Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Пазаруване от ГиърБест.
#26

(2019-12-06, 23:11:15)ronnie72 написа:  На директен въпрос към съпорта на Gearbest - гарантирате ли, че с шипинг EU Priority се избягва митническо облагане на пратки за страни от Европейски съюз, отговорът беше - НЕ.
"Моля информирайте се за дължимите суми към митници във вашата страна".
Възможно е много от пратките да "минават метър", но всеки си преценява риска за себе си.
Искрено се надявам, че не си очаквал голям международен търговец да ти отговори писмено, че има вратичка и успешно заобикаля митническото законодателство и ощетява финансово различни страни членки на Европейския съюз. Както сам написа по-горе, всеки сам решава за себе си! Проблемът със закупуването от Gearbest е гаранцията и то не защото те не предлагат такава за 12 месеца, а защото местните регулаторни органи забраниха изпращането от България на пратки които съдържат батерии в себе си. Съответно за да върнеш примерно повреден телефон, трябва да намериш куриер който да го достави до Испания, което е трудно поради липсата на лице получател, защото куриерите искат пратките да са персонализирани с лице за контакт и телефон. Такава доставка излиза 50-60 лв., което вече е разправия и риск в някаква степен. Поздрави!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Цитирай
Аксесоари
#27

(2019-12-08, 12:05:08)Milkov написа:  Искрено се надявам, че не си очаквал голям международен търговец да ти отговори писмено, че има вратичка и успешно заобикаля митническото законодателство и ощетява финансово различни страни членки на Европейския съюз.

Колега, не си прав в случая! За пример ще дам Mi Global Store в Aliexpress, които писмено гарантират, както на своята страница, така и при запитване, че при доставка с DHL с услугата EU Express няма митница!! И клиента е спокоен, защото при нужда винаги може да оспори транзакцията пред Алиекспрес и безпроблемно да си получи парите.

За гаранцията- съветвам всички хора да приемат, че просто нямат гаранция. Дори и да го пратиш по пощата, самият факт, че ще си над един месец без телефон, за мен лично я обезсмисля! По-добре да си платя на сервиз да го оправи, ако се стигне дотам. За последните 5 години съм спестил над 1 000 лв. от надценки на БГ търговците, така че това не е проблем.


[-] 2 потребители изказват благодарност на milenvn за това мнение:
  • ganchev, ronnie72
Цитирай
#28

(2019-12-08, 18:20:39)milenvn написа:  Колега, не си прав в случая! За пример ще дам Mi Global Store в Aliexpress, които писмено гарантират, както на своята страница, така и при запитване, че при доставка с DHL с услугата EU Express няма митница!! И клиента е спокоен, защото при нужда винаги може да оспори транзакцията пред Алиекспрес и безпроблемно да си получи парите.

За гаранцията- съветвам всички хора да приемат, че просто нямат гаранция. Дори и да го пратиш по пощата, самият факт, че ще си над един месец без телефон, за мен лично я обезсмисля! По-добре да си платя на сервиз да го оправи, ако се стигне дотам. За последните 5 години съм спестил над 1 000 лв. от надценки на БГ търговците, така че това не е проблем.
Здравей, Колега,
Ще спра до тук, тъй като разводнихме темата. Ти също си прав за услугата от Mi Global Store и не оспорвам тази теза, но определено считам, че не е точно по темата. Не е коректно да обясняваме в други магазини и доставчици каква практика имат и т.н. Темата е за Gearbest и какво получават хората срещу парите им които дават за доставка, както и какво да очакват. Колегата ICATA e публикувал картинка на платената от него доставка в която се вижда, че доставката е на стойност 4,56 $ (т.н. EU Priority Line) и той пита конкретно за този сайт и услуга, а аз съм разяснил как протича процеса с нея. Схеми по различните сайтове има достатъчно, от застраховка за гаранция, че няма да се начисли ДДС, до ваучери за фиктивни поръчки с по-ниско обявени стойности на които да пътуват по-скъпите стоки. Аз също съм спестил доста пари от надценките в БГ и не ме притеснява, че ще търся гаранция (въпреки, че съм търсил гаранция и съм връщал фабрично дефектни устройства до Китай). Чисто статистически за телефони до 150 $ е нерентабилно да платиш 27-30 $ за доставка, тъй като толкова ще платиш и ако ти начислят ДДС. За телефони над 300$ може и да има някакъв резон да се плати скъпата доставка, но аз лично не бих го направил. В Gearbest имат предложения които са с много добри цени, EU Priority Line е добра услуга и излиза изключително евтино. Не съм имал случай на издънка до момента, за разлика от много други. Отделно от това в kimovil редовно има кодове за отстъпка които могат да се приложат в Gearbest, независимо, че на сайта е посочено на дадена цена, че тя е намалена. Моят 9T Pro 6/128 дойде на цена от 590 лв., което мен лично ме устройва. Аз лично поддържам и резервен телефон, който да използвам в случай на дефект или счупване за да имам под ръка всичко необходимо ако се наложи основното ми устройство да е неизползваемо за определен период от време. Както вече казах, всеки решава за себе си кое е по-изгодно за него, пък ако се плати ДДС, да не е приятно, но пък не считам, че е някаква невероятна драма. Цената пак ще е по-ниска от местния пазар. Успех на всички с покупките от където са решили да си вземат техниката Smile
[-] 2 потребители изказват благодарност на Milkov за това мнение:
  • hsgrgs, ICATA
Цитирай
#29

Подобна тема: Поръчка от чужбина

 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)