Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Наводнен Note 9
#26

Ами нали точно на тях им писах първо , споменах по горе , и си ми кажаха в прав текс , че ако има отчетена влага няма гаранция ....

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
Аксесоари
#27

Колегата по-скоро искаше да каже, че трябваше така да се извъртят нещата, и да се установи калпавото гаранционно обслужване, което е довело нарушаването на IP68.
Може би не трябваше да го оставяш в сервиза, а да се сезира КЗП и Самсунг, и занесен в независим сервиз, който да установи откъде точно е пропуснал вода.
Защото за да се намокри толкова бързо колкото казваш, значи че не е затворен както трябва.
На мен в Хуауей се опитаха да ми "поправят" прекъсването по време на разговор, като пробият предпазната мембрана на микрофона, и така би следвало да ме чуват по-добре.
Най вероятно и твоя телефон е отремонтиран от също толкова компетемтен техник!
[-] 2 потребители изказват благодарност на Гост за това мнение:
  • achodemo, Diego Armando
Цитирай
#28

Единствената ми надежда е КЗП , ако съдейства и доведе до някакъв резултат .
Кой и как може да докаже спазил ли съм или не допустимите граници включени в IP68 ?! Според тях е ясно и просто - щом е влязла вода вътре значи съм го спускал на дъното на морето за седмица ..... точка

A доказването на вината на сервиза заради предните отваряния , в което съм сигурен , ми се струва нежъзможно , още повече след последната им интервенция , не знам в какъв вид ще го получа цял или на части ... може да са прекрили евентуални следи от немърливия ремонт преди по всякакъв начин ...

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#29

(2019-08-13, 16:31:30)Vi70 написа:  Колегата по-скоро искаше да каже, че трябваше така да се извъртят нещата, и да се установи калпавото гаранционно обслужване, което е довело нарушаването на IP68.
Може би не трябваше да го оставяш в сервиза, а да се сезира КЗП и Самсунг, и занесен в независим сервиз, който да установи откъде точно е пропуснал вода.
Защото за да се намокри толкова бързо колкото казваш, значи че не е затворен както трябва.
На мен в Хуауей се опитаха да ми "поправят" прекъсването по време на разговор, като пробият предпазната мембрана на микрофона, и така би следвало да ме чуват по-добре.
Най вероятно и твоя телефон е отремонтиран от също толкова компетемтен техник!
Точно това имах предвид. Те трябва да доказват, а не НИЕ...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на Diego Armando за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#30

Да това го разбирам . Чудя се обаче дали в КЗП ще бъдат достатъчно компетентни по тези тънкости с тези сертификати .... за да ме разберат за какво точно става въпрос в моя проблем и да реагират адекватно ? Нямам никакъв опит с тях . Не знам дали е удачно да подам онлайн форма на жалбата с прилагане на документи или е по добре да се ходи на място ?

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#31

(2019-08-13, 17:23:22)achodemo написа:  Да това го разбирам . Чудя се обаче дали в КЗП ще бъдат достатъчно компетентни по тези тънкости с тези сертификати .... за да ме разберат за какво точно става въпрос в моя проблем и да реагират адекватно ? Нямам никакъв опит с тях . Не знам дали е удачно да подам онлайн форма на жалбата с прилагане на документи или е по добре да се ходи на място ?
Преди всичко трябва да си ясен и точен отстоявайки позицията си. Независимо пред кого. С толкова много да ти помогна. Успех!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на Diego Armando за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#32

Предполагам ще го върнат от сервиза с протокол , имам ли право да не го подпиша в знак за несъгласие от отказа на гаранция? Или няма смисъл?

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#33

Естествено, че няма да го подписваш протокола. Ако го направиш значи се съгласяваш с тях и тогава и КЗП не може да ти помогне.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
[-] 1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#34

Много добре, че попитах на време явно. В такъв случай обаче ,ако не го подпиша, предполагам че няма да ми върнат апарата и самата гаранция с фактура и касов бон ,която е единственият документ удостоверяващ мен като собственик на апарата ,а те я изпращат заедно с него в сврвиза!! Мога ли да заведа жалба в КЗП при тези обстоятелства без апарата и гаранцията да са в мен?

Ако може така , то направо да ходя в КЗП без да се занимавам с караници в офиса на Теленор ?

