Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Жълто петно на екран.
#1

Здравейте, Колеги! 
Това ми е втория Онър 10, след като първия от миналата година имаше жълто петно на екрана( горния ляв ъгъл),който бях ползвал дори по-малко от половин година... след гаранционните простотии стигнахме до замяна на устройството. Сегашния ми е от края на февруари месец тази година и току-що забелязох, че и този има вече появило се на същото място жълто петно, което все още е малко... Ползвам го без кейс. Фабричен дефект ли е, какво е не знам вече. Предния път три рекламации правих и хиляди жалби докато не ми го замениха с нов, а сега всичко ще започне отначало... Разочаровах се от тази марка! Първия...както и да е, но сега и втория и то ползван по-малко от половин година...

Sony xperia, Asus memo pad hd7, Motorola Moto G, LG K10 K420 
Цитирай
Аксесоари
#2

Една и съща партида или невзети мерки или незнание отстрана на производителя... Много неща може да бъдат. Или пак се разправяш или го ползваш така. Няма друга опция. А марката е като всички, навсякъде, всеки час има брак.

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#3

Здравейте, същият проблем и при нас. За съжаление от Теленор не признават гаранцията, защото телефонът е с леко огънат корпус-е това идея си нямам кога и как е станало! Преди време бях чела, ще от Хуауей са обявили за дефектни матрици и наистина пожълтяването е от времето, когато телефонът все още не беше огънат ( предполагам, че някой някога е седнал върху него, защото ми се вижда абсурдно да се огъне така от падане без да има драскотина дори). Както и да е, грешката е моя, че не го дадох за ремонт преди инцидента, ама много ме е яд, че те отлично знаят за проблема, а в случая се оправдават с това. Иначе телефона е без никакви проблеми- никога не е забивал, бърз е като в началото. Много съм доволна от него, но ми се иска да му сменя дисплея, ако ще и на мои разноски. Бихте ли ме посъветвал и за читав сервиз?
Цитирай
#4

Имаш Huawei и питаш за добър сервиз.. официалния сервиз на ул. Леге 6, е може би най добрия в България.
Като цяло изобщо няма смисъл да ходиш при оператора, направо с гаранцията там. Ако те върнат чак тогава ще си плащаш.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#5

Окей, официалния сервиз, а от Теленор къде са го пращали, не е ли там или си имат техен сервиз? Все пак благодаря за съвета, утре ще се опитам да се свържа с тях!

(2019-10-16, 18:35:23)Vess 77 написа:  Окей, официалния сервиз, а от Теленор къде са го пращали, не е ли там или си имат техен сервиз? Все пак благодаря за съвета, утре ще се опитам да се свържа с тях!
Отговорих си сама, собствен сервиз имали теленорчето! Това леко ми дава надежда...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)