Мнения: 121
Теми: 30
Член от: 2011-04
Репутация:
1
Главния микрофон не работи, при тест със hicare не се чува нищо. Когато говоря със някой, трябва да говоря по силно и ме чуват явно през другия от горе. Пратих го на сервиз на теленор, и ми го върнаха неотремонтиран, като ми казаха че го тествали със тяхна карта, и че се е чувало когато се говори, върнах го пак като го тествах пред служителите на теленор със hicare, и показах че не работи. Ако ми го върнат пак неотремонтиран, какво трябва да правя, някой има ли идея? Ще се радвам да помогнете.
Мнения: 23
Теми: 3
Член от: 2018-07
Репутация:
6
Устройства: Huawei p20
Колега аз имах подобен проблем и, изгасих телефона за 10 мин. след това го включих и се оправи пробвай
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
Мнения: 121
Теми: 30
Член от: 2011-04
Репутация:
1
Аз съм, го изключвал нулирал икакво ли не. При самото отиване в сервиз нали беше изключен и като се върна го тествах не бачкаше.
Мнения: 23
Теми: 3
Член от: 2018-07
Репутация:
6
Устройства: Huawei p20
Аха значи микрофона
е изгорял
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
(Последна редакция: 2019-08-19, 11:43:10 от
Drago88.)
Мнения: 106
Теми: 2
Член от: 2010-06
Репутация:
32
Устройства: Samsung Galaxy S10/SMG-973F
По принцип, всеки сервиз е длъжен в срок от 30 работни дни(максимум), да ти отремонтира или в случай на невъзможност от ремонт данти замени уреда. Но...? Моят съвет към теб е следния:
Отиваш в теленор и им казваш че искаш да ти заменят така или иначе неотремонтирания телефон. Това няма да стане и съм сигурен на 100 %. Искай да те запишат в регистъра им за сервизни услуги(трябва да занесеш пълния комплект на телефона). Запиши си номера от регистъра им и след това им кажи, че ще се обърнеш към защита на потребителите. Намери телефонния номер на ЗП и задължително се обади и кажи какъв е случая. Това е единствения начин да ти се обърне внимание и да не изпиеш една студена вода. Не го ли направиш, варианта ти е да се лишиш от гаранцията си и да си го занесеш в някок сервиз да ти сменят микрофона. Няма да е скъпо, но ще загубиш гаранцията. Крайно време е да си търсим правата. Така или иначе ни цицат и ни е...ът от всякъде. Фандък не пускай на такива като мобилните ни оператори и не само.
Дано се справиш.
Изпратено от моят P20 Pro с помощта на Tapatalk
Samsung Galaxy S10/SM-G973F
(Последна редакция: 2019-08-19, 16:01:36 от
vaskojj.)
Мнения: 121
Теми: 30
Член от: 2011-04
Репутация:
1
Още не съм го взел, но пише че са му сменили клавиатурната платка, и са преинсталирали софтуера.някой има ли представа какво ще рече това има ли общо със микрофона.
(Последна редакция: 2019-09-01, 17:20:10 от
moro4321.)