Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aктуализация през hicare
#1

Здравейте,ако актуализирам телефона през HICare гаранцията важи ли ми.Защото притежавам nova5t, и във това приложение ми дава че имам актуализация до андроид 10. А като проверя във менюто за актуализации на телефона ми дава че съм със последната версия.
Цитирай
Аксесоари
#2

Естествено че важи! Защо мислите че отпада гаранцията?

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Цитирай
#3

Естествено че важи, то всички получават от там в момента

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

[-] 1 потребител изказва благодарност на Sokolchev за това мнение:
  • i770514
Цитирай
#4

Благодаря  Smile
Цитирай
#5

Имай в предвид че е тестова, пише че може да има някой бъгове или не всичко да работи коректно, но аз лично към момента не виждам кой знае какви проблеми, някви дребни неща които ще ги отстранят в следващи ъпдейти

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#6

Аз ползвам и техен часовник към телефона, и това което ми казваш ме кара да се замисля дали да рискувам.
Цитирай
#7

То пише към кое евентоално може да даде бъг, часовника няма да има ядове, по скоро са дреболии като малки снимки на контактите за звънене и подобни неща

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)