2019-08-31, 16:48:57
Една по нестандартна тема- дистрибутора за България на Xiaomi ще смени собственика си. Купува я швейцарският гигант ALSO Holding. Повече подробности за сделката в статията в Капитал: https://www.capital.bg/kpro/klasacii/k10...=cheteno24
Въпреки добрите позиции на дистрибутора в IT сектора, те не се справят добре с навлизането и налагането на марката на Xiaomi на българският пазар. Интерес в потребителите не липсва- доказателство е бурният ръст на Huawei в последните две години. А всички тук знаем, че Xiaomi е дори още по-добро предложение. Самият изпълнителен директор казва, че най-голям ръст имат в категориите "смартфони и смарт устройства".
Какво трябва да подобрят- повече реклама и маркетинг, агресивно присъствие във всички физически и онлайн магазини, много по-добра работа с мобилните оператори и предлагане от тяхна страна на всички модели на Xiaomi, пускане на моделите от самото начало на препоръчителните цени за Европа от Xiaomi и следене на партньорите да правят същото, агресивни промоции по нататък във времето с намаляване на високата търговска надценка от 30 % и т.н.
В противен случай ще продължат да страдат от намалени продажби. Както споделя изпълнителният директор на дружеството Ралица Килиан:
"Предизвикателство е и навлизането на интернационални играчи през онлайн платформите например, които променят параметрите на пазара", допълва Килиан."
Това ако не е директна препратка към Алиекспрес Както се казва- адаптирайте се, ако искате да оцелеете. Защо не старт на собствен онлайн магазин за продажби на дребно в Бг, който да работи с намалена търговска надценка- 15 %, вместо стандартните в момента 30 %. Това със сигурност ще изкуши клиентите, поръчващи редовно от Алиекспрес.
Въпреки добрите позиции на дистрибутора в IT сектора, те не се справят добре с навлизането и налагането на марката на Xiaomi на българският пазар. Интерес в потребителите не липсва- доказателство е бурният ръст на Huawei в последните две години. А всички тук знаем, че Xiaomi е дори още по-добро предложение. Самият изпълнителен директор казва, че най-голям ръст имат в категориите "смартфони и смарт устройства".
Какво трябва да подобрят- повече реклама и маркетинг, агресивно присъствие във всички физически и онлайн магазини, много по-добра работа с мобилните оператори и предлагане от тяхна страна на всички модели на Xiaomi, пускане на моделите от самото начало на препоръчителните цени за Европа от Xiaomi и следене на партньорите да правят същото, агресивни промоции по нататък във времето с намаляване на високата търговска надценка от 30 % и т.н.
В противен случай ще продължат да страдат от намалени продажби. Както споделя изпълнителният директор на дружеството Ралица Килиан:
"Предизвикателство е и навлизането на интернационални играчи през онлайн платформите например, които променят параметрите на пазара", допълва Килиан."
Това ако не е директна препратка към Алиекспрес Както се казва- адаптирайте се, ако искате да оцелеете. Защо не старт на собствен онлайн магазин за продажби на дребно в Бг, който да работи с намалена търговска надценка- 15 %, вместо стандартните в момента 30 %. Това със сигурност ще изкуши клиентите, поръчващи редовно от Алиекспрес.