Анкета: Какво ниво на обслужване получавате от оператора си при проблем? - Нямате права да гласувате в тази анкета.
Отлично
9.09%
2
9.09%
Добро
50.00%
11
50.00%
Задоволително
13.64%
3
13.64%
Лошо
27.27%
6
27.27%
* Вие гласувахте в анкетата Резултатите

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Какво ниво на обслужване получавате от оператора си при проблем?
#1

Всеки от нас използва услугите на мобилен оператор. Доста от нас са се сблъсквали с проблеми, пречинени от мобилни оператори, а и не само. Въпросът ми към вас е получавате ли коректно отношение и справят ли се бързо и на ниво операторите с проблемите?

[Изображение: Telcos-BG.jpg]

So uncivilized.
Цитирай
Dice.bg Аксесоари
#2

Имах два проблема със месечни сметки. Първо не ми смятаха промоцията към плана, второ имах няколко дена писани в роуминг, а си бях в България. И двата пъти ми възстановиха парите в следващите фактури без ядове. Виваком това.
А1 си оправиха обхвата в една местност и се изравни с този на Виваком, даже стана по-добър на места. Общуването беше на ниво бизнес клиенти, за това се случиха нещата в рамките на два месеца след срещата. Остана да го пипнат още малко, щото ъплоуда е 0 срещу 15 Мбита на Виваком. Казах им минала седмица, да видим ще има ли промяна. Иначе от 5 Мбита на 50 сваляне си е значително подобрение.

HUAWEI Mate 10 Pro Blue 
LG G4 Black, Red & Brown Leather
NOKIA 808 PureView Black
Цитирай
#3

При Vivacom - доста по-добро от това на А1. При тия нищо вече не е наред. Трагедия са.
Като консултант преди време (нали някой ме обяви за пенсиониран продавач, ха-ха) винаги съм стараел да помогна и да разбера насрещната страна, ама ако знаете на моменти как забива и мисли системата, просто не е истина. Имало е случаи с часове да не мога да вляза в клиентските досиета - седи, мисли, забива, рестартираш, пак мисли и така. Много е трагичен тоя Amdocs, това е ужасна система с добър интерфейс и улеснения за служителя, събираща доста информация с един поглед, но е ужасно бавна и забиваща. Може и компютрите да са били бавни де, не са били с параметри на сървъри. Е, сега може и друго да е, ама май не е, съдейки по постоянните им проблеми със системата.

Много хора плюят по служителите без да разбират, че в някои ситуации това пред теб просто забива, мисли и не измисля нищо. И ти не можеш да направиш просто нищо по въпроса.
[-] 1 потребител изказва благодарност на alisali1234 за това мнение:
  • BGDropche
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)