Мнения: 2 930
Теми: 10
Член от: 2012-05
Репутация:
443
Устройства: Samsung Fold 5
Имах два проблема със месечни сметки. Първо не ми смятаха промоцията към плана, второ имах няколко дена писани в роуминг, а си бях в България. И двата пъти ми възстановиха парите в следващите фактури без ядове. Виваком това.
А1 си оправиха обхвата в една местност и се изравни с този на Виваком, даже стана по-добър на места. Общуването беше на ниво бизнес клиенти, за това се случиха нещата в рамките на два месеца след срещата. Остана да го пипнат още малко, щото ъплоуда е 0 срещу 15 Мбита на Виваком. Казах им минала седмица, да видим ще има ли промяна. Иначе от 5 Мбита на 50 сваляне си е значително подобрение.
Мнения: 1 535
Теми: 24
Член от: 2015-01
Репутация:
194
Устройства: S22+
При Vivacom - доста по-добро от това на А1. При тия нищо вече не е наред. Трагедия са.
Като консултант преди време (нали някой ме обяви за пенсиониран продавач, ха-ха) винаги съм стараел да помогна и да разбера насрещната страна, ама ако знаете на моменти как забива и мисли системата, просто не е истина. Имало е случаи с часове да не мога да вляза в клиентските досиета - седи, мисли, забива, рестартираш, пак мисли и така. Много е трагичен тоя Amdocs, това е ужасна система с добър интерфейс и улеснения за служителя, събираща доста информация с един поглед, но е ужасно бавна и забиваща. Може и компютрите да са били бавни де, не са били с параметри на сървъри. Е, сега може и друго да е, ама май не е, съдейки по постоянните им проблеми със системата.
Много хора плюят по служителите без да разбират, че в някои ситуации това пред теб просто забива, мисли и не измисля нищо. И ти не можеш да направиш просто нищо по въпроса.
Мнения: 19 929
Теми: 721
Член от: 2011-08
Репутация:
5 383
Устройства: GP 6
На един оператор съм от 2006 година, не съм имал сериозни проблеми досега, решаване на дребни такива винаги е било задоволително.
Мнения: 1 642
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
534
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
Тъй като съм бил абонат и на 3 оператора, мога да обобщя за себе си. Най- малко съм бил на сегашния-порокалите. Обслужването го намирам за добро, получавал съм всичко което съм искал, но понякога с компромиси от моя страна. При перките определям обслужването като лошо. Единствените компромиси които съм получавал са били от Германос-те предлагаха техните услуги. Най-дълго съм бил на Мтел, там също оценявам обслужването като добро. Имаше момент, в които е било отлично, но това беше когато имаха форум. За жалост беше твърде кратко.
времето е като парите - никога не стига
Мнения: 81
Теми: 0
Член от: 2021-06
Репутация:
26
Устройства: galaxy a71, lenovo p2
Всеки оператор си има ,,трески за дялане"...Шментел....не съм им бил клиент,нема и да бъда.Ако ще и като Парцалев(мир на праха му) да бягам с макарата(катюшката) на гърба си,като в Тримата от запаса.Бях дългогодишен клиент на глобул-евала,голема фирма.Теленор....положителното при тях е че се стремят да запазят старите си клиенти с добри условия...При вивакома е обратно-има добри условия за новите клиенти,старите-,,кучета ги яли".За покрития,обхват няма да пиша-всичко е относително.
Мнения: 19 929
Теми: 721
Член от: 2011-08
Репутация:
5 383
Устройства: GP 6
При който оператор и да отидеш, все ще имат трески за дялане - идеални доставчици на услуги за съжаление няма.
(Последна редакция: 2021-07-27, 09:28:41 от
NoMaD.)
Мнения: 935
Теми: 6
Член от: 2017-12
Репутация:
458
Устройства: Samsung S23 Ultra 12/512
През годините съм ползвал услугите и на 3-те оператора. Както и да се казват днес, проблеми съм имал основно с Глобул, по-малко и по-рядко с Виваком и никакви (досега) с МТел. Не мисля да сменям последния, не че има с кого и с какво - на корпоративна оферта съм и не се жалвам.