Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със звук - Пиксел 1
#1

Пак ще опра до вашата помощ... Нямам звук. Никакъв. Няма при звънене, няма сигнал свободно, не се чува никой, няма нотификации, музика, нищо - абсолютно ням телефон. Не знам кога стана, но предполагам е по някое време през деня. Четох, тествах някакви неща - рестарт, блутут, кеш и др., в общи линии за каквото намерих информация, но за сега не мога да намеря разрешение на проблема. Четох, че може да е от кофти контакт - на почивка съм, може и да е кофти контакта, от къде да знам. Може и да съм го намокрила, леко ме изпръска една вълна. Ама чак пък толкова, имаше 5 капки по екрана.... Хелп ениуан?
Edit: Звъни на повикване (мелодия за входящо). Но нищо друго няма звук.
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай да върнеш фабрични настройки Smile

Sent from my Pixel using Tapatalk
Цитирай
#3

Предполагам че се е проявил дефекта при пиксел 1, свързан с  аудио чипа.Мисля че трябва да се смени аудио чипа( а не микрофоните), но май смяната не е лесна и не навсякъде се наемат да я извършат. Аз имах такъв проблем и първоначално смених всички микрофони, но без резултат. После продадох телефона за части.Дефектът е доста често срещан, особено ако телефона е произведен преди януари 2017.
Цитирай
#4

(2019-08-13, 11:44:04)ilialt написа:  Предполагам че се е проявил дефекта при пиксел 1, свързан с  аудио чипа.Мисля че трябва да се смени аудио чипа( а не микрофоните), но май смяната не е лесна и не навсякъде се наемат да я извършат. Аз имах такъв проблем и първоначално смених всички микрофони, но без резултат. После продадох телефона за части.Дефектът е доста често срещан, особено ако телефона е произведен преди януари 2017.
Не знам кога е произведен, но е възможно. Купен е от Citytel и има 2 години гаранция, ще трябва да им го занеса, защото периодично се оправя и разваля гадината и Мастер ресет нищо не помогна.
Цитирай
#5

(2019-09-12, 14:48:52)InfernoElite написа:  Не знам кога е произведен, но е възможно. Купен е от Citytel и има 2 години гаранция, ще трябва да им го занеса, защото периодично се оправя и разваля гадината и Мастер ресет нищо не помогна.
Проверява се в Setting- About phone- model and hardware- serial number. Третаият символ  е годината ( 7-2017, 6-2016), четвъртият е месеца през който е произведен.Ако е след девети месец, четвъртият символ е буква.
Цитирай
#6

06.17 ако го разчитам правилно, но той проблемът си е налице Smile Следващата седмица ще го оставя на ремонт, пък да видим... До сега ме ми се е налагало да ремонтирам телефон извън оператор, не си бях купувала по този начин, та ми е любопитно Citytel как ще се отнесат към проблема и какъв ще е крайният резултат.
Цитирай
#7

Дано го оправят на място, наложи ли се да го сменят с друг - ще чака доста дълго.

 
Цитирай
#8

(2019-09-17, 03:39:30)NoMaD написа:  Дано го оправят на място,  наложи ли се да го сменят с друг - ще чака доста дълго.
Казаха, че директно го пращат за ремонт. "трябва да го донесете с издадените документи от нас, гаранция, касов бон или фактура, по възможност с кутията на телефона и аксесоарите, следователно ще го изпратим в сервиз на Google за диагностика и евентуален проблем ако се открие такъв да се ремонтира." Не съм им гледала условията на сайта, но нямаше ли нещо, че ако до месец не се върне от ремонт, директо трябва да ти дадат нов? Поне при мобилните по спомени това важеше? "Много време" е относително понятие за различните хора. Притеснява ме да не се появи някой, който да ми обяви, че проблеми няма... но ще видим. Аз съм оптимист човек и вярвам, че хората ще са точни. Ако се окаже друго, ще го мисля в последствие Smile
Иначе, честно казано, още си го харесвам много, малък е, удобен е, има много памет, не забива, вчера го ъпдейтнах, та и новия Андроид най-най-после с изцяло черна тема ми харесва. Само да не прави тези малки мизерийки и няма никаква нужда да бъде сменян Big Grin
Цитирай
#9

Да, ако до 30 дни не го оправят трябва да го подменят с нов или да възстановят сумата. Това което предполагам ще стане, е че ще го върнат към Гугъл от където веднага след диагностика ще пратят рефърбишд бройка, пък на там те си се оправят. До колкото разбирам проблема е преманентен така, че ме съмнява някой да каже, че няма проблем. Smile
Успех, дано бързо се разреши ситуацията!
Ще очакваме обратна връзка.

