Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Внимавайте с Ардес !
#26

Вижте, истината е че машината, веднъж като се отстраниха тези проблеми, е СТРАХОТНА ! Благодаря още веднъж на @donscot за спецификацията ! Имам да те черпя бира, човек !
И другите неща по сглобката са ОК: не прегрява, не шуми, не трака.
А и не знам някой да предлага по-добро отношение от асемблаторите в Пловдив.

Смятам че си заслужиха поръчката и парите.

Освен това, като се премине след "отдела за борба с клиенти", всъщност реагираха доста адекватно.

Та приемете моля че цялата тема е за имането на този прословут отдел. Разбирам нуждата, ама баланса между полезност и отблъскване е много много тънък.
Може и да въпрос на статистика: може би нашего брата купувача се опитва да шмекерува също. Ама как се изгражда добра връзка с клиента като не му вярваш и той на тебе и той ?
Доверието е всичко според мен.
Цитирай
Аксесоари
#27

Доверие е като в услуга за "без пари" между комшии.
Когато плащаш с парите си клиента трябва да получи всичко не на 99 процента, а на 100%, а не да се примирява.
Не знам, аз така съм учен.
Търговец сгази ли лука- край.
Според мен няма нищо общо с доверие, не сме гаджета за да си се доверяваме.
Получават пари- дават услуга.
И то перфектна, както са получили парите перфектни, а не скъсани.

Както и да е, разбрахте ме.
Със здраве да си го ползваш ако на мен ми се беше случило това- директно ги зачертавам.
Но това съм аз, хората казват, че не съм лесен клиент, но мисля, че няма нищо лошо човек да получава това за което плаща, а не частта пада при транспорт и грешки, и разкази от 1001 нощ, човешки са така е, но те размотаваха и съм сигурен, че на са ти говорили любезно.
За обещтетение да пратят още една памет- така се прави.

Дали знаят, че ги лъжеш, ами не знаят, и дори клиента да лъже, пак е прав.
Работя и аз с клиенти, има и такива дето лъжат, има и такива дето не, всички получават еднакво отношение. Това е да си добър търговец.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#28

Благодаря @georgekodinov , няма нужда, братле, аз и без товя не пия Big Grin
Само ще кажа, че темата макар и да се отклони, корените на проблемът си остават mindest-a, нагласата у хората и са малко философски и политически. Тука (в БГ-то) има доста народ, който още я кара по соц стил. Не са широко скроени, не приемат нови (различни неща), не искат да се развиват и да бъдат полезни на обществото. Специално за масата от търговци бизнес отношенията с клиента приключват в момента в който приберат парите - ГОЛЯМА ГРЕШКА! Изграждането на взаимоотношенията с клиенти и (и не само, в това число бизнес партньори, посредници и т.н.) както и печеленето на доверието им в дългосрочен план, е ключово за успеха на бизнеса. Аз работя с клиенти цял живот. И винаги съм с клишето, че "клиентът винаги е прав". Попадал съм и на адски трудни хора, които търсят под вола теле, но не мога да ги игнорирам. Та, в този ред на мисли, съмнява ме, че е авторът е попаднал на някой от тези сърдити, леко мързеливички работници, които ходят на работа намусени и да обгрижат клиент за тях не е задължение за което им се заплаща, а нещо тегаво, като лош страничен ефект от работната среда. Само се замислете каква промяна в деня, който сигурно всеки от нас е имал, е като влезеш в магазин и продавача/продавачката ти са намусени, или пък ако са усмихнати и приветливи, такива емоции и маниери могат да ти оправят деня, или да го вгорчат още повече от така или иначе това динамично и изнервено ежедневие, което всички имаме.
Цитирай
#29

НАРУШАВАТ СИ УСЛОВИЯТА НА САЙТА КАТО МИ ТРИЯТ КОМЕНТАРИТЕ
3.17
( Рейтинг - метод на изразяване на нивото на задоволство на даден Потребител/Клиент/Купувач по отношение на определен продукт. Рейтингът се изразява под формата на звезди, като всеки продукт може да получи оценка от една до пет звезди. Тази степен на удовлетвореност винаги ще бъде придружена с рецензията написана от Потребителя/Клиента/Купувача на даден продукт или услуга. )


3.18
( Коментар - оценка или критична забележка, на края на едно Ревю или на друг коментар. )


