Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Дефектен Nokia 6.1
#51

Нямам нерви за хабене, така е.
Но този случай си заслужава да стиснеш зъби и да ги на***ш добре.
Цялото протакане, мотане, губене на време е за обещетение (и то в не малък размер) и във всяка нормална страна ще ги съдят до дупка, не само аз, а ВСЕКИ един клиент.
Както и да е, няма значение, не ме разбирате.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
Аксесоари
#52

Проблема е, че както КЗП си затвориха очите, знам ли кой още може да не си свърши работата. Ако не бяха разрешили проблема, можеше и до там да се стигне, но вече няма смисъл. Просто, може би, няма да се мярна повече там и ще съветвам и други хора да не се занимават с тях.
Цитирай
#53

Викторе, много добре те разбирам. И повярвай аз съм радетел за справедливост. Особено както са се подиграли с колегата. Но аз лично нямам времето и нервите да се занимавам с години с едно такова дело.
То са вещи лица, експертизи, безброй заседания и т.н. За 300 лв. И да докажеш, че си прав. За това я има тая смешна комисия. Да не се стига до там. Обаче явно са разпределили случая на някакъв палячо и до там.
Сервизът се явява някаква трета страна, която няма никакво отношение към купувача. И това е според закона. Че то всеки производител така може да си измива ръцете по тая логика. Няма проблем бе. Може камерата утре да спре да работи и сервизът да казва няма проблем. Точка. Що за глупости?
Иначе за дело не знам, но всеки ден щях да отделям по един час да крещя в магазина какви мизерници са, да могат клиентите им да са наясно.
Един път отивам да връщам купено нещо онлайн. В 14 дневния срок. И един смешник се прави на оборотен и вика аз съм тук да реша дали да ти върна стоката. Викам му няма нужда да се напрягаш. Това вече е решено в закона, ти само трябва да си прибереш стоката и да ми върнеш парите. Фръцна се и след малко ми даде парите.
Търсете си правата, бъдете подготвени и знайте какви са те.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Цитирай
#54

(2019-09-21, 23:26:11)arrogant написа:  Викторе, много добре те разбирам. И повярвай аз съм радетел за справедливост. Особено както са се подиграли с колегата. Но аз лично нямам времето и нервите да се занимавам с години с едно такова дело.
То са вещи лица, експертизи, безброй заседания и т.н. За 300 лв. И да докажеш, че си прав. За това я има тая смешна комисия. Да не се стига до там. Обаче явно са разпределили случая на някакъв палячо и до там.
Сервизът се явява някаква трета страна, която няма никакво отношение към купувача. И това е според закона. Че то всеки производител така може да си измива ръцете по тая логика. Няма проблем бе. Може камерата утре да спре да работи и сервизът да казва няма проблем. Точка. Що за глупости?
Иначе за дело не знам, но всеки ден щях да отделям по един час да крещя в магазина какви мизерници са, да могат клиентите им да са наясно.
Един път отивам да връщам купено нещо онлайн. В 14 дневния срок. И един смешник се прави на оборотен и вика аз съм тук да реша дали да ти върна стоката. Викам му няма нужда да се напрягаш. Това вече е решено в закона, ти само трябва да си прибереш стоката и да ми върнеш парите. Фръцна се и след малко ми даде парите.
Търсете си правата, бъдете подготвени и знайте какви са те.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Те това е!
Колегата е написал ясно и точно кой не си е свършил работата..
Много време и се отдели за една слушалка ..nokia.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Moto Edge 30 Neo // Chromebook //  Мi NOte 10
Dropbox - До 100 GB свободно място за файлове: http://db.tt/aK2wrMQl
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)