Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Разрешен] Проблем със сим картата
#1

До сега от както имам телефона от премиерата няколко пъти ми прави следния номер. Изписва, че няма сим карта и за да я прочете трябва да го рестартирам. Направило го в не повече от 4-5 пъти за цялото време и не съм го мислел, но сега в рамките на 30 минути 2 пъти се случи. Телефона е от Техномаркет. Обаче се опасява, че ако им го занеса няма да открият проблем защото не го прави често освен преди малко 2 пъти. Някой има ли подобни драми.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Цитирай
Аксесоари
#2

Може да е от картата, опитай с друга такава.

 
Цитирай
#3

При мен понякога няма сигнал, и да самият сим-чип се преиздава от оператор. И ще е ок.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#4

(2019-11-14, 18:42:09)ole написа:  До сега от както имам телефона от премиерата няколко пъти ми прави следния номер. Изписва, че няма сим карта и за да я прочете трябва да го рестартирам. Направило го в не повече от 4-5 пъти за цялото време и не съм го мислел, но сега в рамките на 30 минути 2 пъти се случи. Телефона е от Техномаркет. Обаче се опасява, че ако им го занеса няма да открият проблем защото не го прави често освен преди малко 2 пъти. Някой има ли подобни драми.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Няма ли да споделиш как? 

SGS2>SGS4>SGS6>SGS8>SGS10>SGS20+>SGS22+>SGS23+
Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47 mm LTE 
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#5

Какво да споделя как?
Сим картата по принцип е сравнително нова, но ще пробвам с преиздаване, дано се оправи.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Phantom Black - Current
Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Silver
Samsung Galaxy S20 128GB Phantom Gray
Samsung Galaxy S10 128GB Prism Black
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)