Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Влага в USB порта за зареждане
#1

Здравейте, приятели,

Наскоро закупих Samsung Galaxy S10+, безжично зарядно и зарядно за кола. Аксесоарите са оригинални Samsung. 

Пътувайки един ден в колата и зареждайки телефона, ме стресна неочаквана аларма и надпис, който ме информираше да извадя заряднорто поради влага в USB порта. Извадих зарядното и пак го сложих, като телефона продължи да се зарежда нормално. Категорично телефонът не е бил в допир с вода. Единственото, което може да се е получило е конденз от климатика, макар да ме съмнява. 

Поставката за телефона е на прозореца на колата ми, климатика беше пуснат на около 24 градуса, но струята въздух не духа директно към телефона. 
След ден-два отново реших да заредя телефона в колата, като нарочно сложих климатика на най-нисък градус и не се появи такова съобщение. Дали някой се е сблъсквал с подобно събитие? Трябва ли да го занеса за ремонт, макар изобщо да не ми се иска да го пипат? 

Относно безжичното зарядно, нормално ли е телефона да загрява толкова много при зареждане? 

Благодаря ви предварително!

Хубав и слънчев ден,
Руслан Атанасов
Цитирай
Аксесоари
#2

Не го ли пече слънцето, как няма да загрява?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Цитирай
#3

Пробвай да си изчистиш порта. Също ползвай търсачката:

(2019-07-21, 19:54:06)eXb0y написа:  Имате ли проблем с  отчитането на влага в  порта за зареждане, защото при мен ми вади съобщение че е  влажен  когато хвана телефона с  измити и подсущени ръце.
(2019-07-21, 20:38:37)ivkos написа:  Отчитането на влага работи като измерва съпротивлението върху пиновете на порта. Ако е силно замърсен с нещо, което затваря верига между тях, може също да бъде отчетено като влага. Така че колкото и иронично да е, най-вероятно като го измиеш под чешмата, ще се оправи.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivkos за това мнение:
  • ruslan4oo
Цитирай
#4

(2019-08-06, 17:41:20)ole написа:  Не го ли пече слънцето, как няма да загрява?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Когато е на безжично зарядно няма как да го пече слънцето.....

(2019-08-06, 19:10:51)ivkos написа:  Пробвай да си изчистиш порта. Също ползвай търсачката:

Не разбирам как 20 минути ще се зарежда и изведнъж ще се замърси порта, за да подаде този сигнал.
Цитирай
#5

Е нали казваш, че е на стъклото като се зарежда? Нещо не ти се разбира...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Цитирай
#6

Здравей,

Като цяло са два различни въпроса, единият е за влагата, а другият е за безжичното зареждане. Smile
Цитирай
#7

Не го мисли толкова толкова, обдухай хубаво порта с уста или спрей и си готов.
Имало е някаква мръсотия вътре, възможно и е кабела да дава на късо, зарядното на колата също.
Цитирай
#8

Проблемитне тръгват един след друг. Телефонът загрява страшно много. В долната част при говорителя все едно бълва врял въздух. Невъзможно е след 20 минутен разговор да се сложи на лицето. Започна да губи обхват и връзката с блутута. 
Писах на Samsung с молба за замяна на телефона. На 2 месеца е и не ми се иска да го давам в сервиз, където ще го разкостят. Дано удовлетворят молбата ми.
Цитирай
#9

Няма да стане замяната
Ще го тестват , софтуер и готово
Даже го направи сам, щом грее - нещо го мъчи
Цитирай
#10

Силно се надявам да го подменят. От Sony ми върнаха паритепреди време за ееин саундбар. Веднъж отворен от спецовете в сервизите означава, че проблемите ще се появяват. Три пъти и отовам за apple.
Цитирай
#11

Направи му един хард ресет даже преинсталация ако няма ефект.
Цитирай
#12

Здравейте,
Много ви благодаря, че така присърце ми пишете.
Направих hard reset, отново губи обхват и загрява. Преди малко писах във Viber за 10тина минути и стана бая топъл екрана. С калуф съм противоударен и не усещам отзад как е. Гледах, в samsung community, няколко потребителя се оплакват от тези симптоми и са им заменили телефоните. Лошото е, че не са в България. Да се надяваме, че ще го заменят. Наистина не бих искал да го нося особено като е нов в сервизите тук. Прочетох много лоши отзиви и видях снимки на сервизирани телефони. Може да звуча жалко, но този телефон струва едномесечната ми заплата и не бих искал да го ползвам окалпазен. Преди време ми замениха порта за зареждане в един такъв сервиз и от там главна платка или централна се развали, говорителите пращяха, смени, разправии, ужасно беше.
Цитирай
#13

