2019-08-28, 14:46:23
Здравейте,
Запецнах в следната ситуация - поръчал съм си много и различни неща от Али-то (и не само). Част от тях са на стойност, над тази, която не се облага с ДДС и отиват на митница (до тук са две). Тук почват проблемите - получавам аз смс от БГПощи, че моя пратка понадлежи на митническо оформяне. Съответно, отивам в локалния си пощенски клон, обяснявам им ситуацията и ги питам има ли го още варианта (аз на това разчитах) пощата да ме представлява пред митницата (тази услуга съм я ползвал преди 2-3 години). От там лелята ме застреля с отговора, че вече нещата видиш ли, се били променили и от митница изпращали пратката в локалния пощенски клон (след неустановено какво време) и там съответно си плащам каквото дължа. Решавам да звънна на пощенския клон в митницата (чиито телефон присъства в смс-то) да ги питам все пак как стоят нещата. Да де, ама греда - от една седмица звъня, ама никой не дига. Вчера ходих пак в пощенския клон да питам, какво правим при това положение и лелята ми рече, че и други хора се оплаквали от това (че никой не дига на посочения телефон), обаче тя нямала идея какво трябва да се направи. Шах и мат с пешката. Някаква идея как трябва да процедирам в случая?
Запецнах в следната ситуация - поръчал съм си много и различни неща от Али-то (и не само). Част от тях са на стойност, над тази, която не се облага с ДДС и отиват на митница (до тук са две). Тук почват проблемите - получавам аз смс от БГПощи, че моя пратка понадлежи на митническо оформяне. Съответно, отивам в локалния си пощенски клон, обяснявам им ситуацията и ги питам има ли го още варианта (аз на това разчитах) пощата да ме представлява пред митницата (тази услуга съм я ползвал преди 2-3 години). От там лелята ме застреля с отговора, че вече нещата видиш ли, се били променили и от митница изпращали пратката в локалния пощенски клон (след неустановено какво време) и там съответно си плащам каквото дължа. Решавам да звънна на пощенския клон в митницата (чиито телефон присъства в смс-то) да ги питам все пак как стоят нещата. Да де, ама греда - от една седмица звъня, ама никой не дига. Вчера ходих пак в пощенския клон да питам, какво правим при това положение и лелята ми рече, че и други хора се оплаквали от това (че никой не дига на посочения телефон), обаче тя нямала идея какво трябва да се направи. Шах и мат с пешката. Някаква идея как трябва да процедирам в случая?