Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Удължете гаранцията на вашия Huawei с 90 дни безплатно през HiCare
#1

“Заедно 2020“, която ще продължи от 2 декември 2019 до 3 януари 2020. Тя включва възможност за безплатно удължаване на гаранцията с 90 дни за избрани модели, 20% отстъпка за извънгаранционен ремонт за избрани модели и безплатно поставяне на протектор на дисплея за клиентите, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. “Леге” №6.

Една от ключовите услуги, които Huawei предлага на своите клиенти, е безплатно удължаване на гарaнцията с 90 дни. От тази оферта могат да се възползват клиентите, закупили ново Huawei устройство от официалните партньори на Huawei в България, както и клиентите, посетили на място Центъра за обслужване на клиенти в София при възникнал проблем с тяхно гаранционно устройство.

Официалните партньори на Huawei в България са мобилните оператори А1, Виваком, Теленор, търговската мрежа на Технополис, Техномаркет, Зора, Техмарт, както и партньорите на дистрибутора Поликомп (PlESIO, Ardes.bg, Laptop.bg, Smartphone.bg, Ozone.bg и др.), а моделите, които се покриват от кампанията, са Huawei P30 Pro, P30, P30 lite, Mate 20 Pro, Mate 20, Mate 20 lite, P20 Pro, P20, P20 lite, P smart 2019, P smart Z, nova 5T, MediaPad T3 10, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10.


Повече информация можете да намерите на официалния сайт на сервизната кампания.

За празниците Huawei ще зарадва и потребителите, чиито устройства вече са в извънгаранционен период. Собствениците на Huawei P30 Pro, P30, P30 lite, Mate 20 Pro, Mate 20, Mate 20 lite, P20 Pro, P20, P20 lite, P smart 2019, P smart Z, nova 5T, MediaPad T3 10, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10, Y7 2019, Y6 2019, Y5 2019, Y5 2018 могат да получат на място в Центъра за обслужване на клиенти 20% отстъпка при замяна на дънна платка или замяна на дисплея им.

До изчерпване на количествата от Huawei предлагат и безплатно поставяне на протектор за дисплей на клиентите на Центъра за обслужване на клиенти, който ви очаква с усмивки и безплатно кафе на ул. „Леге“ №6.


https://hicomm.bg/novini/sega-e-momentt-...na-si.html
[-] 1 потребител изказва благодарност на 1124 за това мнение:
  • stefo1970
Цитирай
Аксесоари
#2

https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1593027

 
Цитирай
#3

Да, но е в раздела за P20. Тук ще го видят повече хора.
[-] 1 потребител изказва благодарност на 1124 за това мнение:
  • ganchev
Цитирай
#4

Напълно съм съгласен с това.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#5

Да бяха вкарали и HUAWEI WATCH GT/2
Цитирай
#6

(2019-12-05, 20:17:04)pezilink написа:  Да бяха вкарали и HUAWEI WATCH GT/2

Шанса да ти потрябва гаранция за тях клони към 0.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#7

Що, да не би да е вечен?

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#8

(2019-12-05, 22:08:02)pepy1 написа:  Що, да не би да е вечен?

Естествено че не, но 2 години и половина ще изкара без да дефектира, освен ако ти не го счупиш.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#9

Хубаво е ,когато имаме нострадамус във форума Smile шегичка,но е несериозно,това което казваш.

Pixel 7 Pro Hazel 
[-] 1 потребител изказва благодарност на nanobanano за това мнение:
  • arrogant
Цитирай
#10

Хич не е шегичка особено пък GT1, ако изкара без проблем 6 месеца, после в остатъчната му гаранция със сигурност няма да дефектира без значение дали гаранцията ще е 2 години или 2 години и 3 месеца. Това не е телефон.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)