И аз да споделя случай за АРДЕС.
Така преди близо 2г си купих лаптоп втора употреба от сайта за 300лв ползвах лаптопа около 30 часа първата година докато беше във гаранция, малко след изтичането на гаранциятa се скапа батерията а тя нали не е във гаранция директно си поръчах нова. Всичко беше добре до преди 2 месеца. След още 20-30 часа ползване на лаптопа, ползвам го много рядко около 2-3 часа на месец като след проверка от сервиз ми казаха че е за коша. Та правете си сметка какво купувате от тука !!!
Цитирай
#30

И аз съм ги отписал, след като племеницата ми имаше драма с чисто нов закупен лаптоп Acer от тях, на който пантите се оказаха прекалено затегнати и след като едната се счупва, а другата с дълбоки напуквания пукат задният капак на лаптопа се оказа че трябва да се заплати 160-170лв за ремонт в един от двата оторизирани сервиза. В крайна сметка те са търговец и се оправдаха че "само продават" но пък няма как 12 годишно дете да разбере, че има производствено заложена бомба с пантите. Кой знае и от какъв смотан материал са направени. Лаптопа беше нисък клас, но все пак 750лв са си пари. Та за мен ардес не съществуват като търговец. Защото когато продаваш некачествено сглобена техника би трябвало поне да можеш да се обадиш на сервиза и да кажеш че името ти е важно и спираш да продаваш техниката им, докато не започнат да предлагат качествени услуги
Цитирай
#31

Доста е тъжно, че в такъв форум има подобни коментари. Ако беше БГ Мама да се смея, но...

iPhone 14 Pro
Цитирай
#32

(2021-02-13, 22:12:48)solo5 написа:  И аз съм ги отписал, след като племеницата ми имаше драма с чисто нов закупен лаптоп Acer от тях, на който пантите се оказаха прекалено затегнати и след като едната се счупва, а другата с дълбоки напуквания пукат задният капак на лаптопа се оказа че трябва да се заплати 160-170лв за ремонт в един от двата оторизирани сервиза. В крайна сметка те са търговец и се оправдаха че "само продават" но пък няма как 12 годишно дете да разбере, че има производствено заложена бомба с пантите. Кой знае и от какъв смотан материал са направени. Лаптопа беше нисък клас, но все пак 750лв са си пари. Та за мен ардес не съществуват като търговец. Защото когато продаваш некачествено сглобена техника би трябвало поне да можеш да се обадиш на сервиза и да кажеш че името ти е важно и спираш да продаваш техниката им, докато не започнат да предлагат качествени услуги
Абсолютно същия случай, само че с лаптопбг. Първо тия идиоти ми изпратиха лаптоп /Acer Aspire 7 A715-72G/ за почти 2 бона с TN матрица, при положение че на страницата с продукта на ТРИ места беше упоменато, че е с IPS - на един стикер до снимката на лаптопа, на описанието на продукта след това и най-накрая в таблицата с характеристиките! Като им писах, ми казаха, че съм говорел глупости /???/ и не било вярно, че имало информация, че матрицата е IPS, при което като презаредих обявата, видях, че са я коригирали, обаче ме изкараха едва ли не лъжец, добре че имах скрийншот. Като им казах, че ще ги дам на съд, тия веднага ми се извиниха и ми предложиха компенсация до 30 лв. по мой избор от техния магазин...

После 2 месеца по-късно... се строши лявата панта при затваряне на капака. Изкараха ме мен виновен и ми отказаха гаранция. В момента още бера ядове с тия малоумници, макар че съм в чужбина с друг лаптоп, щото на тоя капакът не може да се затваря и нямаше как да го мъкна така по самолети и влакове естествено и се чудя като си дойда лятото в БГ дали да не ги съдя олигофрените.
Цитирай
#33

(2021-02-14, 15:32:13)Константинов написа:  Доста е тъжно, че в такъв форум има подобни коментари. Ако беше БГ Мама да се смея, но...
Ами напълно на място са си коментарите и показват колко жалки са ни продавачите и как нямат никакво отношение към клиента.
Цитирай
#34