В сервиз Сръчко действат перфектно, аз съм 100% доволен направо им го носи до 3 дни или ще ти го оправят или ще ти го заменят

SIMENS A70 -> Nokia N95 8GB - > SONY XPERIA VIVAZ -> Nokia N8 - > HTC Explorer -> HTC Wildfire S -> HTC One X -> Samsung Galaxy S3 -> LG G2 -> Sony Xperia Z1 Compact - > Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy A5 -> LG G3 -> HTC ONE A9 -> SAMSUNG GALAXY S6 -> Sony Xperia X Compact - > Samsung S8 - > Huawei P20 Lite -> Samsung S10 -> Samsung S22
Цитирай
#14

А мнение за "сервиз за теб", тъй като е на 5 минути от нас. Все още чакам и samsung да отговорят. За сръчко прочетох и хубави, но и лоши  рща тук във форума, нонза сервиз за теб само 1 хубав коментар
Цитирай
#15

Самсунг ще ти кажат да го занесеш в сервиз
Цитирай
#16

Все още чакам, пак четох из форумите, в UK на някакъв пич по същия начин му загрява и са му го заменили. Но все пак това е BG
Цитирай
#17

Аз от "Сръчко" съм много доволен. След като оправиха таблет Самсунг гаранционно от Самсунг България се свързаха с мен по телефона и се интересуваха доволен ли съм от ремонта, отношението, комуникацията със сервиза, което ме навежда на мисълта, че държат сервиза под контрол.
Цитирай
#18

Благодаря за успокоението, но все пак предочитам замяна. Телефона е на 2 месеца не на година +. 
Щом Sony го правят и щом Samsung в Европа го прави и нашите ще го направят. 
Явно утре ще ме отрежат преди да почнем с имейлите.
Цитирай
#19

Ами телефона трябва да иде в сервиз от там ще преценят дали ще бъде заменен с нов. Ако е така от сервиза ти издават протокол за замяна, с него отиваш там от където си закупил телефона и ти дават нов. Без да се иде в сервиз няма как да Ви се разреши проблема.
Цитирай
#20

Със Sony-то просто ми казаха, че щом имам оплаквания да отида в магазин X и да ми върнат или парите или да го заменят с нов. Не е ходил изобщо до сервиз. 
Усещах, че трябва да си купя Iphone, просто си знаех. 
Ще ви държа информирани. 
Благодаря много за коментарите.
Цитирай
#21

Спокойно няма да имаш драми, сигурен съм, че много бързо проблема ти ще бъде разрешен.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#22

(2019-08-12, 16:35:00)ruslan4oo написа:  Усещах, че трябва да си купя Iphone, просто си знаех. 

Мда, правилно си си знаел. Защото ябълчените продукти имат точно 0% степен на дефектиране и това е неоспорим факт.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivkos за това мнение:
  • fernando
Цитирай
#23

повечето хора около мен са с iphone, някои са още с 5-цата и не съм чул за дефект
бих могъл да изброя 3 мои развалени Samsung телефона, при 2 от които беше невъзможна поправката им 
развалиха се няколко месеца след гаранцията 
единствения минус е, че 1 iphone струва колкото 2 Samsunga, но както и да е, 
Темата е за Samsung и дефектирало устройство
Цитирай
#24

Не знам Самсунг как са в ниския клас телефони, но във високия дефектите са много рядко срещани. Пълна гаранция от поява на дефекти няма независимо от модела и марката. Колкото и да си пишем тук телефонът Ви няма да се оправи сам. При такива симптоми като вашите почти винаги сменяват телефона с нов, особено в случаите касаещи нов модел телефон от висок клас. Докато телефонът е във Вас няма как да Ви го заменят с нов или поправят.
Цитирай
#25

Здравейте,

Винаги съм бил със S серията на Samsung. 

Получих отговор от Samsung, че е еднократна грешка в софтуера (как ли биха могли да знаят) и не би трябвало да има проблеми със засичането на влага. Звъннах в сервиза от където ми казаха елате да сменим USB порта. Доста интересно... 

Относно прегряването и губенето на обхват и Bluetooth никой нищо не споделя. 

Ще изпратя втори имейл и ще Ви държа в течение. 

Благодаря Ви за окуражителните думи относно подмяната, дано да се случи.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)