Анкета: Какво ниво на обслужване получавате от оператора си при проблем? - Нямате права да гласувате в тази анкета.
Отлично
10.34%
3
10.34%
Добро
44.83%
13
44.83%
Задоволително
17.24%
5
17.24%
Лошо
27.59%
8
27.59%
* Вие гласувахте в анкетата Резултатите

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Какво ниво на обслужване получавате от оператора си при проблем?
#1

Всеки от нас използва услугите на мобилен оператор. Доста от нас са се сблъсквали с проблеми, пречинени от мобилни оператори, а и не само. Въпросът ми към вас е получавате ли коректно отношение и справят ли се бързо и на ниво операторите с проблемите?

[Изображение: Telcos-BG.jpg]

So uncivilized.
Цитирай
Аксесоари
#2

Имах два проблема със месечни сметки. Първо не ми смятаха промоцията към плана, второ имах няколко дена писани в роуминг, а си бях в България. И двата пъти ми възстановиха парите в следващите фактури без ядове. Виваком това.
А1 си оправиха обхвата в една местност и се изравни с този на Виваком, даже стана по-добър на места. Общуването беше на ниво бизнес клиенти, за това се случиха нещата в рамките на два месеца след срещата. Остана да го пипнат още малко, щото ъплоуда е 0 срещу 15 Мбита на Виваком. Казах им минала седмица, да видим ще има ли промяна. Иначе от 5 Мбита на 50 сваляне си е значително подобрение.
Цитирай
#3

При Vivacom - доста по-добро от това на А1. При тия нищо вече не е наред. Трагедия са.
Като консултант преди време (нали някой ме обяви за пенсиониран продавач, ха-ха) винаги съм стараел да помогна и да разбера насрещната страна, ама ако знаете на моменти как забива и мисли системата, просто не е истина. Имало е случаи с часове да не мога да вляза в клиентските досиета - седи, мисли, забива, рестартираш, пак мисли и така. Много е трагичен тоя Amdocs, това е ужасна система с добър интерфейс и улеснения за служителя, събираща доста информация с един поглед, но е ужасно бавна и забиваща. Може и компютрите да са били бавни де, не са били с параметри на сървъри. Е, сега може и друго да е, ама май не е, съдейки по постоянните им проблеми със системата.

Много хора плюят по служителите без да разбират, че в някои ситуации това пред теб просто забива, мисли и не измисля нищо. И ти не можеш да направиш просто нищо по въпроса.
[-] 2 потребители изказват благодарност на alisali1234 за това мнение:
  • BGDropche, _nib_
Цитирай
#4

На един оператор съм от 2006 година, не съм имал сериозни проблеми досега, решаване на дребни такива винаги е било задоволително.

 
Цитирай
#5

Тъй като съм бил абонат и на 3 оператора, мога да обобщя за себе си. Най- малко съм бил на сегашния-порокалите. Обслужването го намирам за добро, получавал съм всичко което съм искал, но понякога с компромиси от моя страна. При перките определям обслужването като лошо. Единствените компромиси които съм получавал са били от Германос-те предлагаха техните услуги. Най-дълго съм бил на Мтел, там също оценявам обслужването като добро. Имаше момент, в които е било отлично, но това беше когато имаха форум. За жалост беше твърде кратко.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#6

Всеки оператор си има ,,трески за дялане"...Шментел....не съм им бил клиент,нема и да бъда.Ако ще и като Парцалев(мир на праха му) да бягам с макарата(катюшката) на гърба си,като в Тримата от запаса.Бях дългогодишен клиент на глобул-евала,голема фирма.Теленор....положителното при тях е че се стремят да запазят старите си клиенти с добри условия...При вивакома е обратно-има добри условия за новите клиенти,старите-,,кучета ги яли".За покрития,обхват няма да пиша-всичко е относително.
Цитирай
#7

При който оператор и да отидеш, все ще имат трески за дялане - идеални доставчици на услуги за съжаление няма.

 
Цитирай
#8

През годините съм ползвал услугите и на 3-те оператора. Както и да се казват днес, проблеми съм имал основно с Глобул, по-малко и по-рядко с Виваком и никакви (досега) с МТел. Не мисля да сменям последния, не че има с кого и с какво - на корпоративна оферта съм и не се жалвам.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)