Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Закъснение на нотификациите
#1

Здравейте,

От 2-3 месеца насам телефона (Google Pixel 2 128GB) започна да бави нотификациите и то само те. Например - пиша си в messenger, някой слага емотиконка на някой ред от чата, аз го виждам че го слага, но нотификацията за това че човека е сложил тази емотиконка на реда идва чааак след 1-2-3 часа. Друг пример също е когато плащам през phyre - в приложението виждам че съм платил, но самата нотификация идва пак след 1-2-3 часа. Не мога да хвана от къде идва този бъг. 

Пробвах няколко решения, но никое от изборените не сработи на 100%:
  • спиране/пускане на adaptive battery
  • тотално спиране на adaptive battery
  • изваждане на приложенията от battery optimization списъка

Някой срещал ли е подобен проблем?

п.с. - не искам да правя hard reset. От това което видях в reddit, е че и това не работи.

HTC Sensation XE, ViperS JB --->SGS IV, Stock, 4.4.2 --->Sony Xperia Z3 Compact --->Samsung Galaxy A3 2017 ---> Google Pixel 2 128GB
Цитирай
Аксесоари
#2

То реално ако пишеш в чат и виждаш емотикон, е би трябвало да идва съобщение! Иначе друг въпрос, че в последно време си има бъг и то не е само при пикселите. И при хуавеите има такова закъснение или нещо което си видял, след час пак те известява.

Изпратено от моят HMA-L29 с помощта на Tapatalk
[-] 1 потребител изказва благодарност на tiesto_pld за това мнение:
  • viper7470
Цитирай
#3

Случайно оператора да е Виваком? И проблема да е само при мобилни данни?
Цитирай
#4

(2019-08-26, 20:49:35)dardanov написа:  Случайно оператора да е Виваком? И проблема да е само при мобилни данни?
Можеш ли да споделиш, какъв точно е проблема с виваком, защото при мен се наблюдава такъв проблем с oneplus 6 и май наистина е само на мобилни...

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#5

Това си го знае само оператора. Проблемът е от няколко месеца, само с телефони на Андроид Пай (9) през мобилни данни. И се правят, че няма нищо. Въпреки, че се докладва постоянно.
П. С. Не ресетвайте/нулирайте/преинсталирайте телефоните си. НИЩО не помага.
[-] 2 потребители изказват благодарност на dardanov за това мнение:
  • viper7470, vlaf
Цитирай
#6

Благодаря! Изглежда не съм само аз Big Grin

Иначе, мисля че наистина проблема се появява само при мобилни данни, но честно казано не съм обръщал специално внимание на мобилни vs wifi. От сега ще започна да следя и за това.

Отделно чакам новия андроид да видим дали ще се оправи с него.

HTC Sensation XE, ViperS JB --->SGS IV, Stock, 4.4.2 --->Sony Xperia Z3 Compact --->Samsung Galaxy A3 2017 ---> Google Pixel 2 128GB
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)