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#35

(2019-08-13, 21:04:30)achodemo написа:  Предполагам ще го върнат от сервиза с протокол , имам ли право да не го подпиша в знак за несъгласие от отказа на гаранция? Или няма смисъл?
Никакъв подпис, а директно възражение! Може да си добър човек, но ако водиш или ще ръководиш какъвто и да е бизнес трябва да си непримирим. Те са тези които трябва да доказват, а не ТИ! Не се задоволяваш със с три реда драсканици. Искаш експертиза. Кой, кога, с какво образование е работил, с какъв апарат са достигнали до това заключение. Сертифициран ли е този апарат. Изискваш документи! Той знаеш, че може да намокри датчика с една клечка за уши и да те пише бегал... В България трябва да се бориш! Това ще ти е опит и занапред в бизнеса. Тяхната бележка е смехотворна. Искай дефиниция за всяка дума... Не се познаваме, не знам колко си чел и колю си инат, но ти желая успех. Аз си закупих телефона от Теленор където имаме 2 карти за бабите да си говорят на 925лв. с ДДС. А ние сме фирма! Махни 20% и помисли колко струва реално апаратът. Седни, почини, структурирай си мисълта и после действай без да отстъпваш и крачка. Тук е битка!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

(2019-08-13, 22:51:58)achodemo написа:  Много добре, че попитах на време явно. В такъв случай обаче ,ако не го подпиша, предполагам че няма да ми върнат апарата и самата гаранция с фактура и касов бон ,която е единственият документ удостоверяващ мен като собственик на апарата ,а те я изпращат заедно с него в сврвиза!! Мога ли да заведа жалба в КЗП при тези обстоятелства без апарата и гаранцията да са в мен?

Ако може така , то направо да ходя в КЗП без да се занимавам с караници в офиса на Теленор ?
Успоредно можеш да водиш битка и с КЗП. То е като катаджиите. Спират те, пишат ти акт, аз пиша възражение, че не разбирам нищо от написаното. Органът на реда може да е написал и че съм убил червената шапчица. Той ми го чете, но аз не му вярвам. Възражение без подпис!

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на Diego Armando за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#36

Нямат право да искат касовия бон да е в сервиза с телефона. Касовия бон остава винаги при теб. Те може да го приснимат и да го пратят където искат. Оригинала остава при теб. Не е трябвало да им го даваш изобщо. Не знам как ще пуснеш сега жалбата в КЗП след като го нямаш наличен, за да удостовериш покупката. Но може да им го искаш без да подписваш протокола от сервиза или каквото и да е документи. Ако откажат да ти го върнат веднага в КЗП и им кажи, че не искат да ти го предоставят и за това предполагам ще бъдат санкционирани Теленор.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
[-] 1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#37

Искат гаранцията и фактурата оригинал при изпращане в сервиз . Пише го в условията. Дори още при закупуването ме предопредиха да си пазя гаранцията добре защото не издавали копия .. вече . Ще видя какво ще стане като се върне телефона в магазина . Няма да се предам без бой Smile

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#38

(2019-08-14, 07:38:13)achodemo написа:  Искат гаранцията и фактурата оригинал при изпращане в сервиз . Пише го в условията. Дори още при закупуването ме предопредиха да си пазя гаранцията добре защото не издавали копия .. вече . Ще видя какво ще стане като се върне телефона в магазина . Няма да се предам без бой Smile
А така! Смело напред! Макар, че касовият бон трябва да е прикачен към фактурата.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#39

Прикачен е , да .

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#40

Отговор на запитване към Теленор дали може да подам възражение при тях след като откажа да подпиша и приема телефона от сврвиза или да ходя към КЗП направо:

"Във връзка с изложеното в писмото Ви за телефон SAMSUNG NOTE 9 бихме искали да отбележим, че сервизът, в който е прегледано устройството, е оторизиран от производител и като такъв спазва всички технически стандарти и изисквания на SAMSUNG. Обръщаме Ви внимание, че единствено техническо лице, притежаващо необходимите познания и нужната квалификация, може да даде становище касаещо състоянието на апарата и естеството на проблема и то след извършването на цялостна диагностика (визуална и техническа). Становище, че телефонът е механично повреден може да бъде дадено единствено от оторизирано лице от производителя, тъй като това представлява състояние на устройството. Не е за пренебрегване и обстоятелството, че в приемната на сервиза, където се описва по-детайлно външното състояние на приеманите устройства, като външни белези за телефона са описали „отворен заден капак“.
След извършен преглед при предявяване на рекламацията на 02.08.2019 г., с оглед състоянието на Вашето устройство и съобразявайки се изцяло с процедурите на производител, е отказано гаранционното обслужване, поради наличие на размит стикер за влага, в следствие неспазване на условията по сертификат IP68, а не проявил се фабричен дефект. Описаното от Вас е в противоречие с изискванията на производителя. Механичните повреди не са фабрични дефекти. С оглед на констатираното от оторизираните сервизни специалисти, е отказано гаранционно обслужване на апарата, като Ви е предложено решение срещу заплащане.
Важно е да отбележим, че за осигуряване водоустойчивостта на вашето устройство, всички капаци, в това число капаците на микро USB порта и на слотовете за SIM картата и картата с памет, трябва да са плътно затворени. Вашето интелигентно устройство е водо- и прахоустойчиво в съответствие със степените на защита от проникване IP68. Устойчивостта на намокряне, вода и прах не е постоянна характеристика и може да се понижи в резултат на обичайно износване. Бихме искали да обърнем внимание, че в Ръководството на потребителя има раздел за поддържане на водо- и прахоустойчивостта. Там е отбелязано какво е необходимо да се направи, за да се запази водоустойчивостта на уреда. Също така е обърнато внимание, че неспазването на дадените инструкции може да доведе до експлоатационни и козметични проблеми с устройството. На гърба на гаранционната карта на телефона са посочени всички условия, при които тя важи, в това число и в случаите на повреди от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение и други външни въздействия."

Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина.

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#41

А това за отворения заден капак, така ли е било в действителност?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#42

(2019-08-15, 15:50:52)ivan_vylka написа:  А това за отворения заден капак, така ли е било в действителност?
Не , абсолютно. Има едно съмнение ,получих sms че телефона е постъпил в сврвиза 10 дена след като го оставих в магазина , тъй като споменах по горе че батерията видимо се наду след наводняването, предполагам че след 10 дена се е надула толкова че да надигне капака.....

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#43

Да, явно така е станало. Ами не знам, човек, много неприятна ситуация, дано намериш някакво решение, но аз лично се съмнявам. Ти си прав за себе си, но и те за тях. Има много недобросъвестни хора, които биха злоупотребили и нарочно биха си увредили телефона, за да им го сменят с нов ако винаги в такива ситуации ги сменяваха. Знам, че ти е кофти, но погледни и от тяхна страна, те не могат да са сигурни, че и ти след няколко предишни ремонта не си решил да злоупотребиш, за да ти дадат нов телефон. Нито ти можеш да докажеш, че не си го наводнил нарочно, нито те.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#44

"Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина."

Щом момата е написала без забележки,с протокола от приемането в КЗП.При тях ще обясниш същото което и тук.Няма какво да питаш Теленор,дали може да пуснеш жалба.Твое право е да пуснеш без да питаш никой.И следващия път си го занеси в Сръчко,там поне има с кого да разговаряш.Не е нужно да ползваш услуги на сервизен оператор,отговарят винаги със заучени отговори.Натискай и Самсунг,те също могат да решат да го заменят.
[-] 1 потребител изказва благодарност на pehlivanovv за това мнение:
  • achodemo
Цитирай
#45

Ами може и така да е от тяхна гледна точка, но все пак ще проверя и мен като потребител може ли да ме защити тази комисия..

(2019-08-15, 16:28:57)pehlivanovv написа:  "Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина."

Щом момата е написала без забележки,с протокола от приемането в КЗП.При тях ще обясниш същото което и тук.Няма какво да питаш Теленор,дали може да пуснеш жалба.Твое право е да пуснеш без да питаш никой.И следващия път си го занеси в Сръчко,там поне има с кого да разговаряш.Не е нужно да ползваш услуги на сервизен оператор,отговарят винаги със заучени отговори.Натискай и Самсунг,те също могат да решат да го заменят.
Самсунг ми въртяха същата плоча...

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#46

Много е важен този приемо предавателен протокол и ако наистина пише без забележки. Трябва да си искаш копие и от него. Преди години занесох апарата на една приятелка и записаха следи от драскотини от обиците ѝ. Върнаха го с размазан дисплей и разтекли се кристали. Изчети ЗЗП. Към 70 страници е.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#47

Аз имам копие дадено ми при оставяне на телефона. Но че са мошеници в сврвиза е безспорно, казвам веднага защо, при поредното, второ изпращане в сервиза пак в магазина го приеха и записаха в приемния протокол като без следи от употреба, а ми го върнаха от сервиза със описание "охлузвания и драскотини " ?!?! Без коментар...

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай
#48

(2019-08-15, 17:18:58)achodemo написа:  Аз имам копие дадено ми при оставяне на телефона. Но че са мошеници в сврвиза е безспорно, казвам веднага защо, при поредното, второ изпращане в сервиза пак в магазина го приеха и записаха в приемния протокол като без следи от употреба, а ми го върнаха от сервиза със описание "охлузвания и драскотини " ?!?! Без коментар...
Нападай... А и кой няма някоя драскотина...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#49

@achodemo гледам си сменил телефона, честито, а какво ще правиш Samsung Galaxy Note 9.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#50

Още няма развитие , не съм ходил да го вземам още след сервиза ... изчаквам да видя какво ще стане с комисията .

Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)