2019-09-17, 16:56:23
Здравейте. Аверка ми има Р30 про. Изпуснала го и се пукнало леко стъклото на задната камера. По корпуса няма и точица жулнато (с кейс е) Поръчах от Хуауей София само стъкълцето за 20лв. За смяна в техен сервиз искат 60лв и да го махна гугъл и хуауейския акаунт, пароли...всичко с което не съм ОК. Да го пратя по куриер и предполагам 7-10 дена е в бокса.
Тук във Варна имам приятел техник и в рамките на деня и за 20лв (символична цена)ще ми направи услугата. Иначе тия варненски сервизни аутисти искат 100лв за смяна.
Като правих поръчката ми искаха ИМЕИ на апарата за проверка.
1.Може ли по този начин да ми откажат бъдеща сервизна манипулация?
2.Купуван е от А1 в случея е по-добре да ги прескоча, защото винаги могат да кажат "телефона е изпускан - няма гаранция" Или...??
3.Ако го пратя директно в Сръчко (оторизирания сервиз) след това ще важи ли гаранцията на апарата? Четох за тях и повечето коментари бяха отрицателни в страницата им във фейса. Вашето мнение?
Тук във Варна имам приятел техник и в рамките на деня и за 20лв (символична цена)ще ми направи услугата. Иначе тия варненски сервизни аутисти искат 100лв за смяна.
Като правих поръчката ми искаха ИМЕИ на апарата за проверка.
1.Може ли по този начин да ми откажат бъдеща сервизна манипулация?
2.Купуван е от А1 в случея е по-добре да ги прескоча, защото винаги могат да кажат "телефона е изпускан - няма гаранция" Или...??
3.Ако го пратя директно в Сръчко (оторизирания сервиз) след това ще важи ли гаранцията на апарата? Четох за тях и повечето коментари бяха отрицателни в страницата им във фейса. Вашето мнение?
Galaxy S24 Ultra 512 GB & One Plus 12 1TB