Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Ами нали точно на тях им писах първо , споменах по горе , и си ми кажаха в прав текс , че ако има отчетена влага няма гаранция ....
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Колегата по-скоро искаше да каже, че трябваше така да се извъртят нещата, и да се установи калпавото гаранционно обслужване, което е довело нарушаването на IP68.
Може би не трябваше да го оставяш в сервиза, а да се сезира КЗП и Самсунг, и занесен в независим сервиз, който да установи откъде точно е пропуснал вода.
Защото за да се намокри толкова бързо колкото казваш, значи че не е затворен както трябва.
На мен в Хуауей се опитаха да ми "поправят" прекъсването по време на разговор, като пробият предпазната мембрана на микрофона, и така би следвало да ме чуват по-добре.
Най вероятно и твоя телефон е отремонтиран от също толкова компетемтен техник!
2 потребители изказват благодарност на Гост за това мнение:2 потребители изказват благодарност на Гост за това мнение
• achodemo, Diego Armando
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Единствената ми надежда е КЗП , ако съдейства и доведе до някакъв резултат .
Кой и как може да докаже спазил ли съм или не допустимите граници включени в IP68 ?! Според тях е ясно и просто - щом е влязла вода вътре значи съм го спускал на дъното на морето за седмица ..... точка
A доказването на вината на сервиза заради предните отваряния , в което съм сигурен , ми се струва нежъзможно , още повече след последната им интервенция , не знам в какъв вид ще го получа цял или на части ... може да са прекрили евентуални следи от немърливия ремонт преди по всякакъв начин ...
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Да това го разбирам . Чудя се обаче дали в КЗП ще бъдат достатъчно компетентни по тези тънкости с тези сертификати .... за да ме разберат за какво точно става въпрос в моя проблем и да реагират адекватно ? Нямам никакъв опит с тях . Не знам дали е удачно да подам онлайн форма на жалбата с прилагане на документи или е по добре да се ходи на място ?
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Предполагам ще го върнат от сервиза с протокол , имам ли право да не го подпиша в знак за несъгласие от отказа на гаранция? Или няма смисъл?
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 2 111
Теми: 16
Член от: 2011-06
Репутация:
898
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2
Естествено, че няма да го подписваш протокола. Ако го направиш значи се съгласяваш с тях и тогава и КЗП не може да ти помогне.
Sent from my LM-G710 using Tapatalk
Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение:1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение
• achodemo
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Много добре, че попитах на време явно. В такъв случай обаче ,ако не го подпиша, предполагам че няма да ми върнат апарата и самата гаранция с фактура и касов бон ,която е единственият документ удостоверяващ мен като собственик на апарата ,а те я изпращат заедно с него в сврвиза!! Мога ли да заведа жалба в КЗП при тези обстоятелства без апарата и гаранцията да са в мен?
Ако може така , то направо да ходя в КЗП без да се занимавам с караници в офиса на Теленор ?
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
(Последна редакция: 2019-08-13, 23:10:18 от
achodemo.)
Мнения: 2 111
Теми: 16
Член от: 2011-06
Репутация:
898
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2
Нямат право да искат касовия бон да е в сервиза с телефона. Касовия бон остава винаги при теб. Те може да го приснимат и да го пратят където искат. Оригинала остава при теб. Не е трябвало да им го даваш изобщо. Не знам как ще пуснеш сега жалбата в КЗП след като го нямаш наличен, за да удостовериш покупката. Но може да им го искаш без да подписваш протокола от сервиза или каквото и да е документи. Ако откажат да ти го върнат веднага в КЗП и им кажи, че не искат да ти го предоставят и за това предполагам ще бъдат санкционирани Теленор.
Sent from my LM-G710 using Tapatalk
Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение:1 потребител изказва благодарност на ganchev за това мнение
• achodemo
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Искат гаранцията и фактурата оригинал при изпращане в сервиз . Пише го в условията. Дори още при закупуването ме предопредиха да си пазя гаранцията добре защото не издавали копия .. вече . Ще видя какво ще стане като се върне телефона в магазина . Няма да се предам без бой
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Прикачен е , да .
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Отговор на запитване към Теленор дали може да подам възражение при тях след като откажа да подпиша и приема телефона от сврвиза или да ходя към КЗП направо:
"Във връзка с изложеното в писмото Ви за телефон SAMSUNG NOTE 9 бихме искали да отбележим, че сервизът, в който е прегледано устройството, е оторизиран от производител и като такъв спазва всички технически стандарти и изисквания на SAMSUNG. Обръщаме Ви внимание, че единствено техническо лице, притежаващо необходимите познания и нужната квалификация, може да даде становище касаещо състоянието на апарата и естеството на проблема и то след извършването на цялостна диагностика (визуална и техническа). Становище, че телефонът е механично повреден може да бъде дадено единствено от оторизирано лице от производителя, тъй като това представлява състояние на устройството. Не е за пренебрегване и обстоятелството, че в приемната на сервиза, където се описва по-детайлно външното състояние на приеманите устройства, като външни белези за телефона са описали „отворен заден капак“.