(2021-02-13, 22:12:48)solo5 написа:  И аз съм ги отписал, след като племеницата ми имаше драма с чисто нов закупен лаптоп Acer от тях, на който пантите се оказаха прекалено затегнати и след като едната се счупва, а другата с дълбоки напуквания пукат задният капак на лаптопа се оказа че трябва да се заплати 160-170лв за ремонт в един от двата оторизирани сервиза. В крайна сметка те са търговец и се оправдаха че "само продават" но пък няма как 12 годишно дете да разбере, че има производствено заложена бомба с пантите. Кой знае и от какъв смотан материал са направени. Лаптопа беше нисък клас, но все пак 750лв са си пари. Та за мен ардес не съществуват като търговец. Защото когато продаваш некачествено сглобена техника би трябвало поне да можеш да се обадиш на сервиза и да кажеш че името ти е важно и спираш да продаваш техниката им, докато не започнат да предлагат качествени услуги
И какво общо имат ардес в случай, че от официалния сервиз са ти отказали гаранцията? Че и очакваш те да се занимават да звънят на сервиза "защото името им е важно". Сериозно ли си ги мислите тези неща хора?  Big Grin Ако ти бяха казали, че ще ти ремонтират лаптопа в собствен сервиз, разбирам да имаш претенции, ама при положение че отива в оторизиран сервиз за маркта (най-вероятно си го пише и в гаранционна карта, ама кой да чете) да имаш претенции към ардес е несериозно. Това е все едно да ти дефектира телефон закупен от А1 да речем, на който да откажат гаранционно обслужване и да обвиняваш А1 , че продават бъгави телефони.

Изобщо не защитавам ардес, но това с отказаната гаранция ще се случи във всеки магазин, който работи с този конкретен сервиз. Магазините си имат договори с оторизираните сервизи за дадена марка и директно пращат там техниката за ремонт, освен ако си нямат собствен и това не е упоменато допълнително. Това е положението. Сърдете се на сервиза, не на магазините. Или си купувайте от по-малки магазини със собствен сервиз, където шансът да получите по-персонално обслужване е по-голям.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#35

Аз пък съм изключително доволен от ардес! За 10 години много неща съм си купил от тях. И никога не съм имаш проблем с гаранции, а ми се е налагало не веднъж. Включително взех и един рутер за проба. Просто отидох при тях(в магазина) и им казах каква ми е идеята, няма смисъл да го поръчвам онлайн и после да го връщам. Съгласиха се, е върнах го, но стана всичко по лесния начин с диалог.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#36

(2021-02-14, 19:12:56)android_97 написа:  И какво общо имат ардес в случай, че от официалния сервиз са ти отказали гаранцията? Че и очакваш те да се занимават да звънят на сервиза "защото името им е важно".

Когато Ардес като търговец продават стока, която е със скрит дефект както в случая имат как да повлияят на производителя, който явно е задал правилата за работа със сервиза. Аз например съм много разочарован, че трябваше да кажем майната им на 750лв при закупен нов лаптоп на няколко месеца, и като същият не се ползваше интензивно. Ако аз бях търговец щеше да се стремя да не продават боклукчава рециклирана стока и при проблем щеше да им изкарам душата на представителите у нас. ACER в последните години стигнаха дъното като качество при лаптопите и това се потвърждава от многобройните оплаквания в нета като това на Harbinger. Както и да е, вече е забравено. С изключение на това че лаптопа беше закупен от Ардес и беше ACER. Та повече ACER и Ардес - никога. Може да не са изцяло виновни, но за мен това е положението. Има съм сходни преживявания с други производители и търговци, които са завършвали с хепи енд и затова правя разлика.
Цитирай
#37

И като теглим чертата, какво излиза? Един недоволен защото си е купил лаптоп втора ръка за 300лв. и му изкарал само две години. Втори недоволен, че си е купил лаптоп за 750лв. и очаква "космос" изпълнение.
Да не говорим, че търсиш отговорност от посредник, за качеството на производителя.
При положение, че се намираме във форум за "модерни" телефони, до някъде би следвало участниците да се интересуват от актуалните технологии, хардуер, софтуер и т.н. В този ред на мисли, би следвало да имат някаква минимална култура в тази насока. Да обвиняваш препродавач за качеството на "кенефа" дето си си купил (защото лаптоп за 750лв. (Ако не е някаква страшна промоция) е всичко друго, но не и лаптоп) е меко казано неуместно, смешно и глупаво. Да не говорим за разсъжденията "аз ако бях". Ти ако беше, с тази стратегия дето разтягаш, по-добре, че не си.