iPhone 14 Pro
Цитирай
#10

(2019-09-17, 13:31:30)InfernoElite написа:  Казаха, че директно го пращат за ремонт. "трябва да го донесете с издадените документи от нас, гаранция, касов бон или фактура, по възможност с кутията на телефона и аксесоарите, следователно ще го изпратим в сервиз на Google за диагностика и евентуален проблем ако се открие такъв да се ремонтира." Не съм им гледала условията на сайта, но нямаше ли нещо, че ако до месец не се върне от ремонт, директо трябва да ти дадат нов? Поне при мобилните по спомени това важеше? "Много време" е относително понятие за различните хора...
Като за начало го връщат на дистрибутора им, защото не ги доставяли директно от Google Store. Това си отнема време. Оттам вече отива за смяна. Лично на мен ми се оплакаха, че от Google страшно много ги мотали в такива случаи и понякога им се налагало да чакат и по 2 месеца, но зависело от случая. След като официално марката не се предлага тук и след като няма да го ремонтират и ще го пращат извън България винаги ще могат да откажат на въпросното спазване за изискване на ново устройство в рамките на един месец. Да се надяваме, че в този случай нещата ще се решат по-бързо.

 
Цитирай
#11

Абсолютно невярно. Smile

iPhone 14 Pro
Цитирай
#12

(2019-09-17, 19:56:11)Константинов написа:  Абсолютно невярно. Smile
Кое по-точно? В Citytel бях миналия месец, където ми отказаха ремонт на 3a, та сега е го продавам на части. Това е, което ми казаха. Ако имаш друга информация, различна от моята, сподели я с нас за да има по-голяма яснота по въпроса.

 
Цитирай
#13

Имаш право да си поискаш парите или нова бройка, ако не го върнат поправен до 30 дни и това си е закон.
Ето и цитат от сайта CityTel: "Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на апарата."
Значи дори и те си го казват. Ти си купуваш телефон от тях, очакваш резултат от тях. Не те интересува къде го пращат и какво правят. След 30 дни са длъжни да ти го дадат поправен, ако не, трябва да ти върнат парите или нова бройка. Виж и в гаранцията какво ти пише. Обърни се към КЗП, ако не искат.
Цитирай
#14

Разбира се, че така ще пишат на сайта си, както впрочем и другите сервизи - също, така си е по закон. Не знам за каква гаранция става въпрос. Моят първи Пиксел не бе закупен от тях, а от Google Store - просто се опитах да ми го оправят при тях срещу заплащане, но ударих на камък и просто си взех друг, но този път с гаранция.

 
Цитирай
#15

Е, ако не си го взел от тях, логично няма какво да претендираш. Извинявам се, ако нещо не съм доразбрал ситуацията, не съм чел всички мнения.
Цитирай
#16

Аз ще видя как ще се развие моята ситуация. Работя за онлайн магазин и имам бегла идея какви са законите в такива случаи, просто се надявам нещата да се решат тихо и кротко, както си му е реда, и да не се стига до цитиране на закони и КЗП-та. Но ще мога да го оставя чак другата седмица, до тогава си ходя по улицата и като идиот си го нося като филия с лютеница, докато говоря на високоговорител Smile
Цитирай
#17

Дадох си телефончето за ремонт, от Citytel го взеха, казаха, че ще го пратят на гугъл, както и предполагам е станало, върнаха го оправен - може би за 10ина дни, доста бързо. Никакви оплаквания нямам. Споделям просто като информация Smile
От друга страна драмата с батерията вече е огромна, явно ще трябва да си купувам нов, но поне, докато има батерия, чувам хората като говорят Big Grin
Цитирай
#18

(2020-01-22, 11:29:31)InfernoElite написа:  Дадох си телефончето за ремонт, от Citytel го взеха, казаха, че ще го пратят на гугъл, както и предполагам е станало, върнаха го оправен - може би за 10ина дни, доста бързо. Никакви оплаквания нямам...
Интересно, дали са го върнали оправен същия или просто са го заменили с Refurbished?

 
Цитирай
#19

Имах го същия, появи се абсолютно същия проблем като при теб и той е хардуерен.Дадох камара пари за телефона, и го продадох за 100 лева в Оlx.Чеп за зеле не става от тия Гугли, никога повече.Не знам защо и камерата им хвалят, за мен не е нищо особено.

Цитат:Никой не плюва по това, което има, докато не го смени...
 hazART
Цитирай
#20

Гаранция не е ли ползвана?

 
Цитирай
#21

Ползвах гаранцията, да - стандартна, 2 години - изтича март месец. Не знам дали не е refurbished, казаха, че ми връщат отремонтиран телефона. Не съм проверявала IMEI. Не знам дали е хардуерен проблема, според техните думи е сменен жак, честно казано не съм разпитвала подробно, но проблемът го няма в момента, така че се надявам, че е отремонтиран добре Smile
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)