След извършен преглед при предявяване на рекламацията на 02.08.2019 г., с оглед състоянието на Вашето устройство и съобразявайки се изцяло с процедурите на производител, е отказано гаранционното обслужване, поради наличие на размит стикер за влага, в следствие неспазване на условията по сертификат IP68, а не проявил се фабричен дефект. Описаното от Вас е в противоречие с изискванията на производителя. Механичните повреди не са фабрични дефекти. С оглед на констатираното от оторизираните сервизни специалисти, е отказано гаранционно обслужване на апарата, като Ви е предложено решение срещу заплащане.
Важно е да отбележим, че за осигуряване водоустойчивостта на вашето устройство, всички капаци, в това число капаците на микро USB порта и на слотовете за SIM картата и картата с памет, трябва да са плътно затворени. Вашето интелигентно устройство е водо- и прахоустойчиво в съответствие със степените на защита от проникване IP68. Устойчивостта на намокряне, вода и прах не е постоянна характеристика и може да се понижи в резултат на обичайно износване. Бихме искали да обърнем внимание, че в Ръководството на потребителя има раздел за поддържане на водо- и прахоустойчивостта. Там е отбелязано какво е необходимо да се направи, за да се запази водоустойчивостта на уреда. Също така е обърнато внимание, че неспазването на дадените инструкции може да доведе до експлоатационни и козметични проблеми с устройството. На гърба на гаранционната карта на телефона са посочени всички условия, при които тя важи, в това число и в случаите на повреди от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение и други външни въздействия."
Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина.
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
(Последна редакция: 2019-08-15, 15:51:07 от
achodemo.)
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
А това за отворения заден капак, така ли е било в действителност?
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
(2019-08-15, 15:50:52)ivan_vylka написа: А това за отворения заден капак, така ли е било в действителност?
Не , абсолютно. Има едно съмнение ,получих sms че телефона е постъпил в сврвиза 10 дена след като го оставих в магазина , тъй като споменах по горе че батерията видимо се наду след наводняването, предполагам че след 10 дена се е надула толкова че да надигне капака.....
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Да, явно така е станало. Ами не знам, човек, много неприятна ситуация, дано намериш някакво решение, но аз лично се съмнявам. Ти си прав за себе си, но и те за тях. Има много недобросъвестни хора, които биха злоупотребили и нарочно биха си увредили телефона, за да им го сменят с нов ако винаги в такива ситуации ги сменяваха. Знам, че ти е кофти, но погледни и от тяхна страна, те не могат да са сигурни, че и ти след няколко предишни ремонта не си решил да злоупотребиш, за да ти дадат нов телефон. Нито ти можеш да докажеш, че не си го наводнил нарочно, нито те.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 40
Теми: 1
Член от: 2014-05
Репутация:
7
"Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина."
Щом момата е написала без забележки,с протокола от приемането в КЗП.При тях ще обясниш същото което и тук.Няма какво да питаш Теленор,дали може да пуснеш жалба.Твое право е да пуснеш без да питаш никой.И следващия път си го занеси в Сръчко,там поне има с кого да разговаряш.Не е нужно да ползваш услуги на сервизен оператор,отговарят винаги със заучени отговори.Натискай и Самсунг,те също могат да решат да го заменят.
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Ами може и така да е от тяхна гледна точка, но все пак ще проверя и мен като потребител може ли да ме защити тази комисия..
(2019-08-15, 16:28:57)pehlivanovv написа: "Едва ли трябва да пояснявам че не съм си отворил сам капака и не съм го предал с такъв ,още повече при приемане момата в магазина написа без забележки. Апарата беше в безупречен външен вид без драскотина."
Щом момата е написала без забележки,с протокола от приемането в КЗП.При тях ще обясниш същото което и тук.Няма какво да питаш Теленор,дали може да пуснеш жалба.Твое право е да пуснеш без да питаш никой.И следващия път си го занеси в Сръчко,там поне има с кого да разговаряш.Не е нужно да ползваш услуги на сервизен оператор,отговарят винаги със заучени отговори.Натискай и Самсунг,те също могат да решат да го заменят.
Самсунг ми въртяха същата плоча...
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
(Последна редакция: 2019-08-15, 16:31:44 от
achodemo.)
Мнения: 359
Теми: 21
Член от: 2013-01
Репутация:
40
Много е важен този приемо предавателен протокол и ако наистина пише без забележки. Трябва да си искаш копие и от него. Преди години занесох апарата на една приятелка и записаха следи от драскотини от обиците ѝ. Върнаха го с размазан дисплей и разтекли се кристали. Изчети ЗЗП. Към 70 страници е.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Аз имам копие дадено ми при оставяне на телефона. Но че са мошеници в сврвиза е безспорно, казвам веднага защо, при поредното, второ изпращане в сервиза пак в магазина го приеха и записаха в приемния протокол като без следи от употреба, а ми го върнаха от сервиза със описание "охлузвания и драскотини " ?!?! Без коментар...
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro
Мнения: 434
Теми: 8
Член от: 2012-09
Репутация:
56
Устройства: P30 Pro
Още няма развитие , не съм ходил да го вземам още след сервиза ... изчаквам да видя какво ще стане с комисията .
Nokia N97 mini > Nokia N8 > Samsung Galaxy S3 > Iphone 7 >Samsung Galaxy Note 9>>Huawei P30 Pro