Мнения: 299
Теми: 17
Член от: 2009-09
Репутация:
73
Устройства: iphone 13
Да споделя малко изстрадан опит. За да не се опарите и вие.
Реших да купя компютър от ардес. Покупката беше сумата от частите плюс някаква цена за сглобяването. Обещаха да ми го пратят по пощата понеже съм в друг град. Казаха че от 3 до 5 работни дена щели да го пратят. След около 7 работни дена и след няколко обаждания от моя страна комютъра тръгна по куриера. Отидох да го взема. Имаше опция за преглед, ама реших че няма как да го омажат и се подписах. Основно защото нямаше как да проверя в офиса на куриера дали са сложили всички части.
И след това се оказа че са ми сложили само половината памет (1 плочка) вместо поръчания комплект от 2 плочки.
Опитах да им се обадя. И започна едно недоверие, едно криене ... не е истина.
Първо ме накараха да им снимам гаранционната карта (!?) и серийните номера на нещата които получих. И след това трябваше да снимам и плочката памет от компютъра. И кутията на паметта. Абе въобще една фотосесия не е истина.
И казаха че щели "да предадат на управителя". И до там. след 10 дена се обадих пак и човека с когото говорих ми каза че щял да "говори с колегата и да ми върне обаждане".
Знам че сглупих и не проверих какво са пратили. Ама е гадно да те размотават по този начин.
Особено ме вбесява факта че като се набере телефона им за контакти първо се минава през едно гласово меню за 2-3 мин и след това ако до минута две не вдигне никой просто прекъсва разговора и трябва дасе слуша менюто отново.
Така че помислете си дали искате да поръчвате от ardes.bg !
И внимавайте ако все пак решите !
(Последна редакция: 2019-10-08, 08:14:35 от
suffer.)
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Какво да ти кажа, Вие сам сте си осъзнали грешката. При положение, че конфигурацията е асемблирана от Ардес би трябвало преди да заплатите да стартирате машината и да проверите всичко като параметри съответства ли на поръчаното. При всички положения машината е трябвало да е запечатана с лепенки. Ако не е имало лепенки хептем не е трябвало да е взимате без да погледнете от вътре компонентите. Може да се касае за грешка на човека слабял машината, но сега иди и докажи кой е виновен.
Мнения: 1 751
Теми: 12
Член от: 2012-01
Репутация:
498
Чудя се как кутията на компютъра не е запечатена при положение, че конфигурацията е гаранционна? Ако е била запечата сега много лесно ще се установи, че Ардес не е инсталирала необходимия обем РАМ памет.
Мнения: 1 642
Теми: 6
Член от: 2013-07
Репутация:
534
Устройства: беше PMP 5770 D, сега Асус мемо пад 7 16гб
Аз от 10-Ина години купувам от тях и не съм имал проблеми с нищо! А се е налагало да ползвам гаранция месец преди да свърши. Последния път отидох в магазина и попитах дали ще е проблем да взема рутер определен модел и да го пробвам, ако не ми върши работа да го върна. Все пак 100-Ина лева струваше. Помолих ги, и им обясних, че другия вариант е да го поръчам онлайн и ако не става да го върна. Но тази врътка щеше да ме забави във времето и те се съгласиха. Оказа се, че не ми върши работа(тествах го седмица) и го върнах. Предупредиха ме обаче, че ако го върна трябва да във вида в който го взимам, и аз се съгласих. Обаче ти пък погледни от другата страна. Има проблем, за който упрсвителя да не е уведомен, и някой служител да замазва положението. Освен това може този който го е сглобявал или умишлено да не е сложил плочката или да е забравил да я сложи. Ясно е, че ти си потърпевш, и няма как да се разбере при кого е грешката. Промяната, която настъпи при тях е, че вече нямат франчайзи. Преди ардес издишаше там. Едва ли обаче от един частен случай трябва да си правим обобщение, че са измамници!
времето е като парите - никога не стига
Мнения: 299
Теми: 17
Член от: 2009-09
Репутация:
73
Устройства: iphone 13
Абе не изглеждаше да се циганят за една плочка. Затова и не им правих проблеми и не се проверявахме.
Между другото има развитие: обади ми се управителя. И ме помоли да пратя целия компютър !
Да го били тествали. Не ми го побира акъла защо им е целия компютър за една плочка памет която по принцип и аз би трябвало да мога да сменя.
И сега пак една седмица без компютър :/
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Мнения: 1 867
Теми: 45
Член от: 2013-12
Репутация:
446
Устройства: Moto G100
Грешка е че си поискал доставка до офис, а не до домашен адрес
където можеше да провериш всичко на спокойствие
и тогава да се разпишеш за получена доставка
Мнения: 159
Теми: 1
Член от: 2013-04
Репутация:
70
Липсващата плочка рам, дали кутията е запечатана или не, или гаранцията не са проблем в случая. Случаят ще се разреши, но отношението им към клиента е крайно недопустимо. За съжаление в този бранш е масово, изпитвал съм подобни абсурди с други фирми.
Не може да не го известят, най-малкото, че поръчката ще се забави. Клиентът не е длъжен да звъни и да ги подсеща, още по-малко едва ли не да им се моли да бъде разгледан случаят му или да връща всичко заради липсваща/недоставена част.
Мнения: 299
Теми: 17
Член от: 2009-09
Репутация:
73
Устройства: iphone 13
Разреши се мистерията с паметта. По много прозаичен начин. Днес ме помолиха да пакетирам компютъра и да го пратя в София. И бяха много любезни хората, след като пробих до управителя на магазина. Започнахме да местим кутията за да я сложим в кашона. И паметта ... изпадна. Изпод дъното. После погледнахме ключовете за димовете и се видя че единия не захапва правилно. И явно като е пътувала към Пловдив машината и паметта е паднала.
Ще им напиша едно дълго писмо да им се извиня на хората.
Иначе не съм изненадан. Така явно е по повечето фирми в България: трябва да положиш неистови усилия да преминеш през отдела за борба с клиенти докато стигнеш до някого който всъщност си знае работата.
Сори за шума. Темата е за ключ май.
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Мнения: 223
Теми: 0
Член от: 2015-03
Репутация:
14
Устройства: LG G3
Според извесни ютубъри- линус, геймърс нексус, готовите конфигурации могат да се "разпаднат" по пътя за доставка. Затова някои производители фиксират допълнително някои компоненти и кабели. В случая цяла тема колко са зле ардес, ама зле е потребителя, чак и кисела тема пуснал. Още не стигнал до край с проблема, но вече- лоши Ардес, как не ги е срам. Че и половината коментари също толкова кисели. Съдите преди да се е случило, после се чудите що така.
Samsung galaxy S Advance I9070- CM 12.1 ROM; LG G3 16Gb stock
Мнения: 299
Теми: 17
Член от: 2009-09
Репутация:
73
Устройства: iphone 13
Да ясно ми е че вдигам повече шум. Ама постави се на мое място. Плащаш нещо, не го получаваш и като вдигнеш телефона ти казват "не може да бъде".
Представи си че идея си нямах от спецификации и т.н. Щях да си бацам с паметта под дъното докато окъси някъде и после иди доказвай че не е твоя вината.
Иначе да, много е лесно да наругаеш потребителя. И предполагам разтоварващо. Ама потребителя ти плаща заплатата. И докато не осъзнаем че срещу това той заслужава времето и усилията ти ще продължават "киселите" теми.
В случая се справиха хората. Но отне много време и усилия от моя страна.
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Мнения: 118
Теми: 2
Член от: 2018-10
Репутация:
51
Устройства: .
Отнема години да се спечели доверието на клиента, и минути, за да се загуби.
(Последна редакция: 2019-10-08, 13:27:10 от
galaxian.)
Мнения: 223
Теми: 0
Член от: 2015-03
Репутация:
14
Устройства: LG G3
Отговорили са ти "не може да бъде" защото наистина не може да бъде. Ето, получил си всичко поръчано.
Добре, нека ардес не са се подсигурили да обезопасят всеки компонент, а е редно да го направят. То и видеокартата може да откърти слота си заради транспорта. Дано се замислят и да подобрят това.
Samsung galaxy S Advance I9070- CM 12.1 ROM; LG G3 16Gb stock
Мнения: 1 610
Теми: 0
Член от: 2012-09
Устройства: S8+
Аз преди 6-7 години купих лаптоп от тях. С изрична забележка да не е мостра и да е запечатан. Дойде лаптопа и си личеше, че е мостра/ползван. Имаше един хубав слой прашец. И по екрана. Знаете как си личи, ако изкарваш стоката за сефте от кашона. Можеше и да е връщан, тия дето ги връщат до 45 дни да не ги хвърлят случайно. Добре, ама когато плащам за нова стока, искам да получа такава. Нещо, което са му се изреждали хора да го пробват или пък някой го е ползвал 3-4 седмици, за мен си е втора употреба. Та оттогава ги пропускам. И тогава отговорът беше нещо от сорта "няма такова нещо".
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
@georgekodinov:
Разреши се мистерията с паметта. По много прозаичен начин. Днес ме помолиха да пакетирам компютъра и да го пратя в София. И бяха много любезни хората, след като пробих до управителя на магазина. Започнахме да местим кутията за да я сложим в кашона. И паметта ... изпадна. Изпод дъното. После погледнахме ключовете за димовете и се видя че единия не захапва правилно. И явно като е пътувала към Пловдив машината и паметта е паднала.
Ще им напиша едно дълго писмо да им се извиня на хората.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не мога да разбера с какво са виновни Ардес, че автора на темата не си е разопаковал кашона и не е видял какво има вътре. Голямо плюене. Ама българина си е такъв.
(Последна редакция: 2019-11-10, 22:15:31 от
anatol06.)
Мнения: 1 610
Теми: 0
Член от: 2012-09
Устройства: S8+
Самото отношение е недопустимо. Ти прочете ли изобщо всичко написано?
Ако да, е много тъжно ако пак не си разбрал. А ако си разбрал и го приемаш е още по-тъжно.
После затова има теми като онази с телефона от Зора...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Мнения: 3 509
Теми: 60
Член от: 2013-08
Репутация:
1 381
Устройства: Galaxy S24 Ultra
Плочката не е на мястото, а някъде е вътре из компютъра.
Човека не я е видял.
Адрес са ВИНОВНИ и още как.
Искам да е закрепена за компа, а не паднала.
Аз нямаше да купувам повече от тях.
Компютри и аз съм купувал и на мен са ми ги доставяли със доставчик, никоя част не е паднала.
Освен това ми дават и всички кутии, и така знам, какво съм купил и какво е сложено.
Изпаднала плочка, хм... непрофесионализъм, не е МНОГО ШУМ за нищо.
Автора е прав и аз щях да бъда много ядосан.
Щях да им напиша писмо, ама не ИЗВИНИТЕЛНО...
Galaxy Note 10 plus
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
(Последна редакция: 2019-11-11, 09:18:08 от
Victormihov.)