Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Здравейте, приятели,
Наскоро закупих Samsung Galaxy S10+, безжично зарядно и зарядно за кола. Аксесоарите са оригинални Samsung.
Пътувайки един ден в колата и зареждайки телефона, ме стресна неочаквана аларма и надпис, който ме информираше да извадя заряднорто поради влага в USB порта. Извадих зарядното и пак го сложих, като телефона продължи да се зарежда нормално. Категорично телефонът не е бил в допир с вода. Единственото, което може да се е получило е конденз от климатика, макар да ме съмнява.
Поставката за телефона е на прозореца на колата ми, климатика беше пуснат на около 24 градуса, но струята въздух не духа директно към телефона.
След ден-два отново реших да заредя телефона в колата, като нарочно сложих климатика на най-нисък градус и не се появи такова съобщение. Дали някой се е сблъсквал с подобно събитие? Трябва ли да го занеса за ремонт, макар изобщо да не ми се иска да го пипат?
Относно безжичното зарядно, нормално ли е телефона да загрява толкова много при зареждане?
Благодаря ви предварително!
Хубав и слънчев ден,
Руслан Атанасов
Мнения: 693
Теми: 21
Член от: 2011-07
Репутация:
213
Устройства: Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB
Не го ли пече слънцето, как няма да загрява?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Мнения: 693
Теми: 21
Член от: 2011-07
Репутация:
213
Устройства: Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB
Е нали казваш, че е на стъклото като се зарежда? Нещо не ти се разбира...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Мнения: 3 501
Теми: 60
Член от: 2013-08
Репутация:
1 379
Устройства: Galaxy S24 Ultra
Не го мисли толкова толкова, обдухай хубаво порта с уста или спрей и си готов.
Имало е някаква мръсотия вътре, възможно и е кабела да дава на късо, зарядното на колата също.
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Проблемитне тръгват един след друг. Телефонът загрява страшно много. В долната част при говорителя все едно бълва врял въздух. Невъзможно е след 20 минутен разговор да се сложи на лицето. Започна да губи обхват и връзката с блутута.
Писах на Samsung с молба за замяна на телефона. На 2 месеца е и не ми се иска да го давам в сервиз, където ще го разкостят. Дано удовлетворят молбата ми.
Мнения: 1 623
Теми: 11
Член от: 2010-12
Репутация:
290
Устройства:
Galaxy S23 Ultra
Няма да стане замяната
Ще го тестват , софтуер и готово
Даже го направи сам, щом грее - нещо го мъчи
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Силно се надявам да го подменят. От Sony ми върнаха паритепреди време за ееин саундбар. Веднъж отворен от спецовете в сервизите означава, че проблемите ще се появяват. Три пъти и отовам за apple.
Мнения: 529
Теми: 2
Член от: 2018-12
Репутация:
235
Устройства: Андроид
Направи му един хард ресет даже преинсталация ако няма ефект.
(Последна редакция: 2019-08-12, 00:05:54 от
rikob.)
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Здравейте,
Много ви благодаря, че така присърце ми пишете.
Направих hard reset, отново губи обхват и загрява. Преди малко писах във Viber за 10тина минути и стана бая топъл екрана. С калуф съм противоударен и не усещам отзад как е. Гледах, в samsung community, няколко потребителя се оплакват от тези симптоми и са им заменили телефоните. Лошото е, че не са в България. Да се надяваме, че ще го заменят. Наистина не бих искал да го нося особено като е нов в сервизите тук. Прочетох много лоши отзиви и видях снимки на сервизирани телефони. Може да звуча жалко, но този телефон струва едномесечната ми заплата и не бих искал да го ползвам окалпазен. Преди време ми замениха порта за зареждане в един такъв сервиз и от там главна платка или централна се развали, говорителите пращяха, смени, разправии, ужасно беше.
