Мнения: 12
Теми: 3
Член от: 2011-07
Репутация:
0
Здравейте! От известно време имам проблем с мобилните данни, като при wifi не се случва нищо подобно. Сигнала ми е добър винаги съм на 4Г обаче когато си реши дисконектва и не ми доставя или не получавам съобщения в месинджър, иг, вайбър и тн. като през това време ми отваря интернет страници, но съобщенията не се пращат... Пробвал съм cache wipe, factory reset i network setting reset, без резултат.От виваком казаха. че всичко си изглеждало наред, и не би трябвало да има проблем. И още едно въпросче, нормално ли е Android OS да ползва повече батерия от Android system и system и cell standby?
Мнения: 258
Теми: 13
Член от: 2014-08
Репутация:
12
Устройства: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G
От мрежата е аз също имам проблем с нета на 4г.
Galaxy S20 Ultra 5G
Мнения: 969
Теми: 14
Член от: 2012-01
Репутация:
275
Устройства: Samsung Galaxy Note10 USA (Snapdragon)
В него е проблема, а не в телекома.
(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа: Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
(Последна редакция: 2019-10-18, 19:00:31 от
Legend.)
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Вчера писах на един приятел по Viber, че днес след работа ще се събираме компанията на по бира. Днес му звъня да го видя защо не е отговорил, той ми казва, че съобщение не е получавал. Отваря си след това Viber-а и казва, че е получил над 10 съобщения на веднъж от различни хора по различно време пратени. Телефона му е Huawei P20, оператора Виваком.
Та искам да кажа, да, проблема е ВЪВ ОПЕРАТОРА и е всеизвестен вече по всички форуми и в страниците в социалните мрежи на оператора. И те много добре знаят за него. Мрежата зависва на моменти и ако през това време се случи да ви изпратят съобщение, не го получавате, докато не отворите съответното приложение.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 1 528
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
1 290
Той величае Теленор, Самсунг и Ябълките. Всичко друго е боклук и долнопробно.
Мнения: 485
Теми: 11
Член от: 2016-03
Репутация:
74
Устройства: Xiaomi MiBox S
Аз бях със Galaxy S10e и имах проблема!
Някъде по назад е описано че проблема е с последната версия на андроид и Виваком.
Мнения: 969
Теми: 14
Член от: 2012-01
Репутация:
275
Устройства: Samsung Galaxy Note10 USA (Snapdragon)
Проблема е, че Samsung не са си направили модема да работи като хората с оператори като vivacom. Въпрос на ъпдейт от страна на самсунг които всъщност са длъжни да се съобразят с операторите. Ама както виждаме хич им не е.
(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа: Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Мнения: 2 431
Теми: 89
Член от: 2015-06
Репутация:
394
Устройства:
Mi9 SE и
S22 Ultra
Редовен номер със Samsung и старото ми Mi5
Сега всичко е 6+ Не знам от къде идва проблема но след фабрични се оправя за малко.
Galaxy S9+ >
Note 10+ 5G >
Mi 9 SE >
P40 Pro >
Mi 9 SE >
OPPO Find X3 Pro 5G >
iPhone 13 Mini Starlight 512GB >
Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm >
iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM