Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Note 8T] Проблем със фитнес гривна.
#1

Здравейте, днес и аз закупих един note 8t. Но нещо не мога да го ползвам със фитнес гривна постоянно се разпада блутут връзката. Със нея а ми е много удобно защото ме известява за всички повиквания. Дайте съвет как да го настроя да работи  и да не ми се разпада блутут връзката след 5 Мин. след като се заключи устройството. И другото което ме интересува е могат ли да се сменят тапетите на заключения екран. Благодаря. Горивната е хонор банд 5
Цитирай
Аксесоари
#2

А в настройките на самия блутут зададено ли е постоянно сканиране за устройства?

 
Цитирай
#3

Не намирам опция за настройка във блутут
Цитирай
#4

Няма опция за настройка в блутуут.

Мисля, че най-лесно ще е да задържиш върху приложението и като излезе менюто с трите опции избираш "App info"
В менюто, което ще ти отвори слагаш отметката на Autostart, а на Battery saver избираш "No restrictions'' (второто можеш да го направиш ако първото не реши проблема).

Има също и трети вариант: Настройки - батерия и производителност - горе в дясно иконата за настройки - и гледаш на реда "Clear cache when device is locked" дали е на "Never" (иначе на всеки десет минути се убива приложението и от това се губи връзката)

Надявам се с това проблемът да бъде разрешен
Цитирай
#5

(2019-12-05, 11:14:38)i770514 написа:  Не намирам опция за настройка във блутут
Имах предвид в настройките на телефона ти.

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • i770514
Цитирай
#6

Нищо не може да се промени за Блутуут в настройките на телефона


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#7

Първия вариант не стана,ще пробвам довечара след работа и втория,защото шефа взе да ме гледа на криво вече с този телефон в ръка,и ще пиша какво се случва.
Пак не става.
Цитирай
#8

Здравейте проблема се оказа малко по раличен,щом гриваната загуби блутут обхват с телефона.След това не се закача автоматично дори и да са едно до друго,докато не отключа телефона и влезна в приложението здраве.
Цитирай
#9

което означава, че нещо убива приложението, когато заключиш телефона, което е вариант 3 от нещата, които ти описах горе.
А има и още един вариант, при който просто заключваш приложението постоянно в паметта:
отваряш таск мениджъра (ако си със жестове плъзгаш нагоре и задържаш в средата на екрана, ако имаш виртуални бутони натискаш квадратчето) и задържаш върху приложението, което искаш да заключиш в паметта. Ще ти излязат 3 опции - избираш катинарчето и повече няма да го убива системата.
Но според мен трите стъпки в предния ми пост трябваше да са достатъчни.
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • i770514
Цитирай
#10

Благодаря ви колеги за насоките и помоща,Развитието е следното всички стъпки са изпълнени но след като заключа приложението по описания начин и загубят връзка по между си докато не отключа телефона пак не се свързват автоматично.Пробвах го и със друга гривна/самсунг/ и смарт часовник samsung e не се получават нещата.Сега прекъсне ли връзката трябва да отключа устройството и се свързват но не го ли отключа нищо не става.Дори и да стоят ено до друго.
Цитирай
#11

Изключително странен проблем.
Ако имаш Mi account можеш да репортнеш този бъг от настройките на телефона. Мисля, че най-долу се намирам опцията.
Щом с различни устройства прави един и същ проблем вероятно е от рома.
Цитирай
#12

Здравейте,ново развитие.Продаох хонор банд 5 и взех ми банд 4 пак същия проблем.
Цитирай
#13

Аз ползвам Honor Band 5 на Motorola Moto One. Само веднъж ми се случи и на мен подобен сценарии - да загубя Bluetooth връзка между двете устройства няколко минути след като са свързани. Влязох в настройки, после Приложения и Известия, след това намерих въпросното Huawei Health App и като цъкнах на него имах и допълнителна опция "батерия". Цъкнах и на нея и след това настроих на "Not optimised". Т.е. да не слага приложението в хибернация или нещо подобно. Не знам дали при теб ще свърши работа този метод.
Цитирай
#14

Пробвано не работи този метод при мен.
Цитирай
#15

(2019-12-13, 11:03:52)i770514 написа:  Здравейте,ново развитие.Продаох хонор банд 5 и взех ми банд 4 пак същия проблем.


Аз питам за пореден път:

Това опита ли го?

"Има също и трети вариант: Настройки - батерия и производителност - горе в дясно иконата за настройки - и гледаш на реда "Clear cache when device is locked" дали е на "Never" (иначе на всеки десет минути се убива приложението и от това се губи връзката)"
Цитирай
#16

Да и това го опитах и преди и сега. Вече започвам да си мисля че имам проблем със апарата.Защото блутут връската ми се разпада много лесно.На 10м по права линия губи обхват, и то на открито.А има ли стена дори телефона да е от едната странана стената а гривната от другата пак го губи. Сега си мисля дали да не пробвам да им върна заводските настройки и на двете,или дане би проблема да ми идва от това че гривната е на английски а тел. на български език.Пробвах и друго цяла нощ стояха едно до друго телефона и гривната на сутринта проблем нямаше.
Цитирай
#17

Хм, излиза, че от това което казваш обхвата е проблемът... Може би, ако пробваш гривната на друг телефон и се окаже, че с него няма проблем, да върнеш тогава заводските и на твоя като последна стъпка. А може и да е проблемен последния ъпдейт и да се очаква нов, който да оправи нещата...
Цитирай
#18

Детето има редми 7а сега ще го тествам.
Цитирай
#19

Върви в технополис и закачи за телефона и виж какво ще стане, като си направиш тестове каквито си искаш... там поне няма да има проблем, аз си седя по 1 час и си разглеждам телефони Smile. Виж с каква версия андроид е телефона, ако не прави проблеми с гривната.... поне да изключиш вероятноста за проблем с твоя телефон примерно...
Цитирай
#20

Здравейте,проблема е локализиран.Телефона,няма добър обхват щом излезна от стаята и затворя вратата след мен. Връзката прекъсва.Свързах гривната към редми 7А който имам под ръка и няма проблем. Има ли растояние по голямо от 2/3 метра няма никой.Въпроса ми е какво да предевя като проблем за а ми го оправят гаранционно.Защото като са близо няма проблеми,а надали някой във сервиза ще обикаля по два три метра да го установи. Bu
Цитирай
#21

Много специфична ситуация и ще ти е много трудно.. защото реално имаш работещ блутот а претендираш за неработещ Smile Между другото аз и моята жена имаме Note 8 и направих експеримента да ги свържа 2-та с блутот и си прехвърляме файлове без никакви проблеми като разстоянието е около 6 метра през една стена... и двамата сме с miu 11 ти с 10 ли си ? Да не е с ъпдейда да се оправи ако си още с 10 ?
Цитирай
#22

И със 10 бях преди няколко дни дойде и 11 същата работа.И заводски връщах и какво ли още не.
Цитирай
#23

(2019-12-14, 13:11:17)i770514 написа:  И със 10 бях преди няколко дни дойде и 11 същата работа.И заводски връщах и какво ли още не.

Вчера ти дадох идея... върви до магазин на технополис.. примерно и пробвай да закачиш гривната за телефона в магазина и виж как ще е ... ако там няма проблем значи проблема е в твоя телевизор... ако там има проблем.. или просто не се разбират нещо или е настройка или просто толкова си можи телефона...
Цитирай
#24

Проблема е в апарата защото същата гривна е вързвам със други устройства и няма проблем,а каквото и да вържа към апарата два метра и губи.
Цитирай
#25

(2019-12-14, 13:33:23)i770514 написа:  Проблема е в апарата защото същата гривна е вързвам със други устройства и няма проблем,а каквото и да вържа към апарата два метра и губи.

Не ми хвана идеята... ако в магазина прави същото.. значи проблема не е в апарата.. просто толкова си може блутота на този телефон и няма как да претендираш за каквото и да било...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)