Мнения: 473
Теми: 67
Член от: 2011-11
Репутация:
34
Устройства: Sony Xperia X Comapct Black
В сервиз Сръчко действат перфектно, аз съм 100% доволен направо им го носи до 3 дни или ще ти го оправят или ще ти го заменят
SIMENS A70 -> Nokia N95 8GB - > SONY XPERIA VIVAZ -> Nokia N8 - > HTC Explorer -> HTC Wildfire S -> HTC One X -> Samsung Galaxy S3 -> LG G2 -> Sony Xperia Z1 Compact - > Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy A5 -> LG G3 -> HTC ONE A9 -> SAMSUNG GALAXY S6 -> Sony Xperia X Compact - > Samsung S8 - > Huawei P20 Lite -> Samsung S10 -> Samsung S22
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
А мнение за "сервиз за теб", тъй като е на 5 минути от нас. Все още чакам и samsung да отговорят. За сръчко прочетох и хубави, но и лоши рща тук във форума, нонза сервиз за теб само 1 хубав коментар
Мнения: 1 623
Теми: 11
Член от: 2010-12
Репутация:
290
Устройства:
Galaxy S23 Ultra
Самсунг ще ти кажат да го занесеш в сервиз
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Все още чакам, пак четох из форумите, в UK на някакъв пич по същия начин му загрява и са му го заменили. Но все пак това е BG
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Аз от "Сръчко" съм много доволен. След като оправиха таблет Самсунг гаранционно от Самсунг България се свързаха с мен по телефона и се интересуваха доволен ли съм от ремонта, отношението, комуникацията със сервиза, което ме навежда на мисълта, че държат сервиза под контрол.
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Благодаря за успокоението, но все пак предочитам замяна. Телефона е на 2 месеца не на година +.
Щом Sony го правят и щом Samsung в Европа го прави и нашите ще го направят.
Явно утре ще ме отрежат преди да почнем с имейлите.
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Ами телефона трябва да иде в сервиз от там ще преценят дали ще бъде заменен с нов. Ако е така от сервиза ти издават протокол за замяна, с него отиваш там от където си закупил телефона и ти дават нов. Без да се иде в сервиз няма как да Ви се разреши проблема.
(Последна редакция: 2019-08-12, 16:20:41 от
ivanov_km.)
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Със Sony-то просто ми казаха, че щом имам оплаквания да отида в магазин X и да ми върнат или парите или да го заменят с нов. Не е ходил изобщо до сервиз.
Усещах, че трябва да си купя Iphone, просто си знаех.
Ще ви държа информирани.
Благодаря много за коментарите.
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Спокойно няма да имаш драми, сигурен съм, че много бързо проблема ти ще бъде разрешен.
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
повечето хора около мен са с iphone, някои са още с 5-цата и не съм чул за дефект
бих могъл да изброя 3 мои развалени Samsung телефона, при 2 от които беше невъзможна поправката им
развалиха се няколко месеца след гаранцията
единствения минус е, че 1 iphone струва колкото 2 Samsunga, но както и да е,
Темата е за Samsung и дефектирало устройство
(Последна редакция: 2019-08-13, 08:42:43 от
ruslan4oo.)
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Не знам Самсунг как са в ниския клас телефони, но във високия дефектите са много рядко срещани. Пълна гаранция от поява на дефекти няма независимо от модела и марката. Колкото и да си пишем тук телефонът Ви няма да се оправи сам. При такива симптоми като вашите почти винаги сменяват телефона с нов, особено в случаите касаещи нов модел телефон от висок клас. Докато телефонът е във Вас няма как да Ви го заменят с нов или поправят.
Мнения: 45
Теми: 1
Член от: 2019-08
Репутация:
1
Устройства: Galaxy S10 Plus
Здравейте,
Винаги съм бил със S серията на Samsung.
Получих отговор от Samsung, че е еднократна грешка в софтуера (как ли биха могли да знаят) и не би трябвало да има проблеми със засичането на влага. Звъннах в сервиза от където ми казаха елате да сменим USB порта. Доста интересно...
Относно прегряването и губенето на обхват и Bluetooth никой нищо не споделя.
Ще изпратя втори имейл и ще Ви държа в течение.
Благодаря Ви за окуражителните думи относно подмяната, дано да се случи.