Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с мобилни данни Виваком
#1

Здравейте! От известно време имам проблем с мобилните данни, като при wifi не се случва нищо подобно. Сигнала ми е добър винаги съм на 4Г обаче когато си реши дисконектва и не ми доставя или не получавам съобщения в месинджър, иг, вайбър и тн. като през това време ми отваря интернет страници, но съобщенията не се пращат... Пробвал съм cache wipe, factory reset i network setting reset, без резултат.От виваком казаха. че всичко си изглеждало наред, и не би трябвало да има проблем. И още едно въпросче, нормално ли е Android OS да ползва повече батерия от Android system и system и cell standby?
Цитирай
Аксесоари
#2

https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=97364

https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1579921

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#3

От мрежата е аз също имам проблем с нета на 4г.

Galaxy  S20 Ultra 5G Androidbg
Цитирай
#4

Пробвай да избереш ръчно мобилния оператор, а не автоматично Smile
Цитирай
#5

(2019-10-02, 13:06:41)denilika написа:  От мрежата е аз също имам проблем с нета на 4г.

като гледам телефона ти в подписа, не е от мрежата.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#6

Аз съм с същия телефон, и като смених на ръчно проблемите изчезнаха Smile
Цитирай
#7

(2019-10-03, 18:42:41)Legend написа:  като гледам телефона ти в подписа, не е от мрежата.
 
 И какво му е на подписа ми че не можах да разбера от безмислените ти коментари по темата.

Galaxy  S20 Ultra 5G Androidbg
Цитирай
#8

В него е проблема, а не в телекома.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#9

Вчера писах на един приятел по Viber, че днес след работа ще се събираме компанията на по бира. Днес му звъня да го видя защо не е отговорил, той ми казва, че съобщение не е получавал. Отваря си след това Viber-а и казва, че е получил над 10 съобщения на веднъж от различни хора по различно време пратени. Телефона му е Huawei P20, оператора Виваком. 
Та искам да кажа, да, проблема е ВЪВ ОПЕРАТОРА и е всеизвестен вече по всички форуми и в страниците в социалните мрежи на оператора. И те много добре знаят за него. Мрежата зависва на моменти и ако през това време се случи да ви изпратят съобщение, не го получавате, докато не отворите съответното приложение.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#10

(2019-10-18, 19:52:59)ivan_vylka написа:   ...........проблема е ВЪВ ОПЕРАТОРА ..........
Проблема е В Самсунг, по точно в S9/S9+. 
Граматиката ти и познанията за мобилните мрежи са ужасни.
Цитирай
#11

прост народ слаба държава дет се вика Big Grin
Иване, що не помислиш защо точно и само на Viber не е получил съобщенията, надали това е единственото приложение което ползва. Smile

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#12

Той величае Теленор, Самсунг и Ябълките. Всичко друго е боклук и долнопробно.
Цитирай
#13

@milss Ако може да обясниш защо проблема е в Самсунг,а не в оператора.Аз съм на друг оператор и проблем със S9 + нямам,но приятел с Huawei P30 Pro на Виваком има точно същите проблеми както човека по-горе описва.На Wi-fi всичко е ок.

Samsung Galasy S23 Ultra
Цитирай
#14

Аз бях със Galaxy S10e и имах проблема!
Някъде по назад е описано че проблема е с последната версия на андроид и Виваком.
Цитирай
#15

Проблема е, че Samsung не са си направили модема да работи като хората с оператори като vivacom. Въпрос на ъпдейт от страна на самсунг които всъщност са длъжни да се съобразят с операторите. Ама както виждаме хич им не е.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#16

@Legend го е казал точно. Самсунг са се осрали с модема. Голям проблем имаше при S7/S7 edge с мрежата на Теленор. Тогава беше голям рев и Самсунг пуснаха ъпдейт специално за S7/S7 edge с CSC на Теленор (тогава май бяха Глобул още) и нещата се оправиха. 
@007, не знам каква е причината за забавянето на известията при P30 Pro-то. Може да има активиран енергоспестяващ режим, ограничаване на мобилните данни във фонов режим и т. н.
Цитирай
#17

Редовен номер със Samsung и старото ми Mi5

Сега всичко е 6+ Не знам от къде идва проблема но след фабрични се оправя за малко.

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)