За протокола:
1. Ползвам Acer Swift 5 Pro вече година, "интензивно", и нямам никакви проблеми, нито с панти, нито с каквото и да било.
2. С Ардес съм имал вземане даване няколко пъти. В един от тях, по невнимание от моя страна, бях взел mATX кутия за ATX дъно. За точно 10 минути обсних ситуацията, подбрахме съотстваща кутия, смениха я и си тръгнах. Във втори от тях взех рутер, който след няколко часови тестове се оказа, че не върши работа. Обратно в кутията и в магазина. Единствено казах, че не ми върши работа и бих искал да го върна. Отново в рямките на 5-10 мин случая беше решен.

П.с.: За да не останете с грешни впечатления - нито подкрепям, нито рекламирам въпросния магазин. Единствено изказвам лични впечатления в работата с тях.

Всеки си има глава на раменете, ползвайте я по предназначение.

iPhone 14 Pro
Цитирай
#38

(2021-02-14, 21:21:38)solo5 написа:  Когато Ардес като търговец продават стока, която е със скрит дефект както в случая имат как да повлияят на производителя, който явно е задал правилата за работа със сервиза. Аз например съм много разочарован, че трябваше да кажем майната им на 750лв при закупен нов лаптоп на няколко месеца, и като същият не се ползваше интензивно. Ако аз бях търговец щеше да се стремя да не продават боклукчава рециклирана стока и при проблем щеше да им изкарам душата на представителите у нас. 

Нямам за цел да се заяждам с никого, но такива мнения ми влизат под кожата. Няма как да знаеш дали е било скрит дефект или просто си бил некъсметлия в следствие на ниско качество на изработката + употреба от дете.
Аз съм работил в компютърен сервиз и мога да кажа, че всички лаптопи които идваха за ремонт на пантите бяха нисък или среден клас Acer, Lenovo или Dell (Inspiron N сериите - почти нямаше такъв със здрави панти след 1-2 години употреба). И да, имало е лаптопи на по 1 година които идват за ремонт. Просто изработката  в този клас е такава, изключително евтини пластмаси, които се трошат лесно. При някои се чупят по рано, при други по късно, начина на употреба също оказва влияние.
А относно човека с лапотпа втора ръка който се е развалил след 2 години, ами просто ти е бил такъв късмета човече. Втора ръка техника е като лотария. Затова и дават само 6 или 12 месеца гаранция (което пак си е доста за нещо втора ръка де). Масово такива лаптопи се внасят от големи фирми в чужбина, където са били използвани яко и не случайно се продават на ниски цени в повечето случаи. 

Жалко че в този раздел липсва бутона за благодарност, защото съм на 100% съгласен с мнението на @Константинов.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#39

Аз съм на мнение, че след като си избрал да продаваш тия неща, които някой не ги брои за лаптопи и тем подобни, си направил сметка и поемаш отговорност. След като продават лаптопи втора ръка би следвало да имат минимален капацитет на оценка на ситуациите, все пак уж реставрират техника. Това с номера търси официалния представител и сервиз минава, но можеш и много по компетентно да се отнесеш с клиента, предвид притенциите които имат Ардес. В това отношение поне Емаг, двете технота и от личен опит Хуауей ( не е фенщина) са ненадминати.
Цитирай
#40

......
Цитирай
#41

(2021-02-15, 01:29:01)Andon0v написа:  Това с номера търси официалния представител и сервиз минава, но можеш и много по компетентно да се отнесеш с клиента, предвид притенциите които имат Ардес. В това отношение поне Емаг, двете технота и от личен опит Хуауей ( не е фенщина) са ненадминати.

Ето пак мнение с 0 обосновока. В кое са ненадминати? Че ако откажат гаранция от оторизирания сервиз, ще се свържат с тях да им кажат "оправете продукта на клиента или ще ви се скараме"? Говоря конкретно за ситуацията със счупения лаптоп и отказаната гаранция. Откъде си сигурен че при ненадминатите (според теб) магазини щеше да е по различно? Ще ти обадя, че всички големи магазини ( в това число и технотата, които си споменал) пращат ейсърите във вюпойнт и каквото кажат от сервиза - това е. Ако кажат, че не могат да ремонтират продукта, но подлежи на замяна - от магазина решават дали да ти върнат парите или да ти заменят продукта с друг. Ако ти откажат гаранция от сервиза - от магазина нищо не могат да направят. И не говоря колкото да заспя - лично съм връщал телефон в технополис, на който от официалния сервиз му отказаха гаранция и после в технополис само ми връчиха протокола от сервиза и ми казаха "сори, това е положението".
Така че не виждам в кое са ненадминати. Извинявам се много за спама, но се напрегнах много от мнения типично по български, на хора които си нямат и идея за какво става на въпрос, но чули недочули коментират.  Smile

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#42

Подкрепям те напълно, емаг съм имал вземане даване с тях за сервиз на самсунг - голяма разправия беше докато клекнаха, защото с техните камъни по техните глави! Не са цветета и те. Всеки случай си е индивидуален, и не може да се сравнява с друг, какго и да се прави генерален извод от един недоволен или доволен клиент.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#43

(2021-02-15, 01:58:56)android_97 написа:  Ето пак мнение с 0 обосновока. В кое са ненадминати? Че ако откажат гаранция от оторизирания сервиз, ще се свържат с тях да им кажат "оправете продукта на клиента или ще ви се скараме"? Говоря конкретно за ситуацията със счупения лаптоп и отказаната гаранция. Откъде си сигурен че при ненадминатите (според теб) магазини щеше да е по различно? Ще ти обадя, че всички големи магазини ( в това число и технотата, които си споменал) пращат ейсърите във вюпойнт и каквото кажат от сервиза - това е. Ако кажат, че не могат да ремонтират продукта, но подлежи на замяна - от магазина решават дали да ти върнат парите или да ти заменят продукта с друг. Ако ти откажат гаранция от сервиза - от магазина нищо не могат да направят. И не говоря колкото да заспя - лично съм връщал телефон в технополис, на който от официалния сервиз му отказаха гаранция и после в технополис само ми връчиха протокола от сервиза и ми казаха "сори, това е положението".
Така че не виждам в кое са ненадминати. Извинявам се много за спама, но се напрегнах много от мнения типично по български, на хора които си нямат и идея за какво става на въпрос, но чули недочули коментират.  Smile
Мхм, -1 е обосновката. Предвид че обичате да ви лъжат и мамят си е ваш проблем. Поръчвал съм от тъпите ейсъри от чужбина, беше пристигнал с пръснат дисплей... Ами опитаха са да ме метнат от въпросните вюпойнт и ъ.н. , познай дали успяха! Смениха си матрицата както си е реда. Същата и ситуацията с Ардес, като твърдят че са толкова добри, що не могат да сменеят едно шаси или панти? Работа за 1 час за нормален техник, казвам го от личен опит, тъй като съм сменял, въпреки че не съм "тех гуру". И не няма да им излезе милиони! Ама не предпочитат да наведат глава и да прецакат в случая момиченцето, което не е виновно. Така се губят клиенти.
Цитирай
#44

(2021-02-15, 01:29:01)Andon0v написа:  В това отношение поне Емаг, двете технота и от личен опит Хуауей ( не е фенщина) са ненадминати.

Тъжно е когато ние като клиенти сме доволни на нещо което ни е се полага по подразбиране.
Когато се развали нещо и го оправят те не ми правят услуга, не заслужават медал, нито 5 звезди и добър коментар, това си е вече платено.
Тъжно е докъде я докарахме.

Всички лъжат с гаранция и се опитват да те измамят, застраховките са същите всички до една, обещават ти небесата да свалят, докато не платиш, после стане нещо, ама това не включва това и онова, и да ти се полага нещо ти дават нещо разбрицано, колкото да млъкнеш.

Аз затова никога не гледам гаранция, развали се в коша или го давам на сервиз да го оправи срещу заплащене, поне не ме е яд и не ходя по мъките, разочарованието, нервите, "правенето на будала" на клиента е много по-лошо от изгубени пари- не знам, разсъждавам на глас.

Андон, никой не казва, че една фирма е по-добра от друга, те всички са еднакви, и какво значи да се наведе глава, клиента да излезе доволен и да му се оправи веща гаранционно е навеждане на глава ли?

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)