Мнения: 75
Теми: 9
Член от: 2013-08
Репутация:
9
Пак ще опра до вашата помощ... Нямам звук. Никакъв. Няма при звънене, няма сигнал свободно, не се чува никой, няма нотификации, музика, нищо - абсолютно ням телефон. Не знам кога стана, но предполагам е по някое време през деня. Четох, тествах някакви неща - рестарт, блутут, кеш и др., в общи линии за каквото намерих информация, но за сега не мога да намеря разрешение на проблема. Четох, че може да е от кофти контакт - на почивка съм, може и да е кофти контакта, от къде да знам. Може и да съм го намокрила, леко ме изпръска една вълна. Ама чак пък толкова, имаше 5 капки по екрана.... Хелп ениуан?
Edit: Звъни на повикване (мелодия за входящо). Но нищо друго няма звук.
Мнения: 35
Теми: 2
Член от: 2010-04
Репутация:
1
Предполагам че се е проявил дефекта при пиксел 1, свързан с аудио чипа.Мисля че трябва да се смени аудио чипа( а не микрофоните), но май смяната не е лесна и не навсякъде се наемат да я извършат. Аз имах такъв проблем и първоначално смених всички микрофони, но без резултат. После продадох телефона за части.Дефектът е доста често срещан, особено ако телефона е произведен преди януари 2017.
Мнения: 19 940
Теми: 721
Член от: 2011-08
Репутация:
5 394
Устройства: GP 6
Дано го оправят на място, наложи ли се да го сменят с друг - ще чака доста дълго.
Мнения: 1 570
Теми: 68
Член от: 2011-12
Репутация:
132
Имаш право да си поискаш парите или нова бройка, ако не го върнат поправен до 30 дни и това си е закон.
Ето и цитат от сайта CityTel: "Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на апарата."
Значи дори и те си го казват. Ти си купуваш телефон от тях, очакваш резултат от тях. Не те интересува къде го пращат и какво правят. След 30 дни са длъжни да ти го дадат поправен, ако не, трябва да ти върнат парите или нова бройка. Виж и в гаранцията какво ти пише. Обърни се към КЗП, ако не искат.
(Последна редакция: 2019-09-17, 21:35:23 от
yo_asakura.)
Мнения: 19 940
Теми: 721
Член от: 2011-08
Репутация:
5 394
Устройства: GP 6
Разбира се, че така ще пишат на сайта си, както впрочем и другите сервизи - също, така си е по закон. Не знам за каква гаранция става въпрос. Моят първи Пиксел не бе закупен от тях, а от Google Store - просто се опитах да ми го оправят при тях срещу заплащане, но ударих на камък и просто си взех друг, но този път с гаранция.
(Последна редакция: 2019-09-17, 22:06:53 от
NoMaD.)
Мнения: 1 570
Теми: 68
Член от: 2011-12
Репутация:
132
Е, ако не си го взел от тях, логично няма какво да претендираш. Извинявам се, ако нещо не съм доразбрал ситуацията, не съм чел всички мнения.
Мнения: 352
Теми: 3
Член от: 2019-10
Репутация:
104
Устройства: телефон
Имах го същия, появи се абсолютно същия проблем като при теб и той е хардуерен.Дадох камара пари за телефона, и го продадох за 100 лева в Оlx.Чеп за зеле не става от тия Гугли, никога повече.Не знам защо и камерата им хвалят, за мен не е нищо особено.
Цитат:Никой не плюва по това, което има, докато не го смени...
hazART
Мнения: 19 940
Теми: 721
Член от: 2011-08
Репутация:
5 394
Устройства: GP 6
Гаранция не е ли ползвана?
(Последна редакция: 2020-01-23, 04:08:28 от
NoMaD.)