Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Внимавайте с Ардес !
#1

Да споделя малко изстрадан опит. За да не се опарите и вие.

Реших да купя компютър от ардес. Покупката беше сумата от частите плюс някаква цена за сглобяването. Обещаха да ми го пратят по пощата понеже съм в друг град. Казаха че от 3 до 5 работни дена щели да го пратят. След около 7 работни дена и след няколко обаждания от моя страна комютъра тръгна по куриера. Отидох да го взема. Имаше опция за преглед, ама реших че няма как да го омажат и се подписах. Основно защото нямаше как да проверя в офиса на куриера дали са сложили всички части.

И след това се оказа че са ми сложили само половината памет (1 плочка) вместо поръчания комплект от 2 плочки. 

Опитах да им се обадя. И започна едно недоверие, едно криене ... не е истина. 
Първо ме накараха да им снимам гаранционната карта (!?) и серийните номера на нещата които получих. И след това трябваше да снимам и плочката памет от компютъра. И кутията на паметта. Абе въобще една фотосесия не е истина. 
И казаха че щели "да предадат на управителя". И до там. след 10 дена се обадих пак и човека с когото говорих ми каза че щял да "говори с колегата и да ми върне обаждане". 

Знам че сглупих и не проверих какво са пратили. Ама е гадно да те размотават по този начин. 
Особено ме вбесява факта че като се набере телефона им за контакти първо се минава през едно гласово меню за 2-3 мин и след това ако до минута две не вдигне никой просто прекъсва разговора и трябва дасе слуша менюто отново.

Така че помислете си дали искате да поръчвате от ardes.bg !
И внимавайте ако все пак решите !
Цитирай
Аксесоари
#2

Какво да ти кажа, Вие сам сте си осъзнали грешката. При положение, че конфигурацията е асемблирана от Ардес би трябвало преди да заплатите да стартирате машината и да проверите всичко като параметри съответства ли на поръчаното. При всички положения машината е трябвало да е запечатана с лепенки. Ако не е имало лепенки хептем не е трябвало да е взимате без да погледнете от вътре компонентите. Може да се касае за грешка на човека слабял машината, но сега иди и докажи кой е виновен.
Цитирай
#3

Kлиентът винаги има право.
@georgekodinov e последният човек, който би тръгнал да прави такива глупости за 1 плочка рам, така че дано справедливостта възтържествува и да си вземат бележка, за да няма подобни ситуаци в бъдеще.
До днешния пост имах само положителен фийдбек за тази фирма
Цитирай
#4

Това със заплащането при получаване за жалост с Ардес дори не е опция.
Да не говорим че вече не търгуваме пред пещерите където с едната ръка държиш бизона а с другата бухалката и бързо пускаш едното и взимаш другото. Smile
Най малкото трябва да има начин един доставчик да знае дали продукта му е "бърникан".
Не ми е за плочката памет. За някой лев мога и друга да взема. Ама от някъде другаде !
Казвам просто че отношението и организацията са под всякаква критика.
Но предполагам че това че няма да купувам от тях в бъдеще е достатъчно.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Цитирай
#5

Чудя се как кутията на компютъра не е запечатена при положение, че конфигурацията е гаранционна? Ако е била запечата сега много лесно ще се установи, че Ардес не е инсталирала необходимия обем РАМ памет.
Цитирай
#6

Аз от 10-Ина години купувам от тях и не съм имал проблеми с нищо! А се е налагало да ползвам гаранция месец преди да свърши. Последния път отидох в магазина и попитах дали ще е проблем да взема рутер определен модел и да го пробвам, ако не ми върши работа да го върна. Все пак 100-Ина лева струваше. Помолих ги, и им обясних, че другия вариант е да го поръчам онлайн и ако не става да го върна. Но тази врътка щеше да ме забави във времето и те се съгласиха. Оказа се, че не ми върши работа(тествах го седмица) и го върнах. Предупредиха ме обаче, че ако го върна трябва да във вида в който го взимам, и аз се съгласих. Обаче ти пък погледни от другата страна. Има проблем, за който упрсвителя да не е уведомен, и някой служител да замазва положението. Освен това може този който го е сглобявал или умишлено да не е сложил плочката или да е забравил да я сложи. Ясно е, че ти си потърпевш, и няма как да се разбере при кого е грешката. Промяната, която настъпи при тях е, че вече нямат франчайзи. Преди ардес издишаше там. Едва ли обаче от един частен случай трябва да си правим обобщение, че са измамници!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#7

Абе не изглеждаше да се циганят за една плочка. Затова и не им правих проблеми и не се проверявахме.
Между другото има развитие: обади ми се управителя. И ме помоли да пратя целия компютър !
Да го били тествали. Не ми го побира акъла защо им е целия компютър за една плочка памет която по принцип и аз би трябвало да мога да сменя.
И сега пак една седмица без компютър :/

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Цитирай
#8

Важното е нещата да се оправят, аз предполагам, че е станала грешка. Ще си направят ревизия на складовите наличности и ще видят, че имат една РАМ повече. На мен ми се е случвало същото с др. много яка фирма и вместо 2 бр. от избраният продукт бяха сложили един брой. Пратката нямаше опция за преглед и като се прибрах вкъщи онемях. Казах си поне да бях отворил в офиса на куриера пратката, че да имам свидетели и запис, че в кутията има 1 бр. по малко от заявените от мен артикули. След вътрешна проверка във фирмата ми изпратиха за тяхна сметка разликата Smile, явно е станала грешка. При Вас положението е сходно Smile
Цитирай
#9

Грешка е че си поискал доставка до офис, а не до домашен адрес
където можеше да провериш всичко на спокойствие
и тогава да се разпишеш за получена доставка
Цитирай
#10

(2019-10-07, 12:15:15)ivanov_km написа:  Чудя се как кутията на компютъра не е запечатена при положение, че конфигурацията е гаранционна? Ако е била запечата сега много лесно ще се установи, че Ардес не е инсталирала необходимия обем РАМ памет.
По принцип, всяка себеуважаваща се фирма от този тип, дава гаранция на всяка една отделна част от компютъра и няма нужда от запечатване на кутия.В този случай, дали е така, нямам идея.

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#11

Свържи се с този човек тук, ще ти обърнат внимание веднага.
https://www.youtube.com/watch?v=8_MvZcJR11g

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#12

(2019-10-07, 14:39:20)vlaf написа:  По принцип, всяка себеуважаваща се фирма от този тип, дава гаранция на всяка една отделна част от компютъра и няма нужда от запечатване на кутия.В този случай, дали е така, нямам идея.
И да и не, защото както е сглобена машината от Ардес по закон са длъжни да издадат гаранция от 2 години на конфигурацията, а не на всеки един компонент вложен в нея по отделно. Лепенката се слага с др. цел, а именно да не се интервенира нещо по системата и от там тя да дефектира. Една подобна сделка трябва да защити по равно и клиента и търговеца. На всеки един етап от сделката, клиента трябва да е сигурен и да може да докаже какво е получил, а търговеца, какво е изпратил (продал). Сигурен съм, че тук нещата ще се оправят защото никоя себеуважаваща се фирма няма да се цигани за 1 бр. RAM памет. Неприятното е, че ще отнеме известно време. Тук обаче основната вина е на АРДЕС, че допуска да напуска фирмата различен от фактурирания продукт.
Цитирай
#13

Липсващата плочка рам, дали кутията е запечатана или не, или гаранцията не са проблем в случая. Случаят ще се разреши, но отношението им към клиента е крайно недопустимо. За съжаление в този бранш е масово, изпитвал съм подобни абсурди с други фирми.

Не може да не го известят, най-малкото, че поръчката ще се забави. Клиентът не е длъжен да звъни и да ги подсеща, още по-малко едва ли не да им се моли да бъде разгледан случаят му или да връща всичко заради липсваща/недоставена част.
Цитирай
#14

Разреши се мистерията с паметта. По много прозаичен начин. Днес ме помолиха да пакетирам компютъра и да го пратя в София. И бяха много любезни хората, след като пробих до управителя на магазина. Започнахме да местим кутията за да я сложим в кашона. И паметта ... изпадна. Изпод дъното. После погледнахме ключовете за димовете и се видя че единия не захапва правилно. И явно като е пътувала към Пловдив машината и паметта е паднала.
Ще им напиша едно дълго писмо да им се извиня на хората.

Иначе не съм изненадан. Така явно е по повечето фирми в България: трябва да положиш неистови усилия да преминеш през отдела за борба с клиенти докато стигнеш до някого който всъщност си знае работата.

Сори за шума. Темата е за ключ май.



Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Цитирай
#15

Според извесни ютубъри- линус, геймърс нексус, готовите конфигурации могат да се "разпаднат" по пътя за доставка. Затова някои производители фиксират допълнително някои компоненти и кабели. В случая цяла тема колко са зле ардес, ама зле е потребителя, чак и кисела тема пуснал. Още не стигнал до край с проблема, но вече- лоши Ардес, как не ги е срам. Че и половината коментари също толкова кисели. Съдите преди да се е случило, после се чудите що така.

Samsung galaxy S Advance I9070- CM 12.1 ROM; LG G3 16Gb stock
Цитирай
#16

Да ясно ми е че вдигам повече шум. Ама постави се на мое място. Плащаш нещо, не го получаваш и като вдигнеш телефона ти казват "не може да бъде".

Представи си че идея си нямах от спецификации и т.н. Щях да си бацам с паметта под дъното докато окъси някъде и после иди доказвай че не е твоя вината.

Иначе да, много е лесно да наругаеш потребителя. И предполагам разтоварващо. Ама потребителя ти плаща заплатата. И докато не осъзнаем че срещу това той заслужава времето и усилията ти ще продължават "киселите" теми.

В случая се справиха хората. Но отне много време и усилия от моя страна.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Цитирай
#17

Отнема години да се спечели доверието на клиента, и минути, за да се загуби.
Цитирай
#18

Отговорили са ти "не може да бъде" защото наистина не може да бъде. Ето, получил си всичко поръчано.
Добре, нека ардес не са се подсигурили да обезопасят всеки компонент, а е редно да го направят. То и видеокартата може да откърти слота си заради транспорта. Дано се замислят и да подобрят това.

Samsung galaxy S Advance I9070- CM 12.1 ROM; LG G3 16Gb stock
Цитирай
#19

Аз също съм на страна на автора, въпреки че имам също само положителни мнения и за Ардес. Те, като една голяма, модерна фирма, трябва да са наясно с това как стоят нещата при транспорта. Да не говорим, че коментар от сорта "Не може да бъде" от тяхна страна не е изчерпателен и не решава проблема на човека. Те са професионалистите, те трябва да се интересуват повече в случая за да решат проблема, да предразположат клиента така че да не се чувства все едно си играят на котка и мишка. Да не се чувства виновен до доказване на противното, а обратното. Макар че, има и друга гледна точка Big Grin - тук сме предимно коректни души, а кой знае Ардес какви клиенти са имали през годините, като виждам в БГ-то какви "тарикати" има...
Цитирай
#20

Благодаря, @donscot ! Обобщил си го много точно. Това се обърна на история за това как дори и най-добрите намерения могат да страдат заради лоша технология.
Цитирай
#21

Аз преди 6-7 години купих лаптоп от тях. С изрична забележка да не е мостра и да е запечатан. Дойде лаптопа и си личеше, че е мостра/ползван. Имаше един хубав слой прашец. И по екрана. Знаете как си личи, ако изкарваш стоката за сефте от кашона. Можеше и да е връщан, тия дето ги връщат до 45 дни да не ги хвърлят случайно. Добре, ама когато плащам за нова стока, искам да получа такава. Нещо, което са му се изреждали хора да го пробват или пък някой го е ползвал 3-4 седмици, за мен си е втора употреба. Та оттогава ги пропускам. И тогава отговорът беше нещо от сорта "няма такова нещо".

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Цитирай
#22

@georgekodinov:
Разреши се мистерията с паметта. По много прозаичен начин. Днес ме помолиха да пакетирам компютъра и да го пратя в София. И бяха много любезни хората, след като пробих до управителя на магазина. Започнахме да местим кутията за да я сложим в кашона. И паметта ... изпадна. Изпод дъното. После погледнахме ключовете за димовете и се видя че единия не захапва правилно. И явно като е пътувала към Пловдив машината и паметта е паднала.
Ще им напиша едно дълго писмо да им се извиня на хората.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не мога да разбера с какво са виновни Ардес, че автора на темата не си е разопаковал кашона и не е видял какво има вътре. Голямо плюене. Ама българина си е такъв.
Цитирай
#23

Самото отношение е недопустимо. Ти прочете ли изобщо всичко написано?
Ако да, е много тъжно ако пак не си разбрал. А ако си разбрал и го приемаш е още по-тъжно.
После затова има теми като онази с телефона от Зора...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Цитирай
#24

@arrogant
Еми, лошо за имижда им. Аз съм купувал от тях само едно SSD Samsung 850 Evo. Нямах проблеми, дойде нов. Работи отлично, в гаранция е. Ама явно има и кофти случаи. Ето за това са форумите. Следващия път някой от нас ако реши да купува от Ардес ще е с една идея (по) резервиран.

@anatol06
Човекът (авторът) не е направил нещата нарочно...
Цитирай
#25

Плочката не е на мястото, а някъде е вътре из компютъра.
Човека не я е видял.
Адрес са ВИНОВНИ и още как.
Искам да е закрепена за компа, а не паднала.
Аз нямаше да купувам повече от тях.
Компютри и аз съм купувал и на мен са ми ги доставяли със доставчик, никоя част не е паднала.
Освен това ми дават и всички кутии, и така знам, какво съм купил и какво е сложено.

Изпаднала плочка, хм... непрофесионализъм, не е МНОГО ШУМ за нищо.
Автора е прав и аз щях да бъда много ядосан.
Щях да им напиша писмо, ама не ИЗВИНИТЕЛНО...

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)