където за жалост се наблюдава същия проблем. Вчера го ъпдейтнах до Pie - същата работа. Всички "battery saver" опции са изключени, background mobile data-тата не е ограничена за никое приложение, синхронизациите са включени. Пробвах да избера опция за ползване само на 3G, но отново ефектът е същия. Към Виваком съм. Някой има ли подебен проблем или сблъсквал ли се е с него преди? Някакви идеи от какво може да се причинява? Сякаш когато телефонът е в standby на мобилни данни, не се извършват постоянни проверки за нови нотификации...
Цитирай
Аксесоари
#2

Смени СИМ картата.

Lg G7ThinQMate 10 pro, 
P20lite, Xiaomi Mi A1,Lg g3;Samsung S8;LG optimus G;LG G4;Xperia NEO ics;ASUS TF700T ICS-JB4.2.1; LGG2;Xperia Z1compact:Xperia Z3compact(Orange), Xperia z2, Huawei P9lite @posamkata
Цитирай
#3

За жалост и с нова СИМ карта положението е същото. Вчера пробвах за няколко часа с карта на Теленор и всичко си идваше на момента бе значение колко време телефона е седял в стендбай. Не знам какво е станало с мрежата на Виваком, но явно не може да се разбере с моите телефони... Някой друг, който е на Виваком да среща подобен проблем?
Цитирай
#4

Имах впредвид, да си смениш картата във Виваком.
Аз съм с G7, и нямам никакви проблеми.

Lg G7ThinQMate 10 pro, 
P20lite, Xiaomi Mi A1,Lg g3;Samsung S8;LG optimus G;LG G4;Xperia NEO ics;ASUS TF700T ICS-JB4.2.1; LGG2;Xperia Z1compact:Xperia Z3compact(Orange), Xperia z2, Huawei P9lite @posamkata
Цитирай
#5

Смених СИМ картата във Виваком, с нова съм, но проблемът продължава. Просто за тест пробвах със сим карта на Теленор и с нея нямах абсолютно никакви проблеми...

Sent from my LG-H930 using Tapatalk
Цитирай
#6

пробвали ли сте да инсталирате разни апликейшъни, които поддържат push сесията активна? примерно Push Notifications Fixer или heartbeat fixer for GCM(google cloud messaging)
Цитирай
#7

Пробвах, но не помагат.
Цитирай
#8

Темата е от година, но проблемът е актуален за мен в момента.

Именно заради този проблем с
нотификациите и не само (в Пловдив скоростта им е ужасна през последните 2-3 месеца) смятам да ги освободя от присъствието ми в тяхната компания след 3 месеца, когато ми изтича договора.
Заради този проблем изпуснах 4 търга в ибей и загубих значителна маса пари от пропуснатите сделки.
Тъй като от 123 твърдяха че нямат регистрирани такива проблеми и всичко с мрежата им било ток и жица, закупих предплатена карта на а1.
Ами всичко работи и нета хвърчи.
Та, който предложи по-добри условия ще отида при него. Виваком вече не представляват интерес за мен. Явно дръпнаха много клиенти и мрежата им се сгъна.
Цитирай
#9

(2020-03-31, 12:08:52)THAI написа:  Темата е от година, но проблемът е актуален за мен в момента.

Именно заради този проблем с
нотификациите и не само (в Пловдив скоростта им е ужасна през последните 2-3 месеца) смятам да ги освободя от присъствието ми в тяхната компания след 3 месеца, когато ми изтича договора.
Заради този проблем изпуснах 4 търга в ибей и загубих значителна маса пари от пропуснатите сделки.
Тъй като от 123 твърдяха че нямат регистрирани такива проблеми и всичко с мрежата им било ток и жица, закупих предплатена карта на а1.
Ами всичко работи и нета хвърчи.
Та, който предложи по-добри условия ще отида при него. Виваком вече не представляват интерес за мен. Явно дръпнаха много клиенти и мрежата им се сгъна.
Мрежата на Телетнор в Пловдив е най добра и интернета им е по добър от на А1 използвал съм услугите и на двата оператора.Сега съм на А1 от 1 година заради тройния пакет сега скороста там където живея е 85 MBs.Това с нотификациите няма ли настройки за не ограничен достъп до мобилните данни за конкретните приложения и ръчни настройки да не се оптимизират.
Цитирай
#10

Доколкото тествах мрежите и на Теленор и на А1 с предплатена карта, и двете мрежи се държат добре. Въпросът, към коя ще отида зависи само от Предложенията които ще получа. Не робувам на фирми и не държа да съм лоялен към тях по простата причина, че нито една фирма не е лоялна към клиентите си.

По проблема:
Не е въпрос на настройки или телефон защото без да пипам нищо, само сменяйки сим картата, проблемите ми изчезват.
Което означава едно: мрежов проблем при виваком.
Цитирай
#11

Понеже по нагоре споменават че са сменяли СИМ карти за това предположих.Братовчед ми от теленор мина виваком и не може да си види камерите на мобилен,пробвахме със моята сим карта на теленор веднага се свързва.Той много се ядосва, колко оплаквания и нищо,казват му не е в тях проблема.
Цитирай
#12

Никой от операторите ни не е стока.
Съпорта и на трите е пълна скръб: мечещи и ечещи, полу-образовани индивиди. Същата паплач и по офисите им.
Та, схемата и на трите е проста: паднат ли приходите, смъкат малко цените и привличат клиенти от другите. Като се съберат повече клиенти, отколкото издържа мрежата, почват проблемите. Клиентите мрънкат, но мерки не се взимат, защото не искат да харчат пари.
Недоволните клиенти мигрират към другите оператори и така на всеки няколко години.
Сега а1 са с почти 70% спад на клиентите и мрежата им затова работи добре. Обаче нещо се инатят да смъкнат цените. Аз обаче имам още 4 месеца и не бързам. Ако продължат дълго с ината си... големи финансови проблеми ги чакат. Тяхна работа, теленор са резервата ми.
Виваком дръпнаха повече клиенти отколкото могат да си позволят и мрежата им взе да се пооаква. Затова и вдигнаха цените: ако искаш наинат да си при тях ОК, ще ти приберат парите.
Затова клиента трябва да е като курва - никаква лоялност!
Цитирай
#13

И аз съм на същото мнение.Но на село освен на А1 друг домашен интернет не предлага и за това се преместих при тях за 49 лв телевизия 75 МБ интернет и 3000 МБ мобилен и не ограничени